In acest topic voi descrie manifestarea problemei, investigatiile, cauzele, remediul.
Problema se manifesta astfel:
- apas inchidere din cheie, nimic
- incui la sofer din broasca, se incuie doar la sofer
- incui de doua ori la sofer din broasca, se face deadlock la toate: adica desi tzamburusurile alea sunt ridicate, usile sunt incuiate
- descui de la sofer din broasca, se descuie doar la sofer (chiar daca intre timp am apasat tzamburusurile si la celelalte usi)
- scot deadlock de la sofer din broasca, se scoate deadlock de la toate (in timp ce e incuiat, se roteste cheia dreapta-stanga)
Iata schema inchiderii centralizate:

Legenda:
CDL Central door locking
K37 Control unit - Central locking
S41 Switch - Central locking, driver door
M18 Motor - Central locking, driver door
M32 Motor - Central locking, front passenger door
M19 Motor - Central locking, door, rear, left
M20 Motor - Central locking, door, rear, right
M37 Motor - Central locking, lid trunk/tailgate
M41 Motor - Central locking, flap fuel filler
Conectori:
X61 Body rear & Control unit - Anti-theft warning system & Central locking
X62 Body rear & Control unit - Anti-theft warning system & Central locking
X15 Body rear & Driver door
X16 Body rear & Front passenger door
X17 Body rear & Rear door, left
X18 Body rear & Rear door, right
X22 Body rear & Lid trunk
GND Ground, masa
Investigatii:
Eroare: 20 Central Door Locking System Motor Open Circuit
Am parcurs cativa pasi din TIS:
- verificat conectivitate intre pin X62-7 si M18-10 - OK
- verificat tensiune intre M18-10 si GND - la apasare inchidere din cheie tre sa arate peste 11V - OK
- verificat conectivitate intre pin X62-8 si M18-8 - OK
- verificat tensiune intre M18-8 si GND - la apasare deschidere din cheie tre sa arate peste 11V - NOT OK
- gasit rezistenta foarte mica (-> 0) intre X62-7 si X62-8 (mufa scoasa din K37). Tinand cont ca totusi sunt 6 motorase in paralel, oare nu e normal?
Aici m-am oprit deocamdata. Orice sugestie e binevenita.
Ultima modificare făcută de maiandrei la Mar 17 Jul, 2007 3:33 pm, modificat de 2 ori în total