Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut. de vreo 3 sapt de cand miam spalat rezervorul la opel (2000dti/ 2003) cred ca se dezamorseaza pompa de motorina ptr k porneste greu dak o las mai mult timp oprita. tre sa dau la automat 30 sec poate mai mult cam la a treia cheie. nu stiu sigur ce are dar in bz nici un mecanic nu se pricepe, unii imi spun sa imi iau pompa noua (1000 si ceva de euro Shocked ) altii ca e de la furtunasele de retur de la injectoare nu stiu ce sa cred si unde sa ma duc k furtunasele sunt curate nu scapa pe acolo. ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu un mecanic bun. multumesc


Skip ads

  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut romanetz
Imi pare rau de problemele tale, 2.0 dti/dth sunt singurele motoare care mi-au placut ca diesel. Nu schimba nimic pana nu faci o diagnoza computerizata, acolo ceri sa se urmareasca presiunea in pompa, daca e constanta buba e vreo neetanseitate pe undeva. Daca presiunea fluctueazala mai mult de 25% din valoarea normala pompa e de vina. Pentru diagnoza ia legatura cu userul gabiopel, el cunoaste unde poti face o diagnoza competenta in Buzau. Totusi, daca problema era de la furtunasele de retur de la injectoare nu ar fi trebuit sa ai probleme cu pornirea, respectivul ori nu stie ce vorbeste ori incearca sa te bage in ceata. Poate cele de tur, dar acolo presiunea foarte mare din ele ar face vizibila imediat orice pierdere de presiune. O diagnoza e sfanta, in mainile unuia care si stie sa interpreteze parametrii afisati.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 861
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si posteaza in sectiunea potrivita gen "Probleme tehnice" !
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ms mult ptr ajutor o sa iau legatura cu gabiopel. aseara am oprit masina pe la ora 23 si jumate iar azi dimineata am pornito pe la ora 10 si a pornit la a doua cheie. la fiecare am dat la automat cam 10 secunde. stii ce am uitat sa specific ca porneste din prima la sfert de cheie merge motorul cam 10-15 secunde se opreste apoi porneste greu.
nush dak este un amanunt important dar trebuie specificat.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
din curiozitate cum era rezervorul?murdar rau?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@adi_iacob: "Totusi, daca problema era de la furtunasele de retur de la injectoare nu ar fi trebuit sa ai probleme cu pornirea", ce vorbesti tu acolo? am avut probleme asemanatoare cu acelasi tip de motor si era de la furtunase.

sfatul meu este sa schimbi acele furtunase deoarece operatiunea este simpla si furtunasele costa cam 10 lei metrul (iti ajunge 1 m). in afara de furtunase, am mai intalnit un caz la care era fisurat capacul de la filtrul de motorina.
daca nu-ti aduci aminte sa le fi schimbat vreodata eu zic sa incepi cu schimbarea furtunaselor de retur, chiar inainte de a merge la o diagnoza.
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
rezervorul avea ceva gunoaie kand lam curatat. din pakate kateva mi-au ajuns in filtrul de motorina
  • brike

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
romanetz a scris:rezervorul avea ceva gunoaie kand lam curatat. din pakate kateva mi-au ajuns in filtrul de motorina


Si eu zic sa incepi cu furtunasele de retur. Daca sunt "coapte" e posibil sa se dezamorseze pompa de injectie.

Si inca ceva: daca problema a aparut dupa ce ai curatat rezervorul, e posibil sa fie ceva garnituri care ar trebui sa impiedice dezamorsarea instalatiei de motorina de la rezervor la pompa de injectie. Daca s-a umblat pe acolo, ar trebui verificata si varianta asta.

In general, daca problema e doar la pornire si in rest motorul functioneaza normal (trage bine, nu scoate fum,.......etc) dezamorsarea e cea mai probabila cauza.

Succes!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acelasi motor, aceleasi simptome, pornea 10s apoi murea, dadeam la automat o perioada de timp si pornea. Cauza: tragea aer pe la carcasa filtrului de motorina, cel mai probabil pe la oringurile unde intra conducta. Cum mi-am dat seama, am pus unn filtru de motorina doar cu intrare si iesire. Trebui sa fac ceva cu celalalt original pentru ca vine iarna.
Mai incearca sa vezidaca nu trege aer fals pe la celalalte imbinari.
Nu e pompa, pompa moare si gata.
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi. era de la furtunasele de retur dar nu erau doar ele coapte ci si un ''T'' era crapat. am facut o improvizatie k nu lam gasit in magazine dar nu stiu cat o sa tina. stie cineva de unde pot face rost k la nici un magazin nam gasit si nici prin comanda nu imi aduceau.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
''T''-uri poti sa iei de la instalatia de vacuum ca sunt acelasi tip,iar la instalatia de vacuum cumperi niste T-uri de spalator parbriz de Dacia sau o alta improvizatie,deoarece T-urile care le folosesti la retur trebuie sa reziste la temperaturi mari(motorina se incalzeste foarte tare in injector) Tot ce ti-am spus ti-am spus din experienta proprie deoarece eu am pus un T-eu din alt material si numai ce m-am trezit ca mi sa oprit motorul in mijlocul drumului din cauza T-eului care sa topit.
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am pus dinalea de spalator de parbriz la furtunasele de retur. merci mult de tot o sa le skimb. abia acum o ora am terminat mie groaza sa o iau de la capat
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Spor la treaba si bafta.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
eu mi-am cumparat de la autokarma din bucuresti, a costat 10 lei/m, un m este suficient. t-uri poti lua de la reprezentante daca nu gasesti altundeva. ce ai pus tu acolo nu cred ca te tine prea mult.
  • romanetz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 2000dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult ptr sfaturi. am pus T-ul de la pompa de vacuum in locul celui rupt si nu mai am nici o problema
porneste la prima cheie nu mai intrerupe nu se mai opreste
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.Sper sa nu mai ai si alte probleme. Sanatate.
  • radumarkfg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am aceasi eroare ca si tine P1630,am patit de mai curgea motorina pe la furtunasele alea sa mergea motorul si nu mi-a dat nici o eroare da le-am schimbat sa nu platesc motorina degeaba, Da eu ce fac cu eroarea aia?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@radumarkfg ai PM
  • radumarkfg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ce ai aia " PM"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR