walkerro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 397 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,048 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,048
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
walkerro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,953 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,953
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
1. Eu nu am reusit sa extrag un dump din niciun ecu diesel direct de pe masina, cu interfetele mele (carprog, opcom, mpps).
2. Nu am incercat cu Tech 2, pentru ca nu il detin (asta era o afirmatie cu substrat, la care cineva cu mai multa experienta sau care detine si un Tech 2 ar fi putut interveni sa spuna ca se poate si cu ce interfete am eu, dar nu stiu sa le folosesc.... eventual, daca are placerea sa dea un sfat!)
3. Am concluzionat ca accesul la extragerea unui dump din eeprom-ul ecu imi este ingradit de unul din modulele conectate pe magistrala de date( k-line/can)
4. Intr-adevar, mai putin inteligibila ar fi ultima mea fraza, pe care o explic acum: te deplasezi pana la masina cu un laptop(ca e portabil si are baterie, cam la asta m-am gandit, ok?) demontezi ecu sau ii scoti numai mufele daca ai front de lucru le el, te conectezi cu laptop+interfata+cabluri de programare "on bench"( "on bench programming cable" - adica acea mufa obd2 care se termina cu niste fire de conectare tip jumper), conectezi acest "on bench programming cable" infigand in pinii ecu-ului +12V, ignition(+12V), cele doua fire de CAN sau cel de K-line, legi carcasa ecu-ului la -12V si incepi sa dai jos dump-ul din ecu. Direct acolo, langa masina omului.
* Se intelege de la sine ca laptopul folosit detine soft pentru interfata de programare si are baterie cu autonomie buna, ca ecu-ul a fost deconectat dupa ce am scos bornele bateriei, cablul de programare si ecu au fost conectate corespunzator la o sursa de 12v locala(bateria masinii), ca detin configuratia corecta a pinilor din mufa ecu, bla-bla...
Acum sper ca am fost explicit.
- tase
- ****
- 1,953 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,953
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Rog moderatorul sa imi suspende mesajele sau contul daca nu respect regulamentul forumului, pe care chiar l-am citit.
O zi linistita si frumoasa, tuturor.
- tase
- ****
- 1,953 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,953
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Chiar daca din mai, de cand este deschis topicul, pana acum, cand am scris eu, walkerro si-a reparat masina, pot garanta ca exista persoane care urmaresc pe forum aceste discutii si intotdeauna apar comentarii utile intr-un topic deschis, pana cand moderatorul il claseaza ca fiind subiect rezolvat si il inchide.
walkerro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 241 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
A7938
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2024
- Mesaj Privat
Mă poate ajuta cineva cu codul pin al ceasurilor de bord având în vedere că am vin-ul mașinii donatoare?
W0L0AHM757G093035
Le-am schimbat deoarece cele vechi la temperaturi scăzute mi se stingea tot absolut nimic nu mergea,motorul pornea fără probleme.
Vreau să le scriu codul mașinii și să scriu și km.
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca sunt identice ca Hardware, poti schimba direct memoria eeprom, M35080.
Sau tot din acea memorie si in ea, se poate modifica nr. de KM (pentru a corespunde cu realitatea) si codul de securitate. Mai simplu sau putin mai complicat, in functie de sculele disponibile.
A7938
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2024
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu, M35080, functioneaza cu alimentare intre 4.5 si 5V.
Pentru citire, trebuie data jos (memoria) si citita intr-un programator compatibil. Din continut se poate afla codul de securitate.
Pentru rescrierea partii cu incrementare (zona pentru Kilometri), este alta poveste, aici, in functie de varianta de eeprom, este nevoie de un programator special pentru astfel de SPI cu registri cu incrementare. (se seteaza la zero si se scrie valoarea dorita sau se seteaza la zero, se monteaza si se programeaza chiar si cu Op Com, valoarea dorita)
P.S. CH341, este un programator surprinzator de "potent", doar ca trebuie ajustat putin, pentru nevoi mai ambitioase.
A7938
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2024
- Mesaj Privat
Acum sper să nu mai am probleme cu ceasurile de bord, am văzut dimineață că au fost 0 grade celsius și au mers fără probleme.
Nu știu din ce cauză au fost defecte,însă mi-a luat ceva timp până am văzut că ceasurile sunt de vină.
Cu respect!