Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • andrei42

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut.am un opel astra j 2014.Face regenerari la 50 km. Am trimis filtrul de particule la curãțat, am verificat injectoarele, sunt f bine. De curând am schimbat si senzorul de presiune.fara rezultat. Precizez ca face regenerari dese numai iarna.Ma puteți ajuta cu un sfat.? În rest mașina merge f bine. Vã mulțumesc.


MODEL: Astra 2014
MOTOR: 17 cdti
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Uite cum facem, iau de bun și cred cã ai fãcut toate testele necesare și cã sunt toate ok, dar vin cu o serie de întrebãri:
Când stai pe loc mai mult timp oprești motorul sau nu? Mașina o folosești preponderent în mediul urban sau extra-urban? Cam care este plaja de turații în care faci schimburile de viteze și în care o menții pe durata regenerãrii filtrului de particule? Și o ultimã întrebare, câte regenerãri ai întrerupt din cauzã cã ai ajuns la destinație și nu aveai chef sã mai dai o turã cu ea pânã își terminã treaba?
Și ar mai fi și uleiul de motor folosit, dacã îndeplinește sau nu norma recomandatã de producãtor.

Nu o lua personal sau în nume de rãu, te rog.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Un lucru e clar: cel puțin la j, opel a dat-o de gard cu dpf-ul.
Am mers cu Logan cu dpf peste 50% în oras și nu m-a interesat niciodatã când se regenereazã. Acum are 200 mii și nu-l doare nimic.
Acum am un megane, e drept ca are și adblue, dar nu am eu treaba când se regenereazã.
j-ul meu, luat din Germania la 140 k, are dpf off: iarna tot la 50-70 km se regenera. Acum e cipuit și merge foarte bine. Pãrerea mea este ca motorul asta de 1.7 e foarte bun, dar în varianta fãrã dpf.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Si asta e adevarat... Din pacate nu doar cu dpf-ul a dat-o in gard, dar n-are rost sa facem off topic.. pacat, masini frumoase, destul de usor de intretinut, dar cu tot felul de problemute.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1) cum ai verificat injectoarele?
2) clapeta, egr, admisie, cât sunt de curate?
3) motorul merge rotund?
4) esapamentul este curat?
  • victor2018

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Dupã ce am urmãrit intervalele de regenerare și am citit sute de posturi legate de regenerare și DPF, eu am tras concluzia ca în cele mai multe cazuri problema tine de exploatarea masinii. La drumuri scurte, porniri dese etc, când mai sunt și temperaturi scãzute, regenerarile pot fi la intervale foarte mici. La motorizarea 1,7, condițiile de regenerare pasiva, fãrã injecție suplimentara de motorina, sunt îndeplinite mai greu datorita amplasãrii DPF, comparativ cu motorizarea 2,0.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:j-ul meu, luat din Germania la 140 k, are dpf off: iarna tot la 50-70 km se regenera. Acum e cipuit și merge foarte bine. Pãrerea mea este ca motorul asta de 1.7 e foarte bun, dar în varianta fãrã dpf.

Salut.
E Z/A17DTJ sau DTR ?
Ai facut ITP, pe bune, de la anulare ? Cum a iesit ? Ce consum ai pe oras ? Cati CP are acum ?
Eu am Z17DTH si ma gandesc daca sa trec la A17DTJ/DTR sau nu.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
A17DTJ și a trecut ITP cu testare pe bune.
Pe ultimii 50 k am 6.1 %. Cam 40% urban. Nu știu sa spun cât ia doar în oras.
Teoretic are 155 hp: nu am fãcut dyno însã se simte diferența fata de 110 cat avea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR