brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut sunt ionut am 22 de ani sunt din Hunedoara am un opel astra F 1993 benzinara de 100cv 1.6i am tot cautat pe google si am gasit ceva legat de problema mea dar nu exact ceea ce am eu (sau nu am cautat eu bine va rog scuzatima daca repet o discutie existenta:
Imi palpaie usor doar daca te uiti atent luminile pe toata masina ....si afara si inauntru , cand pun frana si pun si semnalizare imi palpaie stopu de frana dupa semnalizare adica semnalizarea se aprinde stopu scande din putere...am incarcat bateria la maxim am aprins o tira de led ce consuma nici 2 w si am semnalizat si lafel face scadere de tensiune si cu motoru oprit si cu el pornit , am verificat alternatoru imi baga 14,4v la 2500 ture, bateria are 3 luni nam probleme cu ea si cu stergatoarele lafel le aprind pe treapta 2 si aprind faza scurta se incetinesc stergatoarele , am scos toate sigurantele din panoul de sigurante am aprins tira de led de la bricheta si am pus avariile lafel scade tensiunea pe masina . numai stiu ce sa fac , va multumesc....
Imi palpaie usor doar daca te uiti atent luminile pe toata masina ....si afara si inauntru , cand pun frana si pun si semnalizare imi palpaie stopu de frana dupa semnalizare adica semnalizarea se aprinde stopu scande din putere...am incarcat bateria la maxim am aprins o tira de led ce consuma nici 2 w si am semnalizat si lafel face scadere de tensiune si cu motoru oprit si cu el pornit , am verificat alternatoru imi baga 14,4v la 2500 ture, bateria are 3 luni nam probleme cu ea si cu stergatoarele lafel le aprind pe treapta 2 si aprind faza scurta se incetinesc stergatoarele , am scos toate sigurantele din panoul de sigurante am aprins tira de led de la bricheta si am pus avariile lafel scade tensiunea pe masina . numai stiu ce sa fac , va multumesc....
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
brudiu a scris:nici un raspuns....?
verifica foarte atent punctele de masa ale instalatiei electrice. din descriierea ta ar putea fi un insuficient curent electric in instalatie dar spui garantat ca bateria e buna,deci nu ramin decit 99% sanse ca acel curent sa se piarda prin slabul contact al conexiunilor la masa (acum care din ele trebuie sa cauti si sigur vei gasi)
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
alternatorul imi baga 14,4 v (si aici ii o problema nush de la ce poate fi pornesc masina alternatoru nu incarca, accelerez la 3 mi ture o secunda incepe si incarca, deci daca pornesc masina si stau sub 3 mi ture nu incarca pot sa merg si 1000km accelerez 3 mi ture si dupaia incarca normal pot sa stau si relanti si sub 3 mi ture incarca numa ca porneste la 3 mi ture si de incarcat baga normal 14,4) ... si azi am incercat cu o alta baterie si lafel face scade tensiunea...
si scuzatzi ca ma repet in cuvinte dar nush cum sa ma explic mai bine...va multumesc
si treaba cu masa am verificatde la baterie pe caroseria masinii ii prinsa bine masa(desfacut si verificat,shmilgheruit si pus la loc) am sa mai caut undeva trebe sa fie ceva in neregula....
si scuzatzi ca ma repet in cuvinte dar nush cum sa ma explic mai bine...va multumesc
si treaba cu masa am verificatde la baterie pe caroseria masinii ii prinsa bine masa(desfacut si verificat,shmilgheruit si pus la loc) am sa mai caut undeva trebe sa fie ceva in neregula....
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
brudiu a scris:alternatorul imi baga 14,4 v (si aici ii o problema nush de la ce poate fi pornesc masina alternatoru nu incarca, accelerez la 3 mi ture o secunda incepe si incarca, deci daca pornesc masina si stau sub 3 mi ture nu incarca pot sa merg si 1000km accelerez 3 mi ture si dupaia incarca normal pot sa stau si relanti si sub 3 mi ture incarca numa ca porneste la 3 mi ture si de incarcat baga normal 14,4) ... si azi am incercat cu o alta baterie si lafel face scade tensiunea...
si scuzatzi ca ma repet in cuvinte dar nush cum sa ma explic mai bine...va multumesc
si treaba cu masa am verificatde la baterie pe caroseria masinii ii prinsa bine masa(desfacut si verificat,shmilgheruit si pus la loc) am sa mai caut undeva trebe sa fie ceva in neregula....
nu e nevoie sa te scuzi ,suntem aici sa ne ajutam nu sa sustinem discutii elevate despre cine stie ce subiecte literare,in ceea ce priveste problema ta nu ma refeream in mod strict la cablul de minus al bateriei spre caroserie ,sunt multe alte puncte de conectare ale instalatiei la masa(caroserie )probabil la unul din astea ai probleme cum spuneam trebuie sa mai cauti.o posibila incercare .....ai putea lua dupa minusul bateriei cu un fir mai grosut,ca sa pui direct pe masa lampi (minusul comun al becurilor) si sa faci testul cu stop pe frina si semnal ,vezi ce se intimpla.
si scuzatzi ca ma repet in cuvinte dar nush cum sa ma explic mai bine...va multumesc
si treaba cu masa am verificatde la baterie pe caroseria masinii ii prinsa bine masa(desfacut si verificat,shmilgheruit si pus la loc) am sa mai caut undeva trebe sa fie ceva in neregula....
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
Doru Lucian a scris: nu e nevoie sa te scuzi ,suntem aici sa ne ajutam nu sa sustinem discutii elevate despre cine stie ce subiecte literare,in ceea ce priveste problema ta nu ma refeream in mod strict la cablul de minus al bateriei spre caroserie ,sunt multe alte puncte de conectare ale instalatiei la masa(caroserie )probabil la unul din astea ai probleme cum spuneam trebuie sa mai cauti.o posibila incercare .....ai putea lua dupa minusul bateriei cu un fir mai grosut,ca sa pui direct pe masa lampi (minusul comun al becurilor) si sa faci testul cu stop pe frina si semnal ,vezi ce se intimpla.
Multumesc am sa incerc maine.
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
nu am rezolvat nimik 2 zile pierdute.....am luat baterie noua(schimbata cealalta pe garantzie:D) pun plusu pe masina si intre minus si masa masini, am pus o tira de leduri cu 6 leduri ceva gen ca si`` tira leduri diurne`` asa si se aprinde ceea ce imi indica ca am consumatori am scos becul am pus un clamp meter si am masurat pe borna minus a masini si masa masini imi indica 11v am scos alternator , electromotor, toate sigurantele inclusiv 2 mari (nush ptr ce sunt:D) am scos farurile fata-spate semnalizari... casetofon, statie, alarma nesconectate complet , ceas masina, lafel numai stiu ce poate fi........numai stiu ce sa demontez....
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ok. Pui firele la aparat(rosu la v/omega si negru la com)apoi selectezi unde e difuzoru ala pe 20 k si pui firele pe bornele masinii nu ale bateriei.(Atentie sa nu atingi bornele bateriei ca arzi aparatu) scrie ce-ti arata aparatu cu cheia scoasa din contact si luminile oprite,apoi cu aparatul conectat pune contactul doar si scrie valoarea.Scoate cheia din contact si aprinde luminile din buton cu aparatul conectat in locul bateriei si noteaza valoarea.
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
brudiu a scris:nu am rezolvat nimik 2 zile pierdute.....am luat baterie noua(schimbata cealalta pe garantzie:D) pun plusu pe masina si intre minus si masa masini, am pus o tira de leduri cu 6 leduri ceva gen ca si`` tira leduri diurne`` asa si se aprinde ceea ce imi indica ca am consumatori am scos becul am pus un clamp meter si am masurat pe borna minus a masini si masa masini imi indica 11v am scos alternator , electromotor, toate sigurantele inclusiv 2 mari (nush ptr ce sunt:D) am scos farurile fata-spate semnalizari... casetofon, statie, alarma nesconectate complet , ceas masina, lafel numai stiu ce poate fi........numai stiu ce sa demontez....
se pare ca ai muncit degeaba citeva zile dar din pacate nu e vina masinii ci vina ta ,LED-urile pe care le-ai pus in serie cu circuitul masini e normal sa se aprinda si fara un consumator prea mare(adica fara a avea probleme la instalatia masinii) deoarece sint concepute sa se aprinda la un curent foarte mic,(aproape orice consumator de pe masina gen ECU,ceas de bord etc.etc sint suficienti sa aprinda respectivul LED inseriat in respectivul circuit,cit despre clamp meter...cred ca nu l-ai folosit cum trebuie ,cu el ar trebuii sa masori curentul consumat pe un anume circuit si nu tensiunea .sfatul meu e sa pui totul la loc si sa rogi pe cineva sa te ajute ca sa nu strici mai rau ceva din gresala.
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ok,imi cer scuze ca te-am pus sa folosesti ohmetrul ,este un pic cam avansat pentru tine...inca o data scuze,nu am inteles nimic din ce ai scris dar te sfatuiesc sa imprumuti de la cineva un Ampermetru de curent continuu si sa-l inseriezi cu +ul de la baterie si sa observi consumul fara contact care tre sa fie pina in max 200 MA in caz ca ai alarma,astfel poti cauta defectul.Dar mai bine du-te la electrician,stiu,stiu ca nu vrei sa platesti dar merita ca poti atrica si mai tare.
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
la amperi am 2 variante 1000 si 200 am masurat pe 200 mia dat asa:
-> cu masina oprita =00.0
mentionez nu am alarma conectata si nici ceasu de la masina , cum am cam demontat toate nu am apucat sa le pun ca doar ele sunt pe direct restu sunt pe cheie adica pun contactu ca sa funccioneze.
-> cu masina pornita= 1.2
-> cu masina pornita + faruri =1.3
-> cu masina oprita =00.0
mentionez nu am alarma conectata si nici ceasu de la masina , cum am cam demontat toate nu am apucat sa le pun ca doar ele sunt pe direct restu sunt pe cheie adica pun contactu ca sa funccioneze.
-> cu masina pornita= 1.2
-> cu masina pornita + faruri =1.3
brudiu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
astraopel a scris:Ok,imi cer scuze ca te-am pus sa folosesti ohmetrul ,este un pic cam avansat pentru tine...inca o data scuze,nu am inteles nimic din ce ai scris dar te sfatuiesc sa imprumuti de la cineva un Ampermetru de curent continuu si sa-l inseriezi cu +ul de la baterie si sa observi consumul fara contact care tre sa fie pina in max 200 MA in caz ca ai alarma,astfel poti cauta defectul.Dar mai bine du-te la electrician,stiu,stiu ca nu vrei sa platesti dar merita ca poti atrica si mai tare.
treaba cu ohmi pe 20 unde ii difuzorul am incercat cum ai zis sa setez aparatul si pun firele pe bornele masini nu a bateriei si nu arata nimik nu da nici o valoare , am pus tot la ohmi pe 200 si mia dat valorile de mai sus am pus 06.8(cu 0 in fatza) ptr ca asa arata aparatul am zis sa scriu exact cum arata aparatul( defapt este 6, si restul valorilor sunt mai sus
si am uitat sa zic cand in timp cemi dadea valorile imi piuia aparatul ceea ce inseamna ca era continuitate daca scoteam cheia din contact nu piuia si nu arata nimik ca nu exista continuitate( circuit inchis). nustiu sa ma exprim mai bine
o intrebare :
daca bateria ii noua nu rezista atata lucru sa pun contact si sa se aprinda 3 becuri (2 stopuri si unu semnalizare) in acelasi timp fara sa piarda din intensitate becurile de frana? sau am eu o masa care nu face bn atingere.....dar unde sa o caut ca am desfacut toate masele de la motor din (alternator,electromotor,masa de la baterie la caroserie,cand desfaci bordu mai este o masa,masa din spate de la motorashu de stergator) numai stiu unde am mase. masa de la faruri banuiesc ca este in acelasi loc unde vine firul minus la caroserie (ca acolo sunt 3 fire groase minus).
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
o intrebare :
daca bateria ii noua nu rezista atata lucru sa pun contact si sa se aprinda 3 becuri (2 stopuri si unu semnalizare) in acelasi timp fara sa piarda din intensitate becurile de frana? sau am eu o masa care nu face bn atingere.....dar unde sa o caut ca am desfacut toate masele de la motor din (alternator,electromotor,masa de la baterie la caroserie,cand desfaci bordu mai este o masa,masa din spate de la motorashu de stergator) numai stiu unde am mase. masa de la faruri banuiesc ca este in acelasi loc unde vine firul minus la caroserie (ca acolo sunt 3 fire groase minus).[/quote] ---------------------------- ai doua variante pentru a te edifica in privinta bateriei,1 masoara tensiunea pe baterie,cu acei consumatori porniti ,si apoi masoara tensiunea pe becul respectiv(nu cel de semnalizare ci ala de frina) vei vedea o diferenta de tensiune ,aceasta este pierderea ta cauzata de o masa inperfecta(cel mai probabil) si 2,trage de la baterie de la borna minus la mufa stopului(trebuie sa identifici firul de masa in respectiva mufa) un fir mai grosut vei vedea ca becurile vor lumina normal la puterea corecta. o precizare ar fi ca in momentul in care masori tensiunea pe baterie cu consumatorii care-ti fac tie probleme tensiunea respectiva ar trebuii sa oscileze foarte putin daca nu aproape deloc.
daca bateria ii noua nu rezista atata lucru sa pun contact si sa se aprinda 3 becuri (2 stopuri si unu semnalizare) in acelasi timp fara sa piarda din intensitate becurile de frana? sau am eu o masa care nu face bn atingere.....dar unde sa o caut ca am desfacut toate masele de la motor din (alternator,electromotor,masa de la baterie la caroserie,cand desfaci bordu mai este o masa,masa din spate de la motorashu de stergator) numai stiu unde am mase. masa de la faruri banuiesc ca este in acelasi loc unde vine firul minus la caroserie (ca acolo sunt 3 fire groase minus).[/quote] ---------------------------- ai doua variante pentru a te edifica in privinta bateriei,1 masoara tensiunea pe baterie,cu acei consumatori porniti ,si apoi masoara tensiunea pe becul respectiv(nu cel de semnalizare ci ala de frina) vei vedea o diferenta de tensiune ,aceasta este pierderea ta cauzata de o masa inperfecta(cel mai probabil) si 2,trage de la baterie de la borna minus la mufa stopului(trebuie sa identifici firul de masa in respectiva mufa) un fir mai grosut vei vedea ca becurile vor lumina normal la puterea corecta. o precizare ar fi ca in momentul in care masori tensiunea pe baterie cu consumatorii care-ti fac tie probleme tensiunea respectiva ar trebuii sa oscileze foarte putin daca nu aproape deloc.