costi94
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra g 2003 z18xe acum cateva zile am observat un furtun crapat care intra in termostat si in admisie si da putin ulei pe acolo. Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie.
De la ce vine acel furtun si ce rol are? Am si o usoara intrerupere la viteza constanta uneori ca o smucitura. Sa fie din cauza furtunuli? La tester imi dau doar sondele lambada ca sunt defecte .
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z18XE
De la ce vine acel furtun si ce rol are? Am si o usoara intrerupere la viteza constanta uneori ca o smucitura. Sa fie din cauza furtunuli? La tester imi dau doar sondele lambada ca sunt defecte .
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z18XE
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
costi94
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
costi94
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Pe furtunul acela circula antigel cand termostat este inchis (circuit mic inchis)
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)
Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.
- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.
Doar poze... de Z18XE
_______________________________________________________________________________
Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)
Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.
"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...
Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...
Sunt doar pareri.
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)
Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.
- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.
Doar poze... de Z18XE
_______________________________________________________________________________
Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)
Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.
"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...
Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...
Sunt doar pareri.
costi94
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2016
- Mesaj Privat
- AIonPetrea
- *
- 2 mesaje
- din 21 Jul 2023
AIonPetrea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2023
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Pe furtunul acela circula antigel cand termostat este inchis (circuit mic inchis)
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)
Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.
- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.
Doar poze... de Z18XE
_______________________________________________________________________________
Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)
Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.
"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...
Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...
Sunt doar pareri.
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)
Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.
- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.
Doar poze... de Z18XE
_______________________________________________________________________________
Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)
Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.
"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...
Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...
Sunt doar pareri.
E ok sa se umfle asa acel furtunas?
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- AIonPetrea
- *
- 2 mesaje
- din 21 Jul 2023
AIonPetrea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2023
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat