Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • costi94

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra g 2003 z18xe acum cateva zile am observat un furtun crapat care intra in termostat si in admisie si da putin ulei pe acolo. Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie.
De la ce vine acel furtun si ce rol are? Am si o usoara intrerupere la viteza constanta uneori ca o smucitura. Sa fie din cauza furtunuli? La tester imi dau doar sondele lambada ca sunt defecte .

----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z18XE
Skip ads

  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ala e furtunul care duce apa calda din sistem ,la corpul clapetei de acceleratie.n-are de unde sa iasa ulei din el.numai sondele lambda sunt defecte? Come on..pai si te astepti sa mearga bine? Pai acele sonde sunt foarte importante in buna functionare a motorului.in special prima dintre ele
  • costi94

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2016

  • Mesaj Privat
nu aveam acea intrerupere inainte de vreo luna o am . am sondele defecte de cand am luat masina si mergea bine
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La cum e capsat eu zic ca ori e cu ulei de servodirectie ori e de freon.
In instalatia de antigel nu e presiunea atat de mare cat sa necesite furtune capsate.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
doar daca vreun ,,inventator,,, nu a schimbat furtunu de la termostat la clapeta de acceleratie
din poza asa pare
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Asa e pe original, la mine e la fel.partea aceea metalica care o vedeti are o prindere ,care bineinteles la mai toti e rupta din cauza vibratiei.ar trebui sa fie fixa sa nu se frece de capacul chiulasei si ornamentul de plastic care e deasupra
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu stiti exact, relax, nu dati vorbe aiurea.fara suparare!
  • costi94

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La mine e spart unde intra in termostat nu se freaca de capac Sad ....pana la urma circula antigel prin acel furtun?
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pe furtunul acela circula antigel cand termostat este inchis (circuit mic inchis)
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)

Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.

- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.

Doar poze... de Z18XE


_______________________________________________________________________________

Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)

Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.


"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...

Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...

Sunt doar pareri.
  • costi94

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am sa verific in week end si revin si o sa revin si cu niste poze mai detaliate. Multumesc pt informatii T.ion.
La tester am circuit O2 intrerupt banc 1 respectiv 2 intrerupt / nu este prezent , asta da la tester de la sondele lambda Smile
  • AIonPetrea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2023

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Pe furtunul acela circula antigel cand termostat este inchis (circuit mic inchis)
Si va circula foarte putin spre deloc cand termostatul este deschis (circuit mare mare deschis)

Eu zic sa verifici furtunul sa nu fie infundat - poate de la presiune cedeaza in punctul acela... verifica si prindera colierului.
Deci verifica:
- Pipa unde vine furtunul sa nu fie infundata.
- scoti furtunul de pe pipa (termostat) si desfaci busonul la vasul de antigel (si sufli in furtun ar trebui sa auzi in vas suflu daca nu este infundat) | daca este infundat desfunzi tot traseul de la el pana la vas inclusiv trecerea prin clapeta.
- Verifica prinderea colierul pe furtun.

- Tai zona unde este spart si il prinzi pe pipa cu colier. - asta daca are suficent furtun.

Doar poze... de Z18XE


_______________________________________________________________________________

Cum ai ajuns la concluzia ca sondele sunt duse? - chiar da iti da eroare pe sonde, problema poate fi inainte de ele. (si ce erori erau daca le poti scrie aici.)
Ele depisteaza ca arderea nu a fost completa (noxe nu sunt in parametri.)

Daca poti pune o poza cu furtunele care intra si iasa din clapeta acceleratie. - si uleiul de care spui.
Spui ca ai gasit ulei in clapeta - singurul loc dupa mine pe unde poate intra ulei (in clapeta) este cele doua furtune care vin de la capac
Probabil ai fisura in capac - vezi/verifica aceste doua furtune semnate cu verde. (care pleaca de la capac spre clapeta)
Daca era ulei pe furtunul de antigel - trebuia sa ai si ulei cat de putin in vasul de antigel.


"Mentionez ca si la capatul tubulaturii admisiei am ulei unde intra in clapeta de acceleratie."
Daca poti pune o poza sa vedem si noi. si la toate furtunurile care intra in clapeta.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - verifica cotul acesta... sa nu aibe pori fisuri (strange de el si vezi) etc...

Cred ca o diagnoza va spune unde este problema.
Vizual o poti verifica si tu, ce se vede...

Sunt doar pareri.



E ok sa se umfle asa acel furtunas?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu!
Este "copt"! Cãutat de cumpãrat și înlocuit cã pocnește curând.
  • AIonPetrea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2023

  • Mesaj Privat
A pocnit deja, stiti cumva de unde pot cumpara?!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de la magazinele de piese...
Te duci cu poza si talonul, si vanzatorii de acolo cam stiu ce au de facut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR