- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salutãri. Am un Astra H 1.7 101Cp , si când l-am luat nu pornea prea bine. Însã de sãptãmâna trecutã nu a mai vrut sã porneascã. Am mãsurat presiunea in rampa de injectoare și ea nu creste peste 100bar când vreau sa o pornesc. Eu bãnuiesc cã este de vina regulatorul de presiune . Crezând cã este Denso, azi l-am dat jos de pe mașinã ca sã îl curãț. Dar de fapt este Bosch și nu pot sã îl desfac, este capsulat. Deci nu prea am ce sa ii fac... Voi ce pãrere aveți? Sa fie de acolo? Pot cumva sa verific daca lucreazã corespunzãtor regulatorul?
MODEL: Astra H
MOTOR: Z17DTH
MODEL: Astra H
MOTOR: Z17DTH
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Este (cu demontare partiala). Cumperi o cheie inelara cu cot DEXTER de 17" de la LeRoy Merlin (e mai subtire in carne) apoi demontezi actuatorul clapetelor din admisie si-l dai deoparte cat iti permite, pe urma bagi cheia si slabesti supapa de pe rampa. Ulterior demontezi cele 4 conducte de motorina, demontezi doar unul din suruburile de prindere ale rampei si pivotezi rampa in jurul surubului ramas (cel dinspre pompa de inalte, daca-mi amintesc eu corect) atat cat sa poti demonta supapa mecanica din capatul rampei. Schimbi supapa, pui la loc surubul rampei si strangi rampa in suruburi pe bloc la cuplul specificat in manual, apoi strangi cu inelara supapa de pe rampa pana simti ca nu mai merge strâns (sau iti sare cheia). Dezavantajul e ca nu stii la ce cuplu ai strans (daca e cel corect sau nu). Cuplul de strangere al supapei respective de pe rampa este unul mare (nu mai stiu cat e exact, parca mai mare de 100Nm) si ar fi de preferat sa pui rampa in menghina ca sa poti sa o strangi cu cheia dinamometrica la cât este specificat in manual. Eu am demontat de 3x rampa si am schimbat de 2x supapa (am avut o rampa de Astra G completa cu care am facut teste) astfel ca am procedat asa cum ti-am descris mai sus, iar la final am strans supapa de suprapresiune direct pe motor. E totul în regula in ceea ce priveste motorul meu chiar daca am procedat asa cum ti-am descris mai sus. Operatiunea am facut-o pe vara in fata blocului, acum pe iarna e totul mai dificil... mai ales daca nu ai un garaj unde sa o duci.
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu uita sa blindezi supapa ca sa nu mai pierzi timpul cu demontari si montari viitoare, plus banii aruncati.
Astra H 1.7 se pare ca a devenit si o masina pentru mecanicii amatori pasionati de erori de proiectare.
Din fericire asta se poate corecta definitiv, asa ca sub nici o forma nu trebuie pastrata conceptia originala bosch-ista care a afectat pana si motoarele de la Renault (3.0 dci ).
Astra H 1.7 se pare ca a devenit si o masina pentru mecanicii amatori pasionati de erori de proiectare.
Din fericire asta se poate corecta definitiv, asa ca sub nici o forma nu trebuie pastrata conceptia originala bosch-ista care a afectat pana si motoarele de la Renault (3.0 dci ).
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- STReight
- OP
- 105 mesaje
- din 27 Sep 2014
- Insignia 2011 A20DTH
- Mures
STReight
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2014
- Mesaj Privat
Marinel22
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2020
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra H ,1.7 Motorina si am probleme cu pornirea.Imi descãrca bateria.am reparat alternatorul si am cumparat baterie noua si in 2 saptamani a murit bateria.Cand vreau sa o pornesc face doar clant-clant.nu mai are curent deloc.Imi apare mașinuța in bord si cand se încãlzește motorul dispare.Am vorbit cu cineva si mi-a spus cã, crede cã este de la releu de încãrcare.Ce credeti ca ar putea fi?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
dupa parerea mea alternator defect sau consumator ascuns.
la alternator, de obicei, cind se descarca bateria in stationare, sint probleme la puntea de diode (la fel, parerea mea).
daca reusesti sa o pornesti, incarca bine bateria si apoi, cind o mai lasi mai multa vreme nepornita, incearca sa desfaci toate firele de pe alternator.
daca nu se mai descarca ai gasit defectul.
dupa parerea mea alternator defect sau consumator ascuns.
la alternator, de obicei, cind se descarca bateria in stationare, sint probleme la puntea de diode (la fel, parerea mea).
daca reusesti sa o pornesti, incarca bine bateria si apoi, cind o mai lasi mai multa vreme nepornita, incearca sa desfaci toate firele de pe alternator.
daca nu se mai descarca ai gasit defectul.
- astraH.opel
- *
- 4 mesaje
- din 08 Mar 2019
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
astraH.opel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut. Și eu am o problemã cu pornirea... Câteodatã, de obicei când stã mai mult timp nepornitã, când dau sa o pornesc, electromotorul învârte mai mult decât ar trebui (3-5 secunde) pânã sã porneascã motorul. Am pus testerul in momentul pornirii si pompa de motorina face presiune instant 250-270 bar, dar nu pornește.Care ar putea sã fir cauzele? Am atașat si un grafic cu presiunea in timpul pornirii.( nivelul mai stabil de la final este la relantiu ~240bar)
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat