
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat

- aflorii nicusor
- ***
- 689 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 689
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
leomaciu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
cipy70
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2007 1,9cdti/120 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,951 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,951
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
incearca sa cureti clapeta de acceleratie
gasesti aici pe club tutoriale si iti garantez ca e munca de 2 ore chiar si pentru cei fara experienta...
trebuie doar sa ai rabdare si sa nu te grabesti
si mai ai nevoie de scule (torx extern, torx normal si surubelnite obisnuite)
- catalinzafira
- **
- 73 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat

salut.ai cumva cutie automata?
- bereczki58
- *
- 18 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Zafira 2006 Z16XEP
- Cluj
bereczki58
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
1)- uleiul rece se va incalzi si turatia va reveni la turatia relanti normala ;
2)- daca turatia relanti mare persista verificati :
2.1 - clapeta e curata ?
2.2 - daca clapeta e curata , verificam daca turatia relanti revine la normal cu orificiul obturat ( langa clapeta ) , dupa scoaterea furtunului ce o leaga de capacul culbutori ( de aici poate absorbi surplus de aer si MULT ULEI ! ce produce cresterea turatiei , fum uneori din arderea uleiului )
Daca scade turatia atunci se verifica ventilul ce recircula gazele din capacul culbutori astfel ...( aici avem nevoie de specialist, deoarece noi, detinatorii de astfel de motoare nu avem capace bune cu care sa putem experimenta si nici nu avem milioane sa le cumparam )
Asteptam un ajutor de la cei care au trecut prin calvarul obtinerii unui diagnostic bun inainte de a cheltui pe piese care nu imbunatatesc situatia .