andrei42
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut.am un opel astra j 2014.Face regenerari la 50 km. Am trimis filtrul de particule la curãțat, am verificat injectoarele, sunt f bine. De curând am schimbat si senzorul de presiune.fara rezultat. Precizez ca face regenerari dese numai iarna.Ma puteți ajuta cu un sfat.? În rest mașina merge f bine. Vã mulțumesc.
MODEL: Astra 2014
MOTOR: 17 cdti
MODEL: Astra 2014
MOTOR: 17 cdti
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Uite cum facem, iau de bun și cred cã ai fãcut toate testele necesare și cã sunt toate ok, dar vin cu o serie de întrebãri:
Când stai pe loc mai mult timp oprești motorul sau nu? Mașina o folosești preponderent în mediul urban sau extra-urban? Cam care este plaja de turații în care faci schimburile de viteze și în care o menții pe durata regenerãrii filtrului de particule? Și o ultimã întrebare, câte regenerãri ai întrerupt din cauzã cã ai ajuns la destinație și nu aveai chef sã mai dai o turã cu ea pânã își terminã treaba?
Și ar mai fi și uleiul de motor folosit, dacã îndeplinește sau nu norma recomandatã de producãtor.
Nu o lua personal sau în nume de rãu, te rog.
Când stai pe loc mai mult timp oprești motorul sau nu? Mașina o folosești preponderent în mediul urban sau extra-urban? Cam care este plaja de turații în care faci schimburile de viteze și în care o menții pe durata regenerãrii filtrului de particule? Și o ultimã întrebare, câte regenerãri ai întrerupt din cauzã cã ai ajuns la destinație și nu aveai chef sã mai dai o turã cu ea pânã își terminã treaba?
Și ar mai fi și uleiul de motor folosit, dacã îndeplinește sau nu norma recomandatã de producãtor.
Nu o lua personal sau în nume de rãu, te rog.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Un lucru e clar: cel puțin la j, opel a dat-o de gard cu dpf-ul.
Am mers cu Logan cu dpf peste 50% în oras și nu m-a interesat niciodatã când se regenereazã. Acum are 200 mii și nu-l doare nimic.
Acum am un megane, e drept ca are și adblue, dar nu am eu treaba când se regenereazã.
j-ul meu, luat din Germania la 140 k, are dpf off: iarna tot la 50-70 km se regenera. Acum e cipuit și merge foarte bine. Pãrerea mea este ca motorul asta de 1.7 e foarte bun, dar în varianta fãrã dpf.
Am mers cu Logan cu dpf peste 50% în oras și nu m-a interesat niciodatã când se regenereazã. Acum are 200 mii și nu-l doare nimic.
Acum am un megane, e drept ca are și adblue, dar nu am eu treaba când se regenereazã.
j-ul meu, luat din Germania la 140 k, are dpf off: iarna tot la 50-70 km se regenera. Acum e cipuit și merge foarte bine. Pãrerea mea este ca motorul asta de 1.7 e foarte bun, dar în varianta fãrã dpf.
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- victor2018
- *
- 7 mesaje
- din 26 Jan 2019
- Astra 2013 A17DTE
- Dambovita
victor2018
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2019
- Mesaj Privat
Dupã ce am urmãrit intervalele de regenerare și am citit sute de posturi legate de regenerare și DPF, eu am tras concluzia ca în cele mai multe cazuri problema tine de exploatarea masinii. La drumuri scurte, porniri dese etc, când mai sunt și temperaturi scãzute, regenerarile pot fi la intervale foarte mici. La motorizarea 1,7, condițiile de regenerare pasiva, fãrã injecție suplimentara de motorina, sunt îndeplinite mai greu datorita amplasãrii DPF, comparativ cu motorizarea 2,0.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daniel a scris:j-ul meu, luat din Germania la 140 k, are dpf off: iarna tot la 50-70 km se regenera. Acum e cipuit și merge foarte bine. Pãrerea mea este ca motorul asta de 1.7 e foarte bun, dar în varianta fãrã dpf.
Salut.
E Z/A17DTJ sau DTR ?
Ai facut ITP, pe bune, de la anulare ? Cum a iesit ? Ce consum ai pe oras ? Cati CP are acum ?
Eu am Z17DTH si ma gandesc daca sa trec la A17DTJ/DTR sau nu.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat