- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
In rest... ati "turbat" cu totii 😉 (fara suparare) 😉 toti viseaza turbo pe motorul lor antic, vechi si de demult, de multe ori cu peste 200 000 la bord, asta NU se poate fece decit SAU cu cunostiinte si scule speciale, SAU copiind pe cineva care a facut-o (si nu sint prea multi sa o fi facut pe 1800...
Si... chiar deca o va face cineva, va costa mai mult decit restul masinii 🙄
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Iar parasutistul se referea la montarea unui motor 2.0 turbo (C20LET) nu la montarea unei turbine pe motorul sau actual. Asta ar fi cam greu si n-ar da rezultate prea spectaculoase pentru ca va trebui folosita o presiune de supraalimentare mica datorita raportului de compresie cam mare (9.5) al motorului lui.
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
bafta
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
Ma bag in seama. din cate stiu motorul respectiv se vinde bine si se aduce greu... mai ales din germania. partea proasta e ca baietii stiu ce vand si de aceea de obicei nu le vand decat cu o cutie atasata ceea ce creste pretul.
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
blinkin21
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat