R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
MODEL: Opel astra h 2004
MOTOR: 1.7cdti 101cp Z17DTH
LOCATIE: Alba iulia
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ce inseamna "ca mufa aia pentru tester nu merge"? Cine si cu ce interfata a incercat sa se conecteze? Pe ce calculatoare nu reusesti conectarea?
Daca nu se poate conecta pe niciun calculator de pe masina, eu as schimba siguranta FR24 de 7.5A din REC (panoul de sigurante din portbagaj).
Mai ai varianta, putin relevanta, dar totusi mai buna decat nimic, de a citi codurile de eroare (din ECU motor), cu ajutorul metodei cu pedalele. In speranta ca nu vor fi multe erori stocate, va fi un ajutor bunicel.
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Pentru eroarea 1122 e acelasi tabel de masuratori ca pentru p 1120 din cite am vazut.
In tabele ai care ar fi cauzele posibile care genereaza aceste coduri (pe partea electrica. Aceste coduri pot fi generate si de defecte mecanice - furtune sarite/sparte, neetanseitati, blocaje, mufe umede apa/motorina/ulei).
De asemenea gasesti verificarile electrice ce ar trebui facute si valorile .
Poate te ajuta.
Daca te ajuta iti postez si schema ecu, sa vezi unde se leaga senzorul pozitie pedala acceleratie.
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pentru P1120 si P1122, scoti UEC afara, sufli frumusel mufele, dai cu WD40 din abundenta si repui UEC la loc. Ai toate sansele sa fie de acolo.
Pentru P0234 ar fi fost frumos sa postezi codul complet, adica si urmatoarele doua caractere, erau importante, dar in fine. Ca principiu, eu merg pe mana unui condus la consum si deci, geometrie blocata (geometria variabila a turbinei). Desigur, pot fi si probleme mai complicate, dar asta ar fi "la prima vedere".
R3605
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pentru treaba cu P0234, da, este putin mai complicat, de asta spuneam de o diagnoza mai precisa, chiar si citirea parametrilor in timpul mersului, asa vedeai exact ce se intampla. Si da, poate fi si senzorul si geometria si comanda pentru geometrie, poate fi chiar si un furtun dintre turbina si galerie spart sau care nu este etansat, poate fi si intercoolerul cu probleme ... asta trebuie vazut acolo, nu de la distanta.
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu ai treaba cu sigurantele din UEC, eu am scris clar, desurubezi 3 suruburi cu T30 parca si o piulita cu tubulara de 10. Astfel poti scoate tot panoul din mufe ... si in acele mufe te uiti de eventuali oxizi, dai cu WD40 si montesi totul la loc. (WD40 nu se usuca, ramane uleios)