- FVaidahazan
- OP
- 1 mesaje
- din 06 Oct 2019
FVaidahazan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Mi-am curãțat recent clapeta si bineinteles cã am desfacut șurubul de reglaj.As avea nevoie de cineva prin Cluj cu un OpelScanner sau tech2 sã o pot aduce la valoarea inițialã.Masina are simtec 56.0/56.1.Daca știți careva valoarea ,ma descurc cu opcom.In 3 locuri diferite am gasit 3 valori diferite:0.51v,0,55v și 0.6v și nu stiu care e ok.Multumesc anticipat.E prima datã cand postez și sper ca nu am gresit ceva.
MODEL: Opel Calibra x20xev
MOTOR: 2.0 x20xev 136cp
MODEL: Opel Calibra x20xev
MOTOR: 2.0 x20xev 136cp
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Citez de la Agila scris de dl. Cuciureanu "Se porneste motorul normal si vedem daca este schimbata turatia de ralanti dupa care taiem contact. Pentru ca ECU sa memoreze noua pozitie a clapetiei de acceleratie se face asa: contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact dupa care pornim motorul normal, ECU acum are noile valori memorate"
Eventual daca nu auzi cum se calibreaza in cele 30 de secunde apesi pe frana, se calibreaza si spoi opresti contactul. (Asta am citit-o intr-un alt post, nu mai tin minte unde).
Incearca variantele astea, este posibil sa functioneze si la alte modele de Opel.
Eventual daca nu auzi cum se calibreaza in cele 30 de secunde apesi pe frana, se calibreaza si spoi opresti contactul. (Asta am citit-o intr-un alt post, nu mai tin minte unde).
Incearca variantele astea, este posibil sa functioneze si la alte modele de Opel.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Asa face si motorul 1.7cdti (+125rpm). Presupun ca motorul isi creste turatia de relanti atunci cand esti cu masina in deplasare si scoasa din viteza pentru cazul in care poate iti trece prin cap sa cuplezi A/C, sau pentru cazul in care brusc esti obligat sa iei mult de volan stanga/dreapta. Toti marii consumatori de curent induc o scadere imediata a turatiei, iar ECU isi ia masuri pentru a preveni oprirea accidentala a motorului.
@FVaidahazan
Am vazut mai demult aici pe forum o harta a posesorilor de Tech2 si a celor ce ofera asistenta pentru posesorii de Opel din tara. Cauta pe forum poate o gasesti la un moment dat.
@FVaidahazan
Am vazut mai demult aici pe forum o harta a posesorilor de Tech2 si a celor ce ofera asistenta pentru posesorii de Opel din tara. Cauta pe forum poate o gasesti la un moment dat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
BBumble
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat