- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
am o mare problema,pt inceput.masina nu merge "rotund"la relanti,am schimbat fisele,bujiile,filtrele,am pus "injector cleaner" si nimik...ba mai mult de cateva zile,a crescut f mult consumul(inainte la relanti pe comp.de bord era val.1.5-1.6l/h acum a ajuns la 3-3.2l/h si daka bag piciorul scurt in ea....pana la 2000ture merge intrerupt(scoate fum negru) si apoi merge ok. precizes k acum max.1 luna am aschimbat si lambda...cu una universala,aseara la tester aveam ca erori: sonda lambda-intrerupere,semnal turatzie relanti slab,si o eroare legata de sonda de temp a lichiului de racire cred,nu imi mai amintesc exact. ce sa ii mai fac?????????????? please help me!!!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
A ta parca nu are EGR....
Sub plasticul ala cu SFI pe el gasesti Throttle body, regulatorul de ralanti IAC si senzorul de pozitie clapeta acceleratie TPS. Desfaci si cureti.
Arata curat motorul dar mai curata si pe inauntru...
Ai poze bune, astepatam un tutorial....
Da o cautare pe cuvintele cheie si citeste ...chiar daca nu seamana citeste ca afli multe....si te apuci pe urma de treaba. Nu te grabi, documenteaza-te si treci la treaba.
Succes,
Dan
Sub plasticul ala cu SFI pe el gasesti Throttle body, regulatorul de ralanti IAC si senzorul de pozitie clapeta acceleratie TPS. Desfaci si cureti.
Arata curat motorul dar mai curata si pe inauntru...
Ai poze bune, astepatam un tutorial....
Da o cautare pe cuvintele cheie si citeste ...chiar daca nu seamana citeste ca afli multe....si te apuci pe urma de treaba. Nu te grabi, documenteaza-te si treci la treaba.
Succes,
Dan
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- alygator2000
- OP
- 85 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1995 c20xe
- Focsani
alygator2000
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra 1995 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
...trebuie sa incep prin ai multzumi f mult lui dancuciureanu...pt sfaturi,astazi am dat jos kapacul la FSI,sub el am gasit 2 clapete care erau NEGREEE!!! am pulverizat spray de curatzat (sa nu zicetzi k sunt neb.dar am folosit un spary de curatzat etierele:) au iesit super curate,am desfacut bujiile...negreeee!!!! nu cred k am mai vazut vreodat asa negre,am pus bujii noi cu 2 electrozi,am scos borna la baterie...cca.20min si i'am dat o cheie...nu a vrut sa porneask de la prima,dar a 2'a oara a mers,s'a cam balbait oleak si...MERGEEEE!!!! perfect,rotund,impekabil,trage de rupe:) si asa...nu am mai cumparat nici:injectoare,alta sonda lambda,senzor de turatzie arbore,senzor relanti,debitmetru...si multe alte piese "recomandate" de "mecanici" danke!!!