creatorul
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Deci Verdict Final Alternator - Punte Diode si eventual Releu deci las-o la incarcat ca sa-ti ajunga bateria pana la service sau unde vrei s-o repari ... dar scoate borna + ca dupa ce vei scoate redresorul se va descarca rapid cu borna pe baterie ... ai sigur o dioda sau mai multe strapunse care sunt in scurtcircuit .
U-Term30 : e tensiunea pe care o ai tu in circuit
U-Reference : e tensiunea minima care ar trebui sa fie cu motorul pornit
Da inainte sa-ti moara iti decupleaza pe rand consumatorii si relanti-ul iti creste la 1200 rpm, am experienta, eu am patit-o de vre-o 7 ori pana acum bine pe doua masini, ultima data luni Acest alternator Denso e mare nenorocire.
Succes
U-Term30 : e tensiunea pe care o ai tu in circuit
U-Reference : e tensiunea minima care ar trebui sa fie cu motorul pornit
Da inainte sa-ti moara iti decupleaza pe rand consumatorii si relanti-ul iti creste la 1200 rpm, am experienta, eu am patit-o de vre-o 7 ori pana acum bine pe doua masini, ultima data luni Acest alternator Denso e mare nenorocire.
Succes
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
De acord,in cazul asta aproape sigur puntea de diode a fost strapunsa,dar nu te apuca sa cumperi puntea de diode si releul de incarcare.Du alternatorul la un electrician sa-ti verifice diodele,sa nu ai aceeasi surpriza cum am avut si eu de a fi toate in regula.Releul de incarcare de obicei nu cedeaza,dar se recomanda schimbarea lui,ca e electronic.Am omis totusi alt aspect,mai poti avea spirele de la infasuratoare in scurt si trebuie sa inlocuiesti in cazul asta rotorul alternatorului. (fiindca la cealalta masina patisem cu puntea de diode si releul,la ultima patanie am fost atat de sigur ca se repeta povestea incat le-am comandat pe astea doua si am constatat cu stupoare ca tot la fel face,deci am schimbat aproape tot alternatorul)
creatorul
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
creatorul
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
vyo2792
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2015
- Mesaj Privat
ssendam
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut. am si eu o problema cu pornitul. A mers la sfert de cheie pornirea. A doua zi dimineata am asculatat muzica in masina (de mentionat ca am si statie si subwoofer) dar la nivel scazut, apoi am dat sa pornesc si abia invartea si parca licareau becurile in bord. Am luat curent de la alta masina prin cabluri, a pornit. am oprit si peste cateva ore cand am venit la masina dabia invartea cand dadeam la contact. Ce ar putea fi. Bateria are aproape 5 ani dar a fuctionat cu o zi inainte perfect.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ssendam
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Andone.Paul
- *
- 2 mesaje
- din 05 Feb 2024
- Vectra 2006 Z19DT
- Braila
Andone.Paul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2024
- Mesaj Privat
Salut tuturor ! Am si eu o problema cu descarcarea acumulatorului la Opelul meu,Vectra C z19dt.Daca nu iau borna seara,dimineata nu mai porneste deoarece ramane tensiune undeva la 10 Volti . Mentionez faptul ca,am o problema cu inchiderea haionului electric,in sensul ca acesta nu nu se mai inchide decat ajutat manual.Am deconectat navigatia,am scos firul + de la alternator(dar nu si pe cel mic ce vine pe releul alternatorului) in speranta ca voi gasi pierderea de curent . Incarcarea este buna. 14-14.2 iar daca iau borna , dimineata am 12.1 . Am fost cu acumulatorul la garantie si acestia au zis ca , bateria este in parametri si ca mi-o refuza garantia ea avand 50 si 70% (nu stiu ce au masurat ei acolo dar au scos un bon pe care asa scria). Aveti ideea ce ar putea fi ? Am schimbat bateria degeaba , pentru ca si cu cea noua , la fel a facut . Poate fi din cauza haionului ?Poate fi de la alternator pentru ca nu am deconectat firul subtire ce vine conectat pe el ? Nu mai stiu cum sa abordez problema , dar este tare neplacut sa stai cu grija pornitului ,ori de cate ori opresti pentru o perioada mai mare de 3 ore .
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Andone.Paul
- *
- 2 mesaje
- din 05 Feb 2024
- Vectra 2006 Z19DT
- Braila
Andone.Paul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2024
- Mesaj Privat