Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • staicu.ionut

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 16 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ei bine dupa cum spune si titlul am avut norocul ca in urma cu 3 zile sa ma trezesc ca nu pot invarti cheia in contact.

Am reincercat si cu a doua cheie de rezerva crezand ca s-o fi uzat cea de zi cu zi si nimic .. am incercat sa lovesc volanul sus jos sa il invart stanga dreapta pentru a putea invarti cheia nimic.

Am chemat mecanicul meu si i-am explicat ... masina era in parcare ... a demontat tot volanul ca sa poata vedea contactul cu tot mecanismul de blocare.

A reusit in final sa il sparga si sa porneasca masina cu o surubelnita pentru a duce-o in service. Impreuna am sunat la reprezentanta pentru a vedea costurile . Ei bine costul se ridica la 180 euro contact original opel avand cheia contactului urmand sa atasez telecomanda ulterior, sau 130 euro daca alegeam sa pun un alt contact cu alta cheie .

Cel de la reprezentanta a recunoscut ca este o problema cu materialele folosite pentru crearea contactului si anume aluminiul din el si inca ceva nu mai retin... care la caldura se inmoaie astfel pornind masina contactul fiind inchins de caldura se distruge mai usor.

Imi mai ziceau deasemenea ca in saptamana asta au mai avut 5 comenzi pentru contacte de opel avand aceeasi problema se blocheaza volanul si nu mai poti invarti cheia...

Acum trebuie sa astept pana ajunge din Germania ar insemna miercuri... Sa imi ziceti daca ati patit si voi asa ceva.

Masina: Opel Astra G
Motor: Benzina 1.6 16v
An: 2002
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Oho si anca cati :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
  • staicu.ionut

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 16 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2010

  • Mesaj Privat
aiurea ca au astfel de probleme ar trebui sa le rezolve cei de la opel pentru ca e o gresala de constructie ... insa asta este suportam costurile cel putin cu opelul meu de cand il am 1.5 ani numai probleme ... brat roata dreapta schimtbat ... radiator ... reconditionat sistemul de franare la toata stanga spate ca ramanea blocat pistonasul ... am dat 4000 pe ea insa am mai bagat o mie si ceva in 1 an ... fiecare cu norocul lui
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat sambata contactul mecanic (butucul) la reprezentanta din Craiova si a costat 370 lei cel original adus in trei zile din Germania dupa key no. din car pass-ul masinii.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Deci eu am fortat 4 ore incontinuu butucul,apoi l-am dat jos si s-au blocat verturile,am dat 50 de lei la un atelier de chei, mi l-a deblocat/reparat si gata aia a fost,l-am pus pe masina si e ok si acum.Un butuc nou (dar nu de origine) costa 60 de lei,deci aveti de ales ori un butuc ieftin(nou sau de la dezmembrati)ori reparatia celui original care e pe masina
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema respectiva am rezolvato simplu,am luat un contact cu cheie de la dezmemdrari 120 ron si am schimbat cipul din cheie,30 ron manopera,la Opel ma costa 550 ron toata treaba.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mda, iei contact din dezmembrari, si umbli cu 2 chei dupa tine, una sa deschizi masina (poate face inchiderea centralizata o gluma) si alta sa pornesti motorul...
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cand de fapt, tot ce trebuia sa faceti era moka si se intindea pe parcursul a........60 minute maximuum.

Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat Smile ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.

mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu umblu cu doua chei dupa mine,una pentru pornit motorul si alta pentru inchiderea centralizata,folosesc o singura cheie,cea a contactului cumparat,asa cum am specificat,cipul din cheia originala a masinii a fost mutat in cheia cumparata cu contactul,cu ea pornesc motoul cu ea deschid si totul e ok, masia merge fara probleme,iar treaba respectiva a fost facuta de un meserias in 10 minute.Pentru mine a fost cea mai buna si cea mai ieftina solutie,dar fiecare face cum crede ca-i bine
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stefane, lamureste-ma si pe mine, cu chiea cea noua poti deschide portiera cu cheia? adica invartind cheia in yala, nu din buton...
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:cand de fapt, tot ce trebuia sa faceti era moka si se intindea pe parcursul a........60 minute maximuum.

Paranteza:
De cand a aparut internetul ( nu chiar din prima zi, e adevarat Smile ) la orice problema, incerc o ora-doua sa caut folosind diferite cuvinte cheie sa vad daca nu cumva a mai avut si altcineva problema mea. Incercati si voi si veti avea o surpriza. Asta m-a scutit de o caruta de bani pana acum, bani care oricum nu imi prisoseau.

mie mi se pare pe dos faptul ca cineva plateste banul, face treaba si apoi scrie pe forum. Nu era mai simplu sa scrie .....inainte?


Eu citisem tutorialul de reparatie a contactului,ghinionul a fost ca dupa ce am reusit sa-l scot nu stiu cum mama naiba s-au blocat verturile in el si nu l-am mai putut demonta,d-aia am apelat la un service de chei,orice informatie as fi cules de pe net,verturile din interior nu puteam eu sa le deblochez,practic e ca si cum ai desface o yala fara cheie
  • staicu.ionut

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 16 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2010

  • Mesaj Privat
bun acum ca am reusit sa rezolv cu contactul a mai aparut un semn de intrebare.

De la reprezentanta am primit doar 1 cheie cu noul contact ci nu doua cum era normal. Cheia veche merge sa deschid masina chiar si in contact insa nu pot porni motorul pentru ca nu citeste codul din cheie.

Daca am nevoie de o cheie de rezerva trebuie sa apelez tot la opel ?
  • cristizozo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z14 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut.....si eu am avut problema cu contactul.....am ramas blocat intr-o parcare a unui en-gros....vreo 3 ore....si tot sunand la prieteni....unul mi-a dat o idee.....cica....."incearca cu spray degripant"......m-am dus repede la o benzinarie si am luat unul.....cu 20 de lei.....am dat cu spray.....am lasat 5 minute.......si-am mai dat odata....cu spray in butuc........si ce sa vezi.....si-a revenit imediat....gata problema.acum merge foarte bine...nu se mai blocheaza....si cand te gandesti ca eram cat p-aci sa rup volanul de atat sucit si rasucit.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cu spray degripant isi revine.Am deblocat vreo 5 astre pana acum cu metoda asta.Totul e sa ai rabdare.
  • peddro

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cu spray isi revine. si la mine a mers, dar dupa 2 ani de bucurie mi sa rupt varful contactului mecanic, cu toate ca mergea usor cheia. Cel mai bine e sa desfaci si sa cureti si daca e crapat varful sa inlocuiesti butucul, altfel data viitoare cand ramai pe undeva scapi mai greu.
  • Kinohop

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Baieti! Va rog sa ma ajutati. Am patit aceeasi problema si la Vectra B-ul meu. Nu mai invarte cheia in contact. Inainte cand scoteam cheia lamela aia care face "clanc" functiona. Acum bag cheia pur si simplu. Nu stiu unde a disparut lamela aia sau ce s-a intamplat cu ea. Are legatura cu asta ? Toata treaba s-a intamplat din senin dupa ce masina a stat in soare. Cum rezolv problema ?
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
jE a scris:stefane, lamureste-ma si pe mine, cu chiea cea noua poti deschide portiera cu cheia? adica invartind cheia in yala, nu din buton...

Buna cu cheia cea noua nu pot deschide usa de la iala, acesta e singurul dezavantaj ,dar nu ma deranjeaza deloc pt ca de cand am masina nu cred ca am bagat cheia in usa de 5 ori,pt ca folosesc telecomanda.
Zi buna si numai bine.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acelasi lucru cu blocatul cheii l-am patit si eu.am dat cu spray degripant iar apoi am suflat cu aer,ce a iesit de acolo e greu de spus.am observat apoi pe santul cheii ca se stringe mizerie care apoi cand se introduce in contact se depune si asa putin cate putin cred a ajuns si eu unul nu puteam sa mai opresc motorul
  • arisgigi

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am patit si eu la vectra b dar sa blocat cand am manevrat volanul fara contact ca sa desfac carcasa de la volan ( se blocase butucul ca sa blocat volanul Smile ) in fine incepator nu mia trecut prin cap sa trag de volan in timp ce rotesc cheia , Dar crezand ca are o problema butucul m-am apucat sa caut pe net simptome asemanatoare si in majoritatea cazurilor era problema de la tabliza aia de siguranta , idee e ca la mine e deja cazuta tabliza dar vazand ca am reusit sa deblochez butucul tragand de volan am lasato asa .

Intrebarea este , e posibil sa am vredata probleme cu butucul pentru ca nu mai am tablitza aia chiar si cand nu e volanul blocat ?
  • Mitica_SB

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am rãmas și eu cu contactul blocat, în sensul cã mi s-a blocat cu motorul oprit, dar cu contactul pus (sunt aprinși senzorii din bord).
Am luat o borna de la baterie jos și am dat cu spray degripant (Prevent sau ceva de genul acesta) și încerc sã mã joc cu cheia în contact, doar de-și dã drumul. Ce e ciudat este cã cheia intrã și iese de pe canalul ei ca și cum n-ar fi nici un obtsacol acolo, dar sistemul de blocare a volanului funcționeazã.
Are cineva și vreo altã sugestie?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR