genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
@iulian1971 ... nu scrie in nici o carte de intretinere si reparatii ca trebuie sa mergi constant la 3000 ture cam 100 km pt a rezolva unele probleme aparute la masina. Astea sunt presupuneri ale noastre cum ca la turatii mai mari, mai "scuipa" din funinginea depusa ...
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Nu inteleg de ce te certi cu mine.
Eu incerc sa-l ajut pe noul coleg.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
Am avut un amic care a avut genul asta de probleme la un Logan. Un mecanic intelgent i-a zis sa iasa cu ea pe autostrada de cateva ori si sa-i dea in "gusa". A iesit omu de 4-5 ori; de fiecare data parca era mai bine pt un timp, dar pana la urma a sfarsit prin a-si face motorul. Bineinteles, greseala ceam mai grava ii apartine; de fiecare data tinea masina in 4-5000 ture cand iesea si la un moment dat i-a cedat ceva (nu mai tin minte ce.. o garnitura, evident, dar nu mai tin minte care) si a pierdut uleiul si ... asta a fost.
A nu se intelege ca sfatul tau e prost. Nu. Sfatul tau e un sfat practic si repetabil, dar la perioade mari de timp si pe distante scurte, la turatii in niste limite (mai ales la un diesel). Daca esti nevoit sa il repeti chiar si saptamanal, undeva e o problema si trebuie rezolvata. Chiar si curatarea injectoarelor. Nu ar mai fi existat bancuri si testere daca s-ar fi curatat la putina turatie.
Si oricum trebuie sa luati in considerare calitatea combustibililor din Romania. Vinovata pt un astfel de comportament se poate (intrun caz extrem de fericit) sa fie benzinaria de unde ati alimentat. Eu nu recomand nimanui sa bage de la AGIP, de exemplu. Era bataie de joc cata apa scoteam din filtrul de benzina. Mai penibil era cand bagam de fix aceasi suma (inregistrata pe pompa) si cantitatea era diferita, in conditiile in care pretul/litru era acelasi 😂 . Se subantelege ca masinile trageau mai prost si nu mergeau "rotund" nici la ralanti, nici in turatie
EDIT: Am uitat sa precizez... la povestirea de mai sus cu amicul cu Logan, care avea probleme asemanatoare cu ale voastre... problema lui era de fapt la pompa de motorina din cate imi amintesc si parca si-a schimbat si injectoarele intrun final. Chiar nu mai retin exact. Recunosc ca nu m-a interesat prea tare. Din pacate el a aflat .. mai tarziu decat ar fi sperat ..
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
![Cauta si vei gasi!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 266 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
ms
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
cosmo890
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2006 1.9 CDTI 110 KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
sal, dupa parerea mea pierderea de antigel poate sa fie din cauza garniturii de chiuloasa, am patito si eu.. pierdeam cam 1-2 litri antigel/ 3-400km. remediu: am schimbat garnitura
problema cu incalzitul este de la termostat, de asta sunt sigur.
- KRYSS
- **
- 114 mesaje
- din 11 Oct 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Gorj
KRYSS
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
Total number of fault codes: 7
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(70) - Present
P1565 - <Unknown DTC>
(74) - Not present
P0170 - Fuel Trim System Rich
(11) - Present
P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input
(06) - Not present
P1606 - <Unknown DTC>
(3 - Not present
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
(00) - Not present
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(61) - Not present
- Logofetescu
- *
- 31 mesaje
- din 08 Dec 2010
- Vectra 2004 Z 18 XE
- Gorj
Logofetescu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2004 Z 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
ms
Cu ce sa te ajutam noi ? 😊)
Daca asa zice testerul asa e. Reseteaza erorile si vezi daca mai apar. Daca sunt tot aceleasi inseamna ca nu sunt in limitele normale.