- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
salutare !am si eu un opel kadett gsi l_am modificat un pic dar prea putin stiti voi...plase in bara volan opel sport modificari la spate(aripi si haion)jante zender 15" o bara intre telescoape ceva muzica etc.Am motorul de 115 cp 1800 cmc nemodificat deloc dar ma gandesc la cum ar merge cu ceva modificari daca asa e deja super super turbat...de aia va intreb daca aveti ceva mai concret despre c&c-ul asta adica adrese ,telefon, preturi etc multumesc!
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
8) sa sti ca motorul meu de 18 e foarte diferit de al tau dar nu mi-ar strica ceva idei!si nu exista nici o firma serioasa(inafara de bucuresti) unde sa duc masina si sa o scot cand e gata ?sa pun poate pe caroseria mea un gsi 16v turbo?sau al altceva?urmeaza sa plec in irak si dupa ce ma intorc o sa am ceva bani. tu ce zici?merci!
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Motorul tau e si destul de rar, din cate stiu nu e decat pe Ascona si pe prima generatie de Kadett E, asa ca e greu sa iti gasesti piese pentru el. In afara de filtru si niste tevi mai groase si eliminarea tobelor intemediare pe evacuare, poti sa schimbi axa cu came, pentru ca axa la motorul 18E/SE e identica cu cea de pe C/20NE, iar pentru acesta se gasesc axe cu came modificate. Daca am bani sa o schimb pe a mea, ti-o vand tie pe asta, ca are deschideri mai mari si iti aduce ~8CP daca motorul e in stare buna.
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Un chip pentru injectie electro-mecanica e intr-adevar GREU de gasit
In rest... ati "turbat" cu totii (fara suparare) toti viseaza turbo pe motorul lor antic, vechi si de demult, de multe ori cu peste 200 000 la bord, asta NU se poate fece decit SAU cu cunostiinte si scule speciale, SAU copiind pe cineva care a facut-o (si nu sint prea multi sa o fi facut pe 1800...
Si... chiar deca o va face cineva, va costa mai mult decit restul masinii
In rest... ati "turbat" cu totii (fara suparare) toti viseaza turbo pe motorul lor antic, vechi si de demult, de multe ori cu peste 200 000 la bord, asta NU se poate fece decit SAU cu cunostiinte si scule speciale, SAU copiind pe cineva care a facut-o (si nu sint prea multi sa o fi facut pe 1800...
Si... chiar deca o va face cineva, va costa mai mult decit restul masinii
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Intr-adevar, dar ce legatura are cu injectia electronica Bosch LE2-Jetronic de pe 18E/SE ?
Iar parasutistul se referea la montarea unui motor 2.0 turbo (C20LET) nu la montarea unei turbine pe motorul sau actual. Asta ar fi cam greu si n-ar da rezultate prea spectaculoase pentru ca va trebui folosita o presiune de supraalimentare mica datorita raportului de compresie cam mare (9.5) al motorului lui.
Iar parasutistul se referea la montarea unui motor 2.0 turbo (C20LET) nu la montarea unei turbine pe motorul sau actual. Asta ar fi cam greu si n-ar da rezultate prea spectaculoase pentru ca va trebui folosita o presiune de supraalimentare mica datorita raportului de compresie cam mare (9.5) al motorului lui.
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
daca vrei sa-ti pui turbina pe un motor aspirat cel mai bine cauti in germania o firma care se ocupa cu asa ceva si iti iei un Kit Turbo! ala vine cu chiuloasa speciala sa-ti scada presiune, cu turbina special facuta pt motoru tau, cu alte chestii. dar asta costa bani, multi bani! si nu stii daca te tine motoru ... cu turbina ai scoate ceva putere din el si poate ca ar ceda pe la 160-200cp! daca vrei putere fara multe modificari dute la un atelier sa-ti taie vreo 0.5mm din chiuloasa pt compresia marita ... o sa simti ceva diferenta. sau pune-ti un motor 2.0 16V 150CP (dupa cum zicea GSi) e si usor de gasit, si mai mare, mai rezistent (daca te intereseaza iti fac legatura cu cineva care avea parca de vanzare, da-mi un PM) motor Turbo chiar ca nu gasesti. e scump si rar si in cele mai multe cazuri e si varza!
bafta
bafta
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
8) multzumesc de sugestii la toti .intradevar eu ma gandeam sa schimb in prima faza motorul cu unul de 2.o si dupa aia sa incep sa-l "ajut"putin dar ma gandeam ca ar urma modificari la caroserie etc. si poate ca totusi ar fi mai bine sa-l vand pe al meu si sa-mi iau alt opelas cu 2.0 deja pe el si sa incep distractia.mai am o varianta -am auzit pe cineva ca are de vanzare un gsi 2.0 omologat vtm si nu mai participa la curse are roll bar suspensii etc poate ma bag si fac din astea doua unul .in orice caz nu vreau sa renuntz la kadett gsi imi place cum se comporta chiar si al meu asa nemodificat.va salut!
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
a!si mai era ceva!gsi sa nu razi de mine dar eu mi-am cam bagat degetutzele pe la reglaje fara vreun tester electronic sau asa ceva adica la aer la avans etc si l-am reglat dupa ureche.debitmetrul de care zici tu este chestia aia neagra de deasupra rampei (intra in pompa si se roteste stanga dreapta un pic si are contactul electric-mufa ) si care niciodata n-am stiut care este efectul stiu ca deschide injectoarele dar nu stiu cum influentzeaza rotirea lui inject adica sens etc. la mine cand il rotesc maxim dreapta parca se aude un clic si se trage un pic acceleratia razultand o turatie mare in relanti .cred ca v-ati dat seama despre ce va zic.am mai fost pe la mecanici dar nu prea se baga.astept sfaturi de la experimentati.eventual un reglaj cat de cat bun fara vreun tester.sa nu credeti totusi ca sunt varza:eu mi-am schimbat axul cu came ca al meu era uzat si facea zgomote (cu tot ce presupune asta reglaj distributie etc),iar celelalte reparatii le fac singur ca imi place deci nu-s chiar incepator dar motorul asta(injectie)mai are surprize ptr mine.a!si daca tot veni vb despre reparatii am o scurgere de ulei de la iesirea din bloc spre radiatorul de ulei am mai vazut motoare ca al meu in dezmem si la maj am vazut problema asta se scure ulei de undeva si in final ajunge pe filtrul de ulei.am dat motorul jos am chimbat garnituri,simeringetc. pe acolo si degeaba am constatat cu stupoare ca am lucrat vreo trei zile degeaba! stie cineva ceva?merci
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
GSi a scris:Motorul tau e si destul de rar, din cate stiu nu e decat pe Ascona si pe prima generatie de Kadett E, asa ca e greu sa iti gasesti piese pentru el. In afara de filtru si niste tevi mai groase si eliminarea tobelor intemediare pe evacuare, poti sa schimbi axa cu came, pentru ca axa la motorul 18E/SE e identica cu cea de pe C/20NE, iar pentru acesta se gasesc axe cu came modificate. Daca am bani sa o schimb pe a mea, ti-o vand tie pe asta, ca are deschideri mai mari si iti aduce ~8CP daca motorul e in stare buna.
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
Deasemenea un chip modificat pentru ECU pe care il are motorul tau nu prea ai sanse sa gasesti, dar poti regla debitmetrul pentru a da un semnal fals astfel incat sa creasca timpul de deschidere al injectoarelor. Si/sau cauti un regulator de presiune ajustabil, pentru a creste presiunea in rampa de injectie.
Daca ai un buget pe la 600-700E iti cauti un motor C20XE (2.0 16V 150CP) cu cutie si ECU, e cel mai avantajos "tuning" pe care il poti face masinii tale. Nu numai ca e mai usor sa schimbi direct motorul, dar ala are si un potential foarte bun de tuning si e mult mai usor de gasit piese pentru imbunatatirea performantei la el. Din pacate motorul 2.0 turbo (C20LET) e foarte scump si e foarte greu de gasit, si pe mine m-a interesat candva motorul ala dar m-am lasat pagubas.
Ma bag in seama. din cate stiu motorul respectiv se vinde bine si se aduce greu... mai ales din germania. partea proasta e ca baietii stiu ce vand si de aceea de obicei nu le vand decat cu o cutie atasata ceea ce creste pretul.
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
blinkin21
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat