in continuare voi incerca sa prezint cateva imagini cu modul in care se vor scoate afara si se vor curata.
In primul rand trebuie sa scoateti tot ce este incomod pt a lucra linistit si fara chinuiala
Filtru Aer, Galerie Admisa, borna + de la baterie, furtune si furtunele,senzori si altele...
aveti nevoie de chei torx, imbusuri, inelare, fixe, clesti pt coliere, patenti....

apoi....
dupa ce ati dat capacul jos de la galerie, se desfac suruburile de la galerie de admisie care vine pe corpul clapeta , mare grija pt ca acolo sunt coliere speciale si trebuie un patent cu cioc pt a ajunge acolo
dupa aceea scoateti filtrul de aer
apoi toate furtunurile de la clapeta, galerie exact acolo unde este indicat pe poza
acum trebuie scoasa jucaria cu pricina ce sta prinsa in 4 suruburi torx

capacul....

asa o sa arate dupa ce o sa scoateti corpul afara...

trebuie sa incepteti sa curatati bine in gura de admisie bine apoi astupata cu o carpa sa nu scapati ceva acolo

capacul corpului clapeta are un canal ce face legatura intre corp si egr (la mine era plin de "smac" ) si trebuie sa fie curat
totul se spala cu DECARBUSOLV, CARBUROL ,solutii de curatat carburatoare,WD40 dar e cam slab, etc,

corpul clapeta se ia si se demonteaza senzorul de soc electronic si motorasul pas cu pas dupa care se scufunda in solutie dupa care se ia la "frecat"


asa trebuie sa arata motorasul curat dupa spalare cu decarbusolv
o operatie destul de grea este demontarea valvei EGR (din spatele galeriei)

atentie la garnitura de tabla pt ca e foarte subtire

curata bine pe canale si pe pistonasul care culiseaza

pe suportul unde vine prins corpul clapeta si capacul exista o gaura care de fapt este un canal ce duce la egr care de obicei se infunda si nu mai exista comunicare intre ele . se desfunda cu o sarma si se curata bine cu spary WD 40 sau decarbusolv
