R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
Buna seara, am si eu o problema la un opel asta h si mai exact uneori(mai ales cand este o accelerare mai brusca, o depasire de exemplu) pur si simplu se aprind in bord 2martori: masina galbena cu cheie si aia cu masina galbena de parca face drift(no hate da nu le am cu astea😅😅) masina in momentele alea se comporta mormal..nu se opreste motoru,nu se pune in cap si nu are nici zgomot pur si simplu nu se mai accelereaza si trebuie oprita in mers sau pe dreapta, se opreste si se porneste iara si iti continui drumu pana face iara..am mai intrebat in stanga in dreapta si unii au zis de egr(clapeta), altii senzori, contact imperfect pe undeva etc.. treaba este ca pe la ce service-uri am intrebat nimeni nu a lasat de inteles cam ce ar avea, toti au mers pe “verificam,schimbam si vedem” nu as vrea sa schimb tot pe la motor pana sa gasesc cauza sa fiu sincer. Asa ca ma adresez voua dragi posesori de opel astra h sau nu, poate cineva a mai intampinat problema asta si ma poate indruma. Sau poate este cineva de prin judetul alba iulia si ma poate ajuta cu diagnosticarea si schimbarea/repararea problemei. Mentionez ca mufa aia pentru tester nu merge, deci nu am cum face o diagnoza sa vad daca pot da peste problema.
MODEL: Opel astra h 2004
MOTOR: 1.7cdti 101cp Z17DTH
LOCATIE: Alba iulia
MODEL: Opel astra h 2004
MOTOR: 1.7cdti 101cp Z17DTH
LOCATIE: Alba iulia
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Fara diagnoza, nu cred ca poate cineva sa iti spuna ceva concret.
Ce inseamna "ca mufa aia pentru tester nu merge"? Cine si cu ce interfata a incercat sa se conecteze? Pe ce calculatoare nu reusesti conectarea?
Daca nu se poate conecta pe niciun calculator de pe masina, eu as schimba siguranta FR24 de 7.5A din REC (panoul de sigurante din portbagaj).
Mai ai varianta, putin relevanta, dar totusi mai buna decat nimic, de a citi codurile de eroare (din ECU motor), cu ajutorul metodei cu pedalele. In speranta ca nu vor fi multe erori stocate, va fi un ajutor bunicel.
Ce inseamna "ca mufa aia pentru tester nu merge"? Cine si cu ce interfata a incercat sa se conecteze? Pe ce calculatoare nu reusesti conectarea?
Daca nu se poate conecta pe niciun calculator de pe masina, eu as schimba siguranta FR24 de 7.5A din REC (panoul de sigurante din portbagaj).
Mai ai varianta, putin relevanta, dar totusi mai buna decat nimic, de a citi codurile de eroare (din ECU motor), cu ajutorul metodei cu pedalele. In speranta ca nu vor fi multe erori stocate, va fi un ajutor bunicel.
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
Pentru eroarea 1122 e acelasi tabel de masuratori ca pentru p 1120 din cite am vazut.
In tabele ai care ar fi cauzele posibile care genereaza aceste coduri (pe partea electrica. Aceste coduri pot fi generate si de defecte mecanice - furtune sarite/sparte, neetanseitati, blocaje, mufe umede apa/motorina/ulei).
De asemenea gasesti verificarile electrice ce ar trebui facute si valorile .
Poate te ajuta.
Daca te ajuta iti postez si schema ecu, sa vezi unde se leaga senzorul pozitie pedala acceleratie.
Pentru eroarea 1122 e acelasi tabel de masuratori ca pentru p 1120 din cite am vazut.
In tabele ai care ar fi cauzele posibile care genereaza aceste coduri (pe partea electrica. Aceste coduri pot fi generate si de defecte mecanice - furtune sarite/sparte, neetanseitati, blocaje, mufe umede apa/motorina/ulei).
De asemenea gasesti verificarile electrice ce ar trebui facute si valorile .
Poate te ajuta.
Daca te ajuta iti postez si schema ecu, sa vezi unde se leaga senzorul pozitie pedala acceleratie.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Vezi ca daca vrei, poti...
Pentru P1120 si P1122, scoti UEC afara, sufli frumusel mufele, dai cu WD40 din abundenta si repui UEC la loc. Ai toate sansele sa fie de acolo.
Pentru P0234 ar fi fost frumos sa postezi codul complet, adica si urmatoarele doua caractere, erau importante, dar in fine. Ca principiu, eu merg pe mana unui condus la consum si deci, geometrie blocata (geometria variabila a turbinei). Desigur, pot fi si probleme mai complicate, dar asta ar fi "la prima vedere".
Pentru P1120 si P1122, scoti UEC afara, sufli frumusel mufele, dai cu WD40 din abundenta si repui UEC la loc. Ai toate sansele sa fie de acolo.
Pentru P0234 ar fi fost frumos sa postezi codul complet, adica si urmatoarele doua caractere, erau importante, dar in fine. Ca principiu, eu merg pe mana unui condus la consum si deci, geometrie blocata (geometria variabila a turbinei). Desigur, pot fi si probleme mai complicate, dar asta ar fi "la prima vedere".
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
Sebage astea sunt codurile pe care le-am vazut si asa le-am scris nimic in plus nimic in minus..posibil pe un tester mai bun/nou etc(pe autocom a fost facut)sa deie mai detaliat. Oricum va multumesc amandouroa pentru raspunsuri si o sa vad daca ma complic cu desfacutu si curatatu(ca nu m-as baga😅) sau iau pedala noua si pentru p0234 mi s-a zis ca ii senzor presiune turbo admisie..nu este un mers la consum adica de cel putin 1an jumate de cand am eu masina nu a fost schimbat sub 2.8-3k in oras nu stiu cum s-a mers cu ea inainte
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Corect! Sa nu desfiletezi 3 suruburi si o piulițã, ca sa elimini o cauza aparuta frecvent, mai bine cumperi o pedala, o schimbi si ... poate o schimbi degeaba.
Pentru treaba cu P0234, da, este putin mai complicat, de asta spuneam de o diagnoza mai precisa, chiar si citirea parametrilor in timpul mersului, asa vedeai exact ce se intampla. Si da, poate fi si senzorul si geometria si comanda pentru geometrie, poate fi chiar si un furtun dintre turbina si galerie spart sau care nu este etansat, poate fi si intercoolerul cu probleme ... asta trebuie vazut acolo, nu de la distanta.
Pentru treaba cu P0234, da, este putin mai complicat, de asta spuneam de o diagnoza mai precisa, chiar si citirea parametrilor in timpul mersului, asa vedeai exact ce se intampla. Si da, poate fi si senzorul si geometria si comanda pentru geometrie, poate fi chiar si un furtun dintre turbina si galerie spart sau care nu este etansat, poate fi si intercoolerul cu probleme ... asta trebuie vazut acolo, nu de la distanta.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eu nu prea raspund in privat, din doua motive. Primul ar fi pentru ca scopul acestei platforme este ca informatia sa poata fi accesata de cat mai multe persoane si al doilea motiv ar fi ca, ceea ce spun aici, public, poate fi corectat/completat de colegi care au alte informatii/date.
Nu ai treaba cu sigurantele din UEC, eu am scris clar, desurubezi 3 suruburi cu T30 parca si o piulita cu tubulara de 10. Astfel poti scoate tot panoul din mufe ... si in acele mufe te uiti de eventuali oxizi, dai cu WD40 si montesi totul la loc. (WD40 nu se usuca, ramane uleios)
Nu ai treaba cu sigurantele din UEC, eu am scris clar, desurubezi 3 suruburi cu T30 parca si o piulita cu tubulara de 10. Astfel poti scoate tot panoul din mufe ... si in acele mufe te uiti de eventuali oxizi, dai cu WD40 si montesi totul la loc. (WD40 nu se usuca, ramane uleios)