genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut baieti,am si eu o vectra b motor 2000 dti. de ceva timp ma imbolnavit masina ca nu se mai accelereaza brusc cand apesi acceleratia.turbo intra pe la 2200 de turatii am dat jos debitmetru si lam curatat nimic ,nici o miscare ,am controlat toate supapele _EGR etc. nu au nimic merge perfect,nu stiu ce sa mai fac pur si simplu .va rog frumos dati mi si mie o parere ca nu stiu ce sa mai fac
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
@genes4000, cel mai bine mergi undeva si pune masina pe tester si vezi erorile stocate apoi ia de la cineva un debitmetru si fa o proba sa vezi daca masina mai face figuri, nu stiu daca se rezolva ceva prin curatarea debitmetrului, la mine turbo intra putin peste 2000 de ture, deci nu cred ca e o problema ca la tine intra cam pe la 2200. Am avut si eu probleme cu debitmetrul pana luna trecuta, simptome: cu masina pe loc, la relanti, cand dadeam sa accelerez usor parca se inneca, la plecarea de pe loc trebuia sa o accelerez mai tare pt ca nu avea putere si aproape murea motorul, fum negru cand acceleram sau la dealuri, grupa mare. Daca si tu observi aceleasi simptome la masina ta, sigur debitmetrul e defect dar pana sa-l cumperi fa cum am spus mai sus, schimb cu altcineva si fa o proba.
@iulian1971 ... nu scrie in nici o carte de intretinere si reparatii ca trebuie sa mergi constant la 3000 ture cam 100 km pt a rezolva unele probleme aparute la masina. Astea sunt presupuneri ale noastre cum ca la turatii mai mari, mai "scuipa" din funinginea depusa ...
@iulian1971 ... nu scrie in nici o carte de intretinere si reparatii ca trebuie sa mergi constant la 3000 ture cam 100 km pt a rezolva unele probleme aparute la masina. Astea sunt presupuneri ale noastre cum ca la turatii mai mari, mai "scuipa" din funinginea depusa ...
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
mark a scris:ce anume rezolva acest "tratament" la masina ta, cand faci asta mai precis? si banuiesc ca mergi 100 km in treapta a 4-a, in treapta a 5-a depasesti viteza legala la 3000 ture si ai toate sansele sa iei vreun radar, ceea ce nu cred ca vrei ...
Nu inteleg de ce te certi cu mine.
Eu incerc sa-l ajut pe noul coleg.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Exact simptomele descrise mai sus. Motorul da in nas cand accelerez brusc, turbina intra in sarcina pe la 2200-2500 rot., scoate fum negru la turatii mari, nu se aprinde nici un bec in bord, debitmetrul functioneaza in parametri normali.
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut baietii eu va multumesc foarte mult pentru idei am sa ma duc la un secon hand sa vad ce pret are sau cumpar de la magazin ca am vazut ca este cam 9milioane si are si garantie asa este la relantiu merge perfect daca incerc sa accelerez parca se infunda si trebui sa accelerez aproape de 3000 de turatii sa pot pleca dupa loc ma disperat nu poti sa te bagi in depasir nu poti sa pleci ca omu dupa loc ami vine sa o bag in pom ma disperat .inca o data va multumesc pentru ajutor
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Exact simptomele descrise mai sus. Motorul da in nas cand accelerez brusc, turbina intra in sarcina pe la 2200-2500 rot., scoate fum negru la turatii mari, nu se aprinde nici un bec in bord, debitmetrul functioneaza in parametri normali.
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
Fara scopul de a te contrazice sau a ma certa cu tine...
Dupa un drum lung in afara, scap de aceste probleme pentru un timp.
Am avut un amic care a avut genul asta de probleme la un Logan. Un mecanic intelgent i-a zis sa iasa cu ea pe autostrada de cateva ori si sa-i dea in "gusa". A iesit omu de 4-5 ori; de fiecare data parca era mai bine pt un timp, dar pana la urma a sfarsit prin a-si face motorul. Bineinteles, greseala ceam mai grava ii apartine; de fiecare data tinea masina in 4-5000 ture cand iesea si la un moment dat i-a cedat ceva (nu mai tin minte ce.. o garnitura, evident, dar nu mai tin minte care) si a pierdut uleiul si ... asta a fost.
A nu se intelege ca sfatul tau e prost. Nu. Sfatul tau e un sfat practic si repetabil, dar la perioade mari de timp si pe distante scurte, la turatii in niste limite (mai ales la un diesel). Daca esti nevoit sa il repeti chiar si saptamanal, undeva e o problema si trebuie rezolvata. Chiar si curatarea injectoarelor. Nu ar mai fi existat bancuri si testere daca s-ar fi curatat la putina turatie.
Si oricum trebuie sa luati in considerare calitatea combustibililor din Romania. Vinovata pt un astfel de comportament se poate (intrun caz extrem de fericit) sa fie benzinaria de unde ati alimentat. Eu nu recomand nimanui sa bage de la AGIP, de exemplu. Era bataie de joc cata apa scoteam din filtrul de benzina. Mai penibil era cand bagam de fix aceasi suma (inregistrata pe pompa) si cantitatea era diferita, in conditiile in care pretul/litru era acelasi . Se subantelege ca masinile trageau mai prost si nu mergeau "rotund" nici la ralanti, nici in turatie
EDIT: Am uitat sa precizez... la povestirea de mai sus cu amicul cu Logan, care avea probleme asemanatoare cu ale voastre... problema lui era de fapt la pompa de motorina din cate imi amintesc si parca si-a schimbat si injectoarele intrun final. Chiar nu mai retin exact. Recunosc ca nu m-a interesat prea tare. Din pacate el a aflat .. mai tarziu decat ar fi sperat ..
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut baietii astazi am fost la un secand-hand si am luat un debitmetru de aer,original de bosch,lam pus pe masina si am pornit ,mergea la fel,deci nu este debitmetru persoana respectiva cu piesa mi-a zis ca se poate safiie din turbina,si am intrebat si eu ce pret are turbina la el ,250 euro nu stiu daca este mult sau putin dar pe mine nu ma intereseaza sa-l cumpar ,pentru ca eu consider ca merge turbina atata timp cat el intra de la 2000-2200 de turati nu ? sau nu zic bine poate gresesc eu.in fine in trecut acum vreo sase luni am avut niste probleme cu EGR supapa care este pe admisie nu puteam sa mai accelerez, am schimbato pe urma am avut niste mici probleme cu supapele alea electrice mici am rezolvato acum nu stiu ce se mai intampla cu ea .apropo am niste supape EGR electrice poate gasesc pe cineva sa fac la schimb cu instalatia electrica de la usile dupa spate cu butoanele pentru geamuri
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut, cine ma poate ajuta si pe mine , mi-am pus masina pe tester si mia iesit debitmetru de aer si sonda lambda busite ......problema e ca nu se simte nimic ;masina nu da in nas relantiu e ok , de tras trage ;am filtru sport k7n pe ea ;tot kitul instalat, sa fie din cauza asta , vectra b 2001 z18xe benzina, 176000 km , consumul e undeva la 6,6 cu 10.5
ms
ms
genes4000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut baietii. mai am un astra g 1.7 dti, este al sotiei de duminica care a trecut am scos apa din motor cu toate ca nu se baga apa ,si am bagat antigel ,acum doua zile mam uitat si era vasul de expansiune gol ,mam uitat la toate furtunele ,la radiatorul de la motor ,la radiatorul din masina ,nimic la vas nimic chiar am ramas uimit nu stiu ce sa mai fac . deci am bagat 3litri de antigel si 3 de apa distilata si se pierde intruna .motorul merge perfect mam uitat azi si am vazut ca a scazut iara putin de incalzit motorul se incalzeste greu si caldura in masina la fel de greu .CE PARERE AVETI VOI ? mam uitat la ulei si am vazut ca este peste nivelul jojei dar in schimb nu se vede ca ar avea apa in baie .in vas apa este murdara parca ar fii apa neagra ma duc maine la un mecanic sa vedem ce zice salut baietii si feritiva de probleme la masina iarna
cosmo890
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2006 1.9 CDTI 110 KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
genes4000 a scris:salut baietii. mai am un astra g 1.7 dti, este al sotiei de duminica care a trecut am scos apa din motor cu toate ca nu se baga apa ,si am bagat antigel ,acum doua zile mam uitat si era vasul de expansiune gol ,mam uitat la toate furtunele ,la radiatorul de la motor ,la radiatorul din masina ,nimic la vas nimic chiar am ramas uimit nu stiu ce sa mai fac . deci am bagat 3litri de antigel si 3 de apa distilata si se pierde intruna .motorul merge perfect mam uitat azi si am vazut ca a scazut iara putin de incalzit motorul se incalzeste greu si caldura in masina la fel de greu .CE PARERE AVETI VOI ? mam uitat la ulei si am vazut ca este peste nivelul jojei dar in schimb nu se vede ca ar avea apa in baie .in vas apa este murdara parca ar fii apa neagra ma duc maine la un mecanic sa vedem ce zice salut baietii si feritiva de probleme la masina iarna
sal, dupa parerea mea pierderea de antigel poate sa fie din cauza garniturii de chiuloasa, am patito si eu.. pierdeam cam 1-2 litri antigel/ 3-400km. remediu: am schimbat garnitura
problema cu incalzitul este de la termostat, de asta sunt sigur.
- KRYSS
- **
- 114 mesaje
- din 11 Oct 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Gorj
KRYSS
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
sall all,ma puteti ajuta cu pareri legate de aceste erori?,sunt facute cu op-com...pt un Vectra C Z18 XE debitmetrul ramane la valoarea de 6kg/h...e bine?,multumesc
Total number of fault codes: 7
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(70) - Present
P1565 - <Unknown DTC>
(74) - Not present
P0170 - Fuel Trim System Rich
(11) - Present
P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input
(06) - Not present
P1606 - <Unknown DTC>
(3 - Not present
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
(00) - Not present
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(61) - Not present
Total number of fault codes: 7
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(70) - Present
P1565 - <Unknown DTC>
(74) - Not present
P0170 - Fuel Trim System Rich
(11) - Present
P0100 - Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input
(06) - Not present
P1606 - <Unknown DTC>
(3 - Not present
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
(00) - Not present
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction
(61) - Not present
- Logofetescu
- *
- 32 mesaje
- din 08 Dec 2010
- Vectra 2004 Z 18 XE
- Gorj
Logofetescu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2004 Z 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:Salut, cine ma poate ajuta si pe mine , mi-am pus masina pe tester si mia iesit debitmetru de aer si sonda lambda busite ......problema e ca nu se simte nimic ;masina nu da in nas relantiu e ok , de tras trage ;am filtru sport k7n pe ea ;tot kitul instalat, sa fie din cauza asta , vectra b 2001 z18xe benzina, 176000 km , consumul e undeva la 6,6 cu 10.5
ms
ms
Cu ce sa te ajutam noi ? )
Daca asa zice testerul asa e. Reseteaza erorile si vezi daca mai apar. Daca sunt tot aceleasi inseamna ca nu sunt in limitele normale.