Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutãri. Am un Astra H 1.7 101Cp , si când l-am luat nu pornea prea bine. Însã de sãptãmâna trecutã nu a mai vrut sã porneascã. Am mãsurat presiunea in rampa de injectoare și ea nu creste peste 100bar când vreau sa o pornesc. Eu bãnuiesc cã este de vina regulatorul de presiune . Crezând cã este Denso, azi l-am dat jos de pe mașinã ca sã îl curãț. Dar de fapt este Bosch și nu pot sã îl desfac, este capsulat. Deci nu prea am ce sa ii fac... Voi ce pãrere aveți? Sa fie de acolo? Pot cumva sa verific daca lucreazã corespunzãtor regulatorul?


MODEL: Astra H
MOTOR: Z17DTH
Skip ads

  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Verifica daca vine motorina pe retur cand dai la demaror. Cel mai probabil e supapa de presiune din capatul rampei de injectie Bosch, cei care vor sa rezolve definitiv problema o blindeaza. Rampa Denso nu mai are deloc supapa vietii.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Da... Cel mai probabil de acolo este. Am încercat sã dau jos supapa respectiva, dar fãrã succes. Este vreo metoda prin care se poate desface fãrã sã dau jos rampa de injecție?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Este (cu demontare partiala). Cumperi o cheie inelara cu cot DEXTER de 17" de la LeRoy Merlin (e mai subtire in carne) apoi demontezi actuatorul clapetelor din admisie si-l dai deoparte cat iti permite, pe urma bagi cheia si slabesti supapa de pe rampa. Ulterior demontezi cele 4 conducte de motorina, demontezi doar unul din suruburile de prindere ale rampei si pivotezi rampa in jurul surubului ramas (cel dinspre pompa de inalte, daca-mi amintesc eu corect) atat cat sa poti demonta supapa mecanica din capatul rampei. Schimbi supapa, pui la loc surubul rampei si strangi rampa in suruburi pe bloc la cuplul specificat in manual, apoi strangi cu inelara supapa de pe rampa pana simti ca nu mai merge strâns (sau iti sare cheia). Dezavantajul e ca nu stii la ce cuplu ai strans (daca e cel corect sau nu). Cuplul de strangere al supapei respective de pe rampa este unul mare (nu mai stiu cat e exact, parca mai mare de 100Nm) si ar fi de preferat sa pui rampa in menghina ca sa poti sa o strangi cu cheia dinamometrica la cât este specificat in manual. Eu am demontat de 3x rampa si am schimbat de 2x supapa (am avut o rampa de Astra G completa cu care am facut teste) astfel ca am procedat asa cum ti-am descris mai sus, iar la final am strans supapa de suprapresiune direct pe motor. E totul în regula in ceea ce priveste motorul meu chiar daca am procedat asa cum ti-am descris mai sus. Operatiunea am facut-o pe vara in fata blocului, acum pe iarna e totul mai dificil... mai ales daca nu ai un garaj unde sa o duci.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri și pentru timpul acordat. Dupã sãrbãtori o sa incep iarãși reparația. O sa revin cu pãreri dupã ce rezolv problema.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu uita sa blindezi supapa ca sa nu mai pierzi timpul cu demontari si montari viitoare, plus banii aruncati.
Astra H 1.7 se pare ca a devenit si o masina pentru mecanicii amatori pasionati de erori de proiectare.
Din fericire asta se poate corecta definitiv, asa ca sub nici o forma nu trebuie pastrata conceptia originala bosch-ista care a afectat pana si motoarele de la Renault (3.0 dci ).
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
@eltecharch - prin blindat, te referi sa astup gaura mica din centrul supapei?
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Da, mie mi-a facut mecanicul o piesa plata si rotunda la strung in 5 minute, n-am mai avut de atunci nici o problema si presiunea a fost perfecta in rampa.
Am mai zis, modelele mai noi dupa 2008 de Astra H nu au deloc supapa asta, rampa e inchisa complet la capat (si e tip Denso nu Bosch).
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am pus o rampã de injecție SH sa vad dacã merge, iar apoi am astupat supapa, dar în niciunul dintre cazuri nu merge bine. Se comporta exact la fel... Am fãcut și test cu eprubete la retur la injectoare și diferențele sunt de 2-3mm între injectoare. Chiar nu mai știu ce sã încerc.
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daca ai blindat supapa si tot nu ai presiune, trebuie verificata si pompa de inalta presiune, nu ai nici o eroare cu OP-COM ?
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat

Cam atât a venit pe retur dupã 50 secunde de dat la automat. Nu am erori pe tester.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alt regulator presiune pompa.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Nu am de unde sã încerc cu alt regulator... Mã gândeam, daca ar fii de la regulator, nu ar trebui sa nu porneascã deloc?
La mine, când motorul este rece ( la prima pornire dimineața) mașina pornește. Dupã ce ce încãlzește puțin motorul nu mai vrea sa mai porneascã deloc.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Am inlocuit pompa de injectie si acum merge bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bun. Si-acum esti cu blind la rampa... sau ai revenit la supapa mecanica pe rampa ?
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am montat la loc rampa cu supapa originala. Deci totul este cum a fost înainte, doar cã am schimbat pompa.
  • Marinel22

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra H ,1.7 Motorina si am probleme cu pornirea.Imi descãrca bateria.am reparat alternatorul si am cumparat baterie noua si in 2 saptamani a murit bateria.Cand vreau sa o pornesc face doar clant-clant.nu mai are curent deloc.Imi apare mașinuța in bord si cand se încãlzește motorul dispare.Am vorbit cu cineva si mi-a spus cã, crede cã este de la releu de încãrcare.Ce credeti ca ar putea fi?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

dupa parerea mea alternator defect sau consumator ascuns.

la alternator, de obicei, cind se descarca bateria in stationare, sint probleme la puntea de diode (la fel, parerea mea).

daca reusesti sa o pornesti, incarca bine bateria si apoi, cind o mai lasi mai multa vreme nepornita, incearca sa desfaci toate firele de pe alternator.

daca nu se mai descarca ai gasit defectul.
  • astraH.opel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Și eu am o problemã cu pornirea... Câteodatã, de obicei când stã mai mult timp nepornitã, când dau sa o pornesc, electromotorul învârte mai mult decât ar trebui (3-5 secunde) pânã sã porneascã motorul. Am pus testerul in momentul pornirii si pompa de motorina face presiune instant 250-270 bar, dar nu pornește.Care ar putea sã fir cauzele? Am atașat si un grafic cu presiunea in timpul pornirii.( nivelul mai stabil de la final este la relantiu ~240bar)


  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Hristos a inviat!

daca ai de unde sa faci rost pune o baterie buna pe masina, o periada de proba, asta ca sa elimini macar partea asta.

bateria ta de cind e pe masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR