Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • FVaidahazan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Mi-am curãțat recent clapeta si bineinteles cã am desfacut șurubul de reglaj.As avea nevoie de cineva prin Cluj cu un OpelScanner sau tech2 sã o pot aduce la valoarea inițialã.Masina are simtec 56.0/56.1.Daca știți careva valoarea ,ma descurc cu opcom.In 3 locuri diferite am gasit 3 valori diferite:0.51v,0,55v și 0.6v și nu stiu care e ok.Multumesc anticipat.E prima datã cand postez și sper ca nu am gresit ceva.


MODEL: Opel Calibra x20xev
MOTOR: 2.0 x20xev 136cp
Skip ads

  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Citez de la Agila scris de dl. Cuciureanu "Se porneste motorul normal si vedem daca este schimbata turatia de ralanti dupa care taiem contact. Pentru ca ECU sa memoreze noua pozitie a clapetiei de acceleratie se face asa: contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact dupa care pornim motorul normal, ECU acum are noile valori memorate"
Eventual daca nu auzi cum se calibreaza in cele 30 de secunde apesi pe frana, se calibreaza si spoi opresti contactul. (Asta am citit-o intr-un alt post, nu mai tin minte unde).
Incearca variantele astea, este posibil sa functioneze si la alte modele de Opel.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai face o chestie aparent bizara motorul asta, la ralanti daca stai pe loc turatie normala, in mers dar pe liber 1200-1500 ture si cand se opreste roata scade la normal, un 800-850. Este normal, vrea festul vacum pentru servo.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asa face si motorul 1.7cdti (+125rpm). Presupun ca motorul isi creste turatia de relanti atunci cand esti cu masina in deplasare si scoasa din viteza pentru cazul in care poate iti trece prin cap sa cuplezi A/C, sau pentru cazul in care brusc esti obligat sa iei mult de volan stanga/dreapta. Toti marii consumatori de curent induc o scadere imediata a turatiei, iar ECU isi ia masuri pentru a preveni oprirea accidentala a motorului.

@FVaidahazan
Am vazut mai demult aici pe forum o harta a posesorilor de Tech2 si a celor ce ofera asistenta pentru posesorii de Opel din tara. Cauta pe forum poate o gasesti la un moment dat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tech2 si altele nu iti invart surubul, turatia o vezi in bord, o reglezi la cat era si gata.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=127899
https://www.google.com/maps/...590625028&z=7
  • BBumble

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pt raspunsuri.Intradevar,in mers,la liber,sta pe la 1200.Am schimbat un IAC si e mai bine la relanti.Inainte consumul instant era 1.1-1.2l/h,acum e 0.9-1.0.Pana sa am problemele astea statea si o ora fix pe 0.9.Mersi inca o data.Va salut.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR