- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
booghie
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Nu are nici o bataie ,motorul merge excelent.
Oricum multumesc si luati-va adio de la tutorialele mele,nu le mai postez aici,asta a fost ultimul.
Veniti doar cu replici scurte si nimic concret.
Daca ati observat ceva NOK in buna functionare a motorului sau a unor pasi din cadrul tutorialului,veniti si cu completari destul de argumentate sa putem invata impreuna din expunerea lor aici,dar se pare ca sentimentele lumesti sunt mai mari decat ceea ce am vrut noi sa facem in acest tutorial si nu se vede eficienta lui,sau ma rog, asta este prima perceptie despre feedback-ul dat,postari rapide aruncate ca la o barfa in fata portii scuipand seminte in acelasi timp pe jos.
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Vin 19 Aug, 2011 7:21 pm, modificat de 4 ori în total
Oricum multumesc si luati-va adio de la tutorialele mele,nu le mai postez aici,asta a fost ultimul.
Veniti doar cu replici scurte si nimic concret.
Daca ati observat ceva NOK in buna functionare a motorului sau a unor pasi din cadrul tutorialului,veniti si cu completari destul de argumentate sa putem invata impreuna din expunerea lor aici,dar se pare ca sentimentele lumesti sunt mai mari decat ceea ce am vrut noi sa facem in acest tutorial si nu se vede eficienta lui,sau ma rog, asta este prima perceptie despre feedback-ul dat,postari rapide aruncate ca la o barfa in fata portii scuipand seminte in acelasi timp pe jos.
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Vin 19 Aug, 2011 7:21 pm, modificat de 4 ori în total
- Lion1921
- **
- 175 mesaje
- din 28 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Arges
Lion1921
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2009
- Mesaj Privat
voda_io
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pacat , unii se chinuie sa arate la toata lumea ce si cum fac la masinile lor si altii care stau pe scaun la calculator ...
Nu toata lumea se pricepe. Eu nu am avut alta masina inainte si eram paralel , am invatat multe lucruri din astfel de tutoriale . Si cei care se pricep , dar nu au mai intalnit modelul de masina , pot sa invete macar unde sunt prinderile si cum se desfac .
Comentez pe marginea acestui subiect pentru ca si eu am patit acelasi lucru ca si Stefan , dar eu am renuntat dupa primul tutorial . E destul de greu sa faci un astfel de tutorial , sa lucrezi , sa filmezi , si sa mai si explici tot ce faci ( maini murdare , sa te incadrezi in timpul de filmare etc ) . La inceput chiar ma intrebam de ce sunt putine tutoriale video pe acest forum , acum stiu ...
Nu toata lumea se pricepe. Eu nu am avut alta masina inainte si eram paralel , am invatat multe lucruri din astfel de tutoriale . Si cei care se pricep , dar nu au mai intalnit modelul de masina , pot sa invete macar unde sunt prinderile si cum se desfac .
Comentez pe marginea acestui subiect pentru ca si eu am patit acelasi lucru ca si Stefan , dar eu am renuntat dupa primul tutorial . E destul de greu sa faci un astfel de tutorial , sa lucrezi , sa filmezi , si sa mai si explici tot ce faci ( maini murdare , sa te incadrezi in timpul de filmare etc ) . La inceput chiar ma intrebam de ce sunt putine tutoriale video pe acest forum , acum stiu ...
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pacat ca nu incurajati asemenea tutoriale. Ceea ce se vede si pare din fata calculatorului nu este si in realitate. Am fost de fata la formarea acestui tutorial si va sigur ca nu este nicio bataie de tacheti.
In ceea ce priveste filtrul torsionat, asa am patit si eu la Corsa mea. A fost vina "mecanicului" pentru ca nu l-a fixat bine in capac.
Sunteti ca niste "lupi" pe acest forum, tocmai de aceea am evitat sa mai postez aici.
Cu stima, Claudiu.
In ceea ce priveste filtrul torsionat, asa am patit si eu la Corsa mea. A fost vina "mecanicului" pentru ca nu l-a fixat bine in capac.
Sunteti ca niste "lupi" pe acest forum, tocmai de aceea am evitat sa mai postez aici.
Cu stima, Claudiu.
- sergiu2008
- **
- 148 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Astra 2001 z16xe
- Arges
sergiu2008
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Prin acest comportament se pierd oameni buni de pe forum,am observat o treaba pe acest forum mai presus sunt cotate balivernele decat lucrurile utile ca de exemplu un tutorial, preferam o incurajare a acestor tutoriale care pentru uni care sunt atehnici sunt mana cereasca "mura in gura."Imi pare rau ca s-a ajuns asa!
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Nu are nici o bataie ,motorul merge excelent.
Oricum multumesc si luati-va adio de la tutorialele mele,nu le mai postez aici,asta a fost ultimul.
Veniti doar cu replici scurte si nimic concret.
Daca ati observat ceva NOK in buna functionare a motorului sau a unor pasi din cadrul tutorialului,veniti si cu completari destul de argumentate sa putem invata impreuna din expunerea lor aici,dar se pare ca sentimentele lumesti sunt mai mari decat ceea ce am vrut noi sa facem in acest tutorial si nu se vede eficienta lui,sau ma rog, asta este prima perceptie despre feedback-ul dat,postari rapide aruncate ca la o barfa in fata portii scuipand seminte in acelasi timp pe jos.
Oricum multumesc si luati-va adio de la tutorialele mele,nu le mai postez aici,asta a fost ultimul.
Veniti doar cu replici scurte si nimic concret.
Daca ati observat ceva NOK in buna functionare a motorului sau a unor pasi din cadrul tutorialului,veniti si cu completari destul de argumentate sa putem invata impreuna din expunerea lor aici,dar se pare ca sentimentele lumesti sunt mai mari decat ceea ce am vrut noi sa facem in acest tutorial si nu se vede eficienta lui,sau ma rog, asta este prima perceptie despre feedback-ul dat,postari rapide aruncate ca la o barfa in fata portii scuipand seminte in acelasi timp pe jos.
Stefan, aceste tutoriale, mai bine scris aceste ''videotutoriale'' sunt foarte bune. Munca depusa in realizarea acestora este considerabila. Toti aceia care le vad(toti aceia care vor sa invete) or sa inteleaga esenta acestora si cu siguranta stiu sa aprecieze acest fapt. Costurile de manopera scad considerabil.Numai bine.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Multumim Stefan pentru video!
Completez la cele scrise de Stefan la corsa se intalnesc 2 sisteme de cartus filtrant pentru ulei motor:
A. UFI
B. PURFLUX
pentru detalii puteti vizita catalogul online de la producatorul mann-hummel: http://www.mann-hummel.com/...?iKeys=21.1.0.2.1
1 cuplul de strangere la capacul cartusului filtrant 10Nm; Grija mare la acest aspect!
2 dupa fixarea noului cartus filtrant se pun 100 - 150 ml ulei petru ca acesta sa"ia ulei" si apoi se monteaza (eu asa fac);
3 pentru z13dt cheia de 27 se foloseste pentru capacul filtrului de ulei;
4 capacul cartusului filtrant are protectie metalica la z13dt (si probabil si la z13dtj/h) fixata in 3 puncte de prindere, dintre cele 3 doua suruburi se indeparteaza, al 3-lea se slabeste cateva ganguri
5 la final se verifica joja conform metodologiei, adica dupa cel putin 5 min de la oprirea motorului.
Voi face si fotografii pentru cele 2 tipuri de cartuse "ufi" si "purflux"
Inca o data MULTUMIM Stefan!
Completez la cele scrise de Stefan la corsa se intalnesc 2 sisteme de cartus filtrant pentru ulei motor:
A. UFI
B. PURFLUX
pentru detalii puteti vizita catalogul online de la producatorul mann-hummel: http://www.mann-hummel.com/...?iKeys=21.1.0.2.1
1 cuplul de strangere la capacul cartusului filtrant 10Nm; Grija mare la acest aspect!
2 dupa fixarea noului cartus filtrant se pun 100 - 150 ml ulei petru ca acesta sa"ia ulei" si apoi se monteaza (eu asa fac);
3 pentru z13dt cheia de 27 se foloseste pentru capacul filtrului de ulei;
4 capacul cartusului filtrant are protectie metalica la z13dt (si probabil si la z13dtj/h) fixata in 3 puncte de prindere, dintre cele 3 doua suruburi se indeparteaza, al 3-lea se slabeste cateva ganguri
5 la final se verifica joja conform metodologiei, adica dupa cel putin 5 min de la oprirea motorului.
Voi face si fotografii pentru cele 2 tipuri de cartuse "ufi" si "purflux"
Inca o data MULTUMIM Stefan!
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cornel.m
- **
- 279 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2001 y20dth
- Sibiu
cornel.m
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
cornel.m a scris:explicati va rog de ce
MULTUMIM Stefan!
corsablue a scris: dupa fixarea noului cartus filtrant se pun 100 - 150 ml ulei petru ca acesta sa"ia ulei" si apoi se monteaza
MULTUMIM Stefan!
Se toarna in capacul cartusului filtrant, dupa montarea cartusului filtrant, acei 100-150 ml de ulei pentru umectarea cartusului, rezultatul fiind o protectie a motorului deoarece:
1 uleiul uzat este scurs din motor;
2 in locul uleiului uzat acum avem aer in motor;
3 in filtrul de ulei (unde avem deja cei 100-150 ml) uleiul nu intampina rezistenta la trecere;
4 piesele din chiuloasa functioneaza fara ungere continua in flux de ulei (acolo exista totusi ceva urme din uleiul vechi) foarte putin timp;
5 motorul este protejat.
Daca excludem pasul 3 creste, implicit, perioada pasului 4 si asta va dauna pieselor din chiuloasa. Este cunoscut faptul ca lagarele arborilor (vibrochen, axe cu came) sunt foarte sensibile si prelucrarea lor se face la "sutimi" si "miimi" verificate cu ceasul comparator sau mai nou cu lasere de precizie, de aceea nu este bine ca acele piese sa functioneze fara ungere continua (flux de ulei), eliminand astfel orice posibilitate de supraincalzire, care implica o supradilatare si automat o uzura prematura.
Probabil altcineva ar putea explica cu termeni stiintifici si cu acuratete fenomenul, eu atat m-am priceput.
- Vergy
- **
- 133 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Astra 2001 Z12XE
- Gorj
Vergy
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sozel
- **
- 208 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jd3rul
- **
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat