- staicu.ionut
- OP
- 11 mesaje
- din 03 Jun 2010
- Astra 2001 16 16v
- Dolj
staicu.ionut
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 16 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ei bine dupa cum spune si titlul am avut norocul ca in urma cu 3 zile sa ma trezesc ca nu pot invarti cheia in contact.
Am reincercat si cu a doua cheie de rezerva crezand ca s-o fi uzat cea de zi cu zi si nimic .. am incercat sa lovesc volanul sus jos sa il invart stanga dreapta pentru a putea invarti cheia nimic.
Am chemat mecanicul meu si i-am explicat ... masina era in parcare ... a demontat tot volanul ca sa poata vedea contactul cu tot mecanismul de blocare.
A reusit in final sa il sparga si sa porneasca masina cu o surubelnita pentru a duce-o in service. Impreuna am sunat la reprezentanta pentru a vedea costurile . Ei bine costul se ridica la 180 euro contact original opel avand cheia contactului urmand sa atasez telecomanda ulterior, sau 130 euro daca alegeam sa pun un alt contact cu alta cheie .
Cel de la reprezentanta a recunoscut ca este o problema cu materialele folosite pentru crearea contactului si anume aluminiul din el si inca ceva nu mai retin... care la caldura se inmoaie astfel pornind masina contactul fiind inchins de caldura se distruge mai usor.
Imi mai ziceau deasemenea ca in saptamana asta au mai avut 5 comenzi pentru contacte de opel avand aceeasi problema se blocheaza volanul si nu mai poti invarti cheia...
Acum trebuie sa astept pana ajunge din Germania ar insemna miercuri... Sa imi ziceti daca ati patit si voi asa ceva.
Masina: Opel Astra G
Motor: Benzina 1.6 16v
An: 2002
Am reincercat si cu a doua cheie de rezerva crezand ca s-o fi uzat cea de zi cu zi si nimic .. am incercat sa lovesc volanul sus jos sa il invart stanga dreapta pentru a putea invarti cheia nimic.
Am chemat mecanicul meu si i-am explicat ... masina era in parcare ... a demontat tot volanul ca sa poata vedea contactul cu tot mecanismul de blocare.
A reusit in final sa il sparga si sa porneasca masina cu o surubelnita pentru a duce-o in service. Impreuna am sunat la reprezentanta pentru a vedea costurile . Ei bine costul se ridica la 180 euro contact original opel avand cheia contactului urmand sa atasez telecomanda ulterior, sau 130 euro daca alegeam sa pun un alt contact cu alta cheie .
Cel de la reprezentanta a recunoscut ca este o problema cu materialele folosite pentru crearea contactului si anume aluminiul din el si inca ceva nu mai retin... care la caldura se inmoaie astfel pornind masina contactul fiind inchins de caldura se distruge mai usor.
Imi mai ziceau deasemenea ca in saptamana asta au mai avut 5 comenzi pentru contacte de opel avand aceeasi problema se blocheaza volanul si nu mai poti invarti cheia...
Acum trebuie sa astept pana ajunge din Germania ar insemna miercuri... Sa imi ziceti daca ati patit si voi asa ceva.
Masina: Opel Astra G
Motor: Benzina 1.6 16v
An: 2002
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- staicu.ionut
- OP
- 11 mesaje
- din 03 Jun 2010
- Astra 2001 16 16v
- Dolj
staicu.ionut
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 16 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2010
- Mesaj Privat
aiurea ca au astfel de probleme ar trebui sa le rezolve cei de la opel pentru ca e o gresala de constructie ... insa asta este suportam costurile cel putin cu opelul meu de cand il am 1.5 ani numai probleme ... brat roata dreapta schimtbat ... radiator ... reconditionat sistemul de franare la toata stanga spate ca ramanea blocat pistonasul ... am dat 4000 pe ea insa am mai bagat o mie si ceva in 1 an ... fiecare cu norocul lui
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Deci eu am fortat 4 ore incontinuu butucul,apoi l-am dat jos si s-au blocat verturile,am dat 50 de lei la un atelier de chei, mi l-a deblocat/reparat si gata aia a fost,l-am pus pe masina si e ok si acum.Un butuc nou (dar nu de origine) costa 60 de lei,deci aveti de ales ori un butuc ieftin(nou sau de la dezmembrati)ori reparatia celui original care e pe masina
stefonisandel- Suspendat
- 121 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
cand de fapt, tot ce trebuia sa faceti era moka si se intindea pe parcursul a........60 minute maximuum.
Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.
mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?
Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.
mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?
stefonisandel- Suspendat
- 121 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu umblu cu doua chei dupa mine,una pentru pornit motorul si alta pentru inchiderea centralizata,folosesc o singura cheie,cea a contactului cumparat,asa cum am specificat,cipul din cheia originala a masinii a fost mutat in cheia cumparata cu contactul,cu ea pornesc motoul cu ea deschid si totul e ok, masia merge fara probleme,iar treaba respectiva a fost facuta de un meserias in 10 minute.Pentru mine a fost cea mai buna si cea mai ieftina solutie,dar fiecare face cum crede ca-i bine
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
invest20042001 a scris:cand de fapt, tot ce trebuia sa faceti era moka si se intindea pe parcursul a........60 minute maximuum.
Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.
mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?
Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.
mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?
Eu citisem tutorialul de reparatie a contactului,ghinionul a fost ca dupa ce am reusit sa-l scot nu stiu cum mama naiba s-au blocat verturile in el si nu l-am mai putut demonta,d-aia am apelat la un service de chei,orice informatie as fi cules de pe net,verturile din interior nu puteam eu sa le deblochez,practic e ca si cum ai desface o yala fara cheie
- staicu.ionut
- OP
- 11 mesaje
- din 03 Jun 2010
- Astra 2001 16 16v
- Dolj
staicu.ionut
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 16 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2010
- Mesaj Privat
bun acum ca am reusit sa rezolv cu contactul a mai aparut un semn de intrebare.
De la reprezentanta am primit doar 1 cheie cu noul contact ci nu doua cum era normal. Cheia veche merge sa deschid masina chiar si in contact insa nu pot porni motorul pentru ca nu citeste codul din cheie.
Daca am nevoie de o cheie de rezerva trebuie sa apelez tot la opel ?
De la reprezentanta am primit doar 1 cheie cu noul contact ci nu doua cum era normal. Cheia veche merge sa deschid masina chiar si in contact insa nu pot porni motorul pentru ca nu citeste codul din cheie.
Daca am nevoie de o cheie de rezerva trebuie sa apelez tot la opel ?
- cristizozo
- *
- 2 mesaje
- din 21 Jun 2011
- Astra 2006 z14 xep
- Bucuresti
cristizozo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z14 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
salut.....si eu am avut problema cu contactul.....am ramas blocat intr-o parcare a unui en-gros....vreo 3 ore....si tot sunand la prieteni....unul mi-a dat o idee.....cica....."incearca cu spray degripant"......m-am dus repede la o benzinarie si am luat unul.....cu 20 de lei.....am dat cu spray.....am lasat 5 minute.......si-am mai dat odata....cu spray in butuc........si ce sa vezi.....si-a revenit imediat....gata problema.acum merge foarte bine...nu se mai blocheaza....si cand te gandesti ca eram cat p-aci sa rup volanul de atat sucit si rasucit.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Kinohop
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2012
- Mesaj Privat
Baieti! Va rog sa ma ajutati. Am patit aceeasi problema si la Vectra B-ul meu. Nu mai invarte cheia in contact. Inainte cand scoteam cheia lamela aia care face "clanc" functiona. Acum bag cheia pur si simplu. Nu stiu unde a disparut lamela aia sau ce s-a intamplat cu ea. Are legatura cu asta ? Toata treaba s-a intamplat din senin dupa ce masina a stat in soare. Cum rezolv problema ?
stefonisandel- Suspendat
- 121 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
jE a scris:stefane, lamureste-ma si pe mine, cu chiea cea noua poti deschide portiera cu cheia? adica invartind cheia in yala, nu din buton...
Buna cu cheia cea noua nu pot deschide usa de la iala, acesta e singurul dezavantaj ,dar nu ma deranjeaza deloc pt ca de cand am masina nu cred ca am bagat cheia in usa de 5 ori,pt ca folosesc telecomanda.
Zi buna si numai bine.
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
acelasi lucru cu blocatul cheii l-am patit si eu.am dat cu spray degripant iar apoi am suflat cu aer,ce a iesit de acolo e greu de spus.am observat apoi pe santul cheii ca se stringe mizerie care apoi cand se introduce in contact se depune si asa putin cate putin cred a ajuns si eu unul nu puteam sa mai opresc motorul
arisgigi
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am patit si eu la vectra b dar sa blocat cand am manevrat volanul fara contact ca sa desfac carcasa de la volan ( se blocase butucul ca sa blocat volanul ) in fine incepator nu mia trecut prin cap sa trag de volan in timp ce rotesc cheia , Dar crezand ca are o problema butucul m-am apucat sa caut pe net simptome asemanatoare si in majoritatea cazurilor era problema de la tabliza aia de siguranta , idee e ca la mine e deja cazuta tabliza dar vazand ca am reusit sa deblochez butucul tragand de volan am lasato asa .
Intrebarea este , e posibil sa am vredata probleme cu butucul pentru ca nu mai am tablitza aia chiar si cand nu e volanul blocat ?
Intrebarea este , e posibil sa am vredata probleme cu butucul pentru ca nu mai am tablitza aia chiar si cand nu e volanul blocat ?
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am rãmas și eu cu contactul blocat, în sensul cã mi s-a blocat cu motorul oprit, dar cu contactul pus (sunt aprinși senzorii din bord).
Am luat o borna de la baterie jos și am dat cu spray degripant (Prevent sau ceva de genul acesta) și încerc sã mã joc cu cheia în contact, doar de-și dã drumul. Ce e ciudat este cã cheia intrã și iese de pe canalul ei ca și cum n-ar fi nici un obtsacol acolo, dar sistemul de blocare a volanului funcționeazã.
Are cineva și vreo altã sugestie?
Am luat o borna de la baterie jos și am dat cu spray degripant (Prevent sau ceva de genul acesta) și încerc sã mã joc cu cheia în contact, doar de-și dã drumul. Ce e ciudat este cã cheia intrã și iese de pe canalul ei ca și cum n-ar fi nici un obtsacol acolo, dar sistemul de blocare a volanului funcționeazã.
Are cineva și vreo altã sugestie?