Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am o rugaminte pentru colegii de pe forum, in special cei din Constanta. Am tot ajuns pe la mecanici care mai de care si concluzia este ca trebuie sa schimb ECU. Va rog , care are unul in plus sau e dispus sa il dea jos doar pentru o proba (de preferat unul in plus - il cumpar daca merge) sa ma contacteze.
YM: lostprophet96@yahoo.com
Va multumesc
CJ23GBY- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ideea era sa il iau ca sa il montez pe masina si daca era totul ok atunci il cumparam.
Daca vrei asa si ai incredere, mi-l trimiti si daca asta imi rezolva problema il cumpar fara nicio discutie. Dar mai intai sa vad care e situatia, de aceea am am zis ca ar fii mai bine daca as gasii in CT ca sa vad impreuna cu omul respectiv la fata locului. Daca totusi esti disponibil ca sa facem proba asta, astept raspuns.
Multumesc
CJ23GBY- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Motorul este refacut cap-coada, injector si bujii noi (asta ca sa fie detaliata complet). Cand o pornesc sta la turatii foarte joase, si se opreste motorul imediat. Daca incerc sa o misc din loc... atunci incepe distractia: moare; se ineaca; pedala de acceleratie devine moale si nu mai raspunde la comenzi; da in nas etc etc etc. Initial mi-au spus ca e de la injector. Bun... unul nou. Pentru ca nu s-a rezolvat problema au ajuns la concluzia ca este de la releu pompei de benzina... multumita unui coleg de pe forum am facut rost si de relee dar nici asta nu a fost rezolvarea. Mai nou au zis ca e de la calculatorul masinii ECU-ul sau cum se numeste si l-au dus la un meserias care a ajuns la concluzia ca este de la acel calculator problema ca are o piesa care trebuie inlocuita. De aceea am faut acest "apel umanitar" fiindca vreau sa probez unul care functioneaza pe alt c16nz sa vad daca imi rezolva si mie problema pentru ca... e ciza totusi si siner nu mai vreau sa aruc cu banii inainte mergand pe bajbaite. Vreau sa stiu clar daca e de la aest ECU inainte sa cumpar unul.
elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ca sa incep cu "inceputul" va multumesc pentru interesul acordat.
*elcodelau: ce sa spun... da, bordul este cu turometru si dimineata nu creste... crestea inainte dar dupa ce i-am facut motorul dintr-o data numai, cat despre increderea mea in acest mecanic... nu vreau sa incep discutii aiurea... nu prea am dar mi-a fost recomandat de catre cineva si am zis sa incerc.
Eu de aceea tot caut solutii de compromis ca sa nu mai arunc cu $$$ in stanga si in dreapta.
Va multumesc inca o data si sincer sper sa se rezolve mai repede, poate totusi gasesc pe careva prin Constanta care are un ECU de C16NZ si ma poate ajuta.
Numai bine!
- ExpressVectra
- ***
- 584 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 584
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ExpressVectra
- ***
- 584 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 584
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Multumesc anticipat si numai bine.
- ExpressVectra
- ***
- 584 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 584
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,660 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
*elcodelau: ce sa spun... da, bordul este cu turometru si dimineata nu creste... crestea inainte dar dupa ce i-am facut motorul dintr-o data numai, cat despre increderea mea in acest mecanic... nu vreau sa incep discutii aiurea...Numai bine!
Pai mai poti incerca niste chestii babesti..Nu te costa nimic.Cel mai ciudat mi se pare ca pedala "devine moale"...Cum adica..?!are un arc,care e la fel de tare cum ai apasa..
In fine.Mintea mea zicea ca s-ar putea sa nu fie la punct.Sau sa ai fisele puse aiurea.
Pusul la punct se verifica simplu,fara mare efort.scoti o bujie,de la 1 sau 4.Invarti cumva de vibrochen (sau de sus,de la axa,dar cu rabdare,sa dispara compresia),bagand o sarma mai tare pe gaura bujiei,pana pistonul ajunge in pozitia cea mai de sus.Daca sarma coboara,inseamna ca se duce si pistonul jos,deci dai inapoi.Cand esti sigur ca ai nimerit pozitia maxima,semnul de pe roata dintata de pe axa cu came tb sa vina in dreptul semnului de pe plastic.Daca nu ai aparatoare de plastic la acea roata dintata,urmaresti tot pozitia cea mai de sus.Daca nu se pupa odata la 2 ture,nu e la punct.
Cu fisele,tragi si tu langa alta si vezi cum vin.
PS-am patit la vreo 2 masini o chestie ciudata..Nu mergeau decat la relanti.Cum accelerai se balbaiau si/sau se opreau.De vina era toba de mijloc infundata.Se verifica simplu-slabesti evacuarea,pe la saxofon,pe undeva,si daca se tureaza,aia e.
Sper macar o idee din toate sa-ti fie de ajutor.
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Intreb fiindca vreau sa stiu la ce sa ma astept.
Numai bine!
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat