Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salutare, astra g y17dt 2001,porneste greu si la rece si la cald,cateodata,foarte rar, porneste bine,totul a inceput dupa ce am schimbat distributia,la prima pornire dupa schimbarea ei s-a auzit un zgomot,bataie,fier in fier, am fost am verificat distributia si este la punct,diagnoza nu arata nimik. cred,defapt sigur o bujie este arsa.am schimbat bateria,nimik.filtru de motorina este pe jumatate gol completez cu motorina si degeaba.masina trage bine,nici o problema dupa pornire.timp de un an ma tot chinui cu ea,alternatorul are 2 ani de cand au fost schimbate periile,rotorul<se poate sa-l fii fortat sau dat peste cap cand s-a pornit motorul dupa schimbarea distributiei?S A U sa nu fie distributia la punct cu pompa de injectie si sa se fi stricat capul hidraulic?(am inteles ca nu are nici o treaba).
Skip ads

  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nimeni,nimik?
  • pentium

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2011

  • Mesaj Privat
bujii arse...zic eu
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca s-ar putea sa fie releul bujiilor incandescente.. tre' sa fie langa baterie o chestie argintie cu rizuri..
martorul cu spirala din bord ramane mai mult timp aprins/
Y17DT e motoru' cu 16 supape?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
distributia e sigur bine facuta?.. daca cureaua e deplasata cu un singur dinte atunci apar problemele astea..
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
da, y17dt cel cu 16 valve, am schimbat releul bujiilor cu altu de la cealalta masina<y22dtr gts>are acelasi cod..........nu ma pricep la distributie dar cei de unde am schimbat distributia au verificat dupa si au zis ca e ok.......am o intrebare,care stie daca are sau nu are treaba punerea la punct a distributiei cu pompa de injectie(eu aici cred ca au gresit la schimbarea distributiei,nu au pus-o la punct cu pompa de injectie si cand au pornit-o au distrus capul hidraulic de la pompa si nu tine motorina in instalatie si se duce pe retur)cei unde am schimbat distributia au zis ca nu are treaba,am pus valva unisens pe tur si porneste lafel,o sa mai incerc sa pun inca una pe retur,sa vad daca e vreo schimbare
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
si stie careva ce se putea auzii bataia aia fier in fier cand s-a pornit motorul prima data dupa schimbarea distributiei?
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
martorul de bujii de la bord sta 2 sec aprins,luciraica,chestia e ca porneste greu si pe frig si pe caldura si la prima pornire si dupa 10 porniri,ieri din 20 de porniri toata ziua o data sau de doua ori a pornit cum pornea inainte de schimbarea distributiei,adica bine,nu chinuit
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
vectrastra a scris:salutare, astra g y17dt 2001,porneste greu si la rece si la cald,cateodata,foarte rar, porneste bine,totul a inceput dupa ce am schimbat distributia,la prima pornire dupa schimbarea ei s-a auzit un zgomot,bataie,fier in fier, am fost am verificat distributia si este la punct,diagnoza nu arata nimik. cred,defapt sigur o bujie este arsa.am schimbat bateria,nimik.filtru de motorina este pe jumatate gol completez cu motorina si degeaba.masina trage bine,nici o problema dupa pornire.timp de un an ma tot chinui cu ea,alternatorul are 2 ani de cand au fost schimbate periile,rotorul<se poate sa-l fii fortat sau dat peste cap cand s-a pornit motorul dupa schimbarea distributiei?S A U sa nu fie distributia la punct cu pompa de injectie si sa se fi stricat capul hidraulic?(am inteles ca nu are nici o treaba).


eu cred ca nu ai distributia pusa la punct. mergi si la alt mecanic sau service sa vezi daca e sau nu cum au spus aia de au schimbat distributia. bataie fier pe fier dupa ce sa umblat la distributie ? cred ca supape ce au atins de pistoane, sa scoti filtrul de aer si vezi daca da fum pe admisie cand incerci sa pornesti.
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
fum pe admisie nu da,am verificat azi,tot azi am pus valva unisens pe retur de la pompa de inj. daca o opresc si o pornesc imediat porneste f bine.o sa mai cumpar o valva unisens sa o pun pe tur la pompa sa vad cum porneste.azi m-am uitat in pahar la filtru de motorina si era plin dupa o zi jumate nepornita
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu pompa este angrenata de motor dar n-are de a face cu o distributie defectuoasa... pompa aspira motorina functie de turatie si in interiorul ei este o supapa care regleaza presiunea...
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
vectrastra a scris:fum pe admisie nu da,am verificat azi,tot azi am pus valva unisens pe retur de la pompa de inj. daca o opresc si o pornesc imediat porneste f bine.o sa mai cumpar o valva unisens sa o pun pe tur la pompa sa vad cum porneste.azi m-am uitat in pahar la filtru de motorina si era plin dupa o zi jumate nepornita


crezi ca cei care au schimbat distributia ''prezinta garantie?'' daca nu aveai probleme inainte de schimbare sunt multe chestii la care se pot pune semne de intrebare...
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
distributia am schimbat-o la < auto-a>....ca garantie....ce sa mai zic,au zis ca asa pornea masina si inainte,ca e cip-uita,dupa cateva contre verbale cica sa nu mai trec pe la ei pt ca voi fi poftit afara din service ul lor, i-am intrebat daca distributia are leg cu pompa de injectie,ca nu au pus-o bine ,au zis ca nu are leg.
asa ca va intreb si pe voi,care stiti(eu nu ma pricep)are sau nu are legatura pompa de injectie cu punerea la punct a distributiei?y17dt 16 valve distributia e cea cu brat ,nu cea cu arc
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi pompa este actionata cu un pinion de cureaua de distributie... dar daca cureaua nu e bine pusa n-ar trebui sa afecteze pompa... poate daca nu e intinsa cum trebuie sau are joc sa fi stricat axul pompei...
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
vectrastra a scris:distributia am schimbat-o la < auto-a>....ca garantie....ce sa mai zic,au zis ca asa pornea masina si inainte,ca e cip-uita,dupa cateva contre verbale cica sa nu mai trec pe la ei pt ca voi fi poftit afara din service ul lor, i-am intrebat daca distributia are leg cu pompa de injectie,ca nu au pus-o bine ,au zis ca nu are leg.
asa ca va intreb si pe voi,care stiti(eu nu ma pricep)are sau nu are legatura pompa de injectie cu punerea la punct a distributiei?y17dt 16 valve distributia e cea cu brat ,nu cea cu arc


are treaba pompa cu distributia dar nu cred ca se strica capul hidraulic daca nu este pusa la punct doar ca nu functioneaza bine sau chiar deloc. poate ca au miscat pompa de injectie cand au umblat la ea si au dereglat avansul sau poate ca nu mai ai aceeasi pompa. eu unul nu mai am incredere in nimeni cand e vorba de dat un lucru pe mana altuia si sa nu supraveghez de la inceput si pana la sfarsit indiferent de domeniu. poate ca trebuia sa iei seria de pe pompa de injectie inainte sa duci masina la reparat. sper sa nu am dreptate si sa fie doar avansul sau ceva usor de remediat.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca nu da fum aiurea pe evacuare nu are treaba distributia,iar daca era capul pompei rupt nici o masina din lumea asta nu mai pornea ...cu defectul asta.vezi si senzorul crankshaft..si verifica si presiunea pompei.Poate au schimbat'o mecanicii de acolo.Mergi la un pompagiu.
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am stat cu ei ,nu au schimbat-o<pompa>
.o sa-i mai pun o valva unisens si sa vad cum e,nu mai stiu ce sa mai fac
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cand porneste chinuit da fum pe evacuare,cateodata destul de mult
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
vectrastra a scris:cand porneste chinuit da fum pe evacuare,cateodata destul de mult


schimba O-ringurile de la filtru de motorina inainte de orice, daca tot se dezamorseaza, schimbi si la injectoare si abia apoi te gandesti la pompa(daca spui ca distributia e ok), chiar si asa sunetul metalic de care spui pune semne de intrebare
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
1.Pompa de injectie este antrenata de cureaua de distributie care trebuie montata tinand cont de semnele si respectiv pozitionarea exacta a vibrochenului,axului cu came,pinion pompa de injectie.
2.Indiferent de punerea ori nepunerea pe punct a pinionului pompei este exclusa distrugerea capului hidraulic din aceasta cauza.
3.Zgomotul de fier pe fier pret de cateva secunde se aude si daca a tras ceva aer in timpul interventiei la motor.
La acest motor montajul incorect al distributiei poate fi facut cu un dinte inainte ori inapoi al pinionului axei cu came(mai mult nu permite cursa pistoanelor si lovesc in supape) ori cati dinti pentru pinionul pompei de injectie de la avans prea mare si mers de tractor la avans prea mic si pornire grea si la rece si la cald dar in acest caz ar trebui sa mearga si motorul prost si sa nu se accelereze in sarcina ca inainte de schimbarea distributiei. Oricum daca sunt legate de momentul schimbarii distributiei ia-te de gat cu ei ....vina le apartine exclusiv.
P.S. Cu o firma care aduce piese ieftine de Opel si asigura montaj am avut o discutie care m-a convins ca sunt niste neinitiati culmea tot pe teme de distributie ....nu mi-a placut atunci tonul de atotstiutori si mi-ar face mare placere sa-l intalnesc pe respectivul specialist de la ei pentru ca la telefon era foarte arogant.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR