- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Rog ajutor in urmatoarea chestiune: sunt la a 3-a schimbare de filtru motorina si, de fiecare data cand l-am schimbat, am observat ca nu se ''scufunda'' integral in motorina.
Masina este un Opel Astra H, an 2010, 1,7cdti, motor Z17DTJ.
Mentionez ca, prima data cand am facut schimbarea, dupa ce am adus-o din Germania, filtrul era negru total, ceea ce inseamna ca cei din Germania au facut corect schimbul si s-a ''scufundat'' total in motorina.
Metoda de schimb folosita de mine: scot filtrul vechi, scot motorina ramasa, sterg cu o carpa ansamblul, adaug motorina pana sus si introduc filtrul. Filtrul ramane ''scufundat'' pana sus in motorina, pana in ''buza'' si pe urma, insurubez capacul la loc. Masina porneste si functioneaza ok de fiecare data.
Problema este ca, in momentul cand vreau sa schimb filtrul din nou, observ ca nu a stat ''scufundat'' integral in motorina.
Fac ceva gresit in timp ce schimb filtrul?
Am atasat si o poza.
Va multumesc anticipat.
Mirel
Rog ajutor in urmatoarea chestiune: sunt la a 3-a schimbare de filtru motorina si, de fiecare data cand l-am schimbat, am observat ca nu se ''scufunda'' integral in motorina.
Masina este un Opel Astra H, an 2010, 1,7cdti, motor Z17DTJ.
Mentionez ca, prima data cand am facut schimbarea, dupa ce am adus-o din Germania, filtrul era negru total, ceea ce inseamna ca cei din Germania au facut corect schimbul si s-a ''scufundat'' total in motorina.
Metoda de schimb folosita de mine: scot filtrul vechi, scot motorina ramasa, sterg cu o carpa ansamblul, adaug motorina pana sus si introduc filtrul. Filtrul ramane ''scufundat'' pana sus in motorina, pana in ''buza'' si pe urma, insurubez capacul la loc. Masina porneste si functioneaza ok de fiecare data.
Problema este ca, in momentul cand vreau sa schimb filtrul din nou, observ ca nu a stat ''scufundat'' integral in motorina.
Fac ceva gresit in timp ce schimb filtrul?
Am atasat si o poza.
Va multumesc anticipat.
Mirel
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Va salut,
Va multumesc pentru raspunsul prompt.
Motorina era la acelasi nivel cu murdaria. Cand am deschis capacul.motorina era doar jos pana unde era murdaria. Filtrul era umed pana sus dar statea in motorina o treime din el, adica doar partea murdara era scufundata. Desi eu umplu filtrul la schimbare pana sus, el, cumva, se goleste la functionare. Masina functioneaza in parametrii fara probleme doar, eu consider ca nu este normal ca filtrul sa filtreze la doar o treime din capacitate deoarece nu este scufundat total. Banuiesc ca este asa de murdar datorita faptului ca el filtreaza motorina doar pe o treime din suprafata. Daca ar filtra motorina pe toata suprafata, ar fi mai deschis la culoare.
Filtrul are 2 mii de kilometrii. L-am desfacut dupa 6 luni de la montare sa vad situatia.
Motorina, alimentez, doar OMV, MOL, Rompetrol.
Daniel, spune-mi te rog, filtrul tau era la fel, adica, doar in partea de jos murdar?
Procedez corect la schimbarea filtrului? De ce ramane motorina doar o treime?|
Va multumesc pentru raspunsul prompt.
Motorina era la acelasi nivel cu murdaria. Cand am deschis capacul.motorina era doar jos pana unde era murdaria. Filtrul era umed pana sus dar statea in motorina o treime din el, adica doar partea murdara era scufundata. Desi eu umplu filtrul la schimbare pana sus, el, cumva, se goleste la functionare. Masina functioneaza in parametrii fara probleme doar, eu consider ca nu este normal ca filtrul sa filtreze la doar o treime din capacitate deoarece nu este scufundat total. Banuiesc ca este asa de murdar datorita faptului ca el filtreaza motorina doar pe o treime din suprafata. Daca ar filtra motorina pe toata suprafata, ar fi mai deschis la culoare.
Filtrul are 2 mii de kilometrii. L-am desfacut dupa 6 luni de la montare sa vad situatia.
Motorina, alimentez, doar OMV, MOL, Rompetrol.
Daniel, spune-mi te rog, filtrul tau era la fel, adica, doar in partea de jos murdar?
Procedez corect la schimbarea filtrului? De ce ramane motorina doar o treime?|
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,746 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,746
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare colegu' !
Am vazut ca mai sus ai scris ca la un moment dat ai alimentat de la LUKOil... Pe weekend exista promotia aia cu ,,daca ai card LUKOil si bagi motorina de la LUKOil in weekend, motorina aditivata e la pret de motorina ,,regular,,. Ei, azi am alimentat si eu în Vectra B 1.7TD EURO 2 cu motorina lor aditivata la pret de motorina regular. Doar ca a naibii treaba... motorul trage notabil mai slab in comparatie cu motorina neaditivata de la MOL (de exemplu). La Astra G 1.7cdti a sotiei chiar nu se simte vre-o diferenta intre motorina MOL neaditivata si cea LUKOil aditivata. Acum... la masinile tale, de ex. la Astra G ai simtit vre-o diferenta -inspre bine- daca ai alimentat cu motorina aditivata de la LUKOil? Sau ai pus doar motorina regular de la ei? Pentru ca sa fiu eu... daca asa trage motorul meu cu motorina lor premium + ulei 2T, ajung la concluzia ca e mai ieftin si mai econom sa bag motorina regular de la Petrom, sau la ceva bani in plus... sa bag motorina ,,regular,, de la MOL cu care motorul trage mai bine si la motorul meu chiar se simte, nu e doar un efect placebo.
Am vazut ca mai sus ai scris ca la un moment dat ai alimentat de la LUKOil... Pe weekend exista promotia aia cu ,,daca ai card LUKOil si bagi motorina de la LUKOil in weekend, motorina aditivata e la pret de motorina ,,regular,,. Ei, azi am alimentat si eu în Vectra B 1.7TD EURO 2 cu motorina lor aditivata la pret de motorina regular. Doar ca a naibii treaba... motorul trage notabil mai slab in comparatie cu motorina neaditivata de la MOL (de exemplu). La Astra G 1.7cdti a sotiei chiar nu se simte vre-o diferenta intre motorina MOL neaditivata si cea LUKOil aditivata. Acum... la masinile tale, de ex. la Astra G ai simtit vre-o diferenta -inspre bine- daca ai alimentat cu motorina aditivata de la LUKOil? Sau ai pus doar motorina regular de la ei? Pentru ca sa fiu eu... daca asa trage motorul meu cu motorina lor premium + ulei 2T, ajung la concluzia ca e mai ieftin si mai econom sa bag motorina regular de la Petrom, sau la ceva bani in plus... sa bag motorina ,,regular,, de la MOL cu care motorul trage mai bine si la motorul meu chiar se simte, nu e doar un efect placebo.
- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Daniel, nu se poate sa fie ok ca filtrul de motorina sa stea doar 1/3 in motorina El murdar pentru ca a filtrat volumul de motorina doar pe 1/3 din suprafata. Daca ar fi filtrat acelasi volum de motorina, pe toata suprafata disponibila. era mult mai curat.
cmarius53, paharul nu este plin, este la 1/3 din volum. Inteleg ca eu gresesc cu ceva la schimbarea filtrului?
Cum se schimba ''a la carte'' filtrul de motorina la Astra H? Poate sa-mi spuna cineva cum se schimba filtrul de motorina la reprezentanta?
Multumesc.
cmarius53, paharul nu este plin, este la 1/3 din volum. Inteleg ca eu gresesc cu ceva la schimbarea filtrului?
Cum se schimba ''a la carte'' filtrul de motorina la Astra H? Poate sa-mi spuna cineva cum se schimba filtrul de motorina la reprezentanta?
Multumesc.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Si asta ce inseamna? Ca este ok ca filtrul sa arate asa dupa 6 luni de utilizare? Adica, el filtreaza doar pe 1/3 din suprafata? Nu inteleg de ce nu este murdar pe toata suprafata. V-am spus, si dupa 1 an, tot asa arata! De 2 ori l-am schimbat si era la fel, adica murdar jos si ca nou in partea de sus. Nu cred ca este normal acest lucru.
Poate cineva sa-mi explice de ce filtrul ramane super curat in partea de sus?
Poate cineva sa-mi explice de ce filtrul ramane super curat in partea de sus?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mirel Timisoara a scris:Daniel, nu se poate sa fie ok ca filtrul de motorina sa stea doar 1/3 in motorina El murdar pentru ca a filtrat volumul de motorina doar pe 1/3 din suprafata. Daca ar fi filtrat acelasi volum de motorina, pe toata suprafata disponibila. era mult mai curat.
cmarius53, paharul nu este plin, este la 1/3 din volum. Inteleg ca eu gresesc cu ceva la schimbarea filtrului?
Cum se schimba ''a la carte'' filtrul de motorina la Astra H? Poate sa-mi spuna cineva cum se schimba filtrul de motorina la reprezentanta?
Multumesc.
cmarius53, paharul nu este plin, este la 1/3 din volum. Inteleg ca eu gresesc cu ceva la schimbarea filtrului?
Cum se schimba ''a la carte'' filtrul de motorina la Astra H? Poate sa-mi spuna cineva cum se schimba filtrul de motorina la reprezentanta?
Multumesc.
stai linistit ca asa este si la mine si am motor Y20DTH pe astra g care este foarte pretentios la a fi mai putina motorina in filtru. Explicatia este ca depunerile din motorina fiind mai grele se aseaza pe zona de jos a filtrului.
cum zicea cineva, cand ai adus masina probabil ca nu era schimbat filtrul de 50.000km (ei il schimba la 60.000). Eu la 10.000km il am cam cum il ai tu si alimentez de la Lukoil (mi se pare buna si consumul este mai redus decat cu cea de la Petrom sau Mol care este foarte uscata). Am alimentat si de la Rompetrol o perioada si tot asa aveam filtrul deci tine de motorina din Romania care este proasta (cand am fost in Germania nu se colora asa filtrul nici in 20.000km).
Daca aveai probleme si nu aveai filtrul plin de motorina nu ti-ar fi mers masina deloc.
- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
asa se face la toate daca le schimbi la 10 - 15.000. La nemti il schimba la 60.000km unii mai rar la 30.000km si de aia este asa negru complet.
exista si o explicatie stiintifica si logica. pe masura ce se fac depuneri in partea de jos pe zonele respective nu se mai face filtrarea si atunci filtrarea se face tot mai sus unde este hartia inca curata (depunerile ajung intotdeauna jos).
exista si o explicatie stiintifica si logica. pe masura ce se fac depuneri in partea de jos pe zonele respective nu se mai face filtrarea si atunci filtrarea se face tot mai sus unde este hartia inca curata (depunerile ajung intotdeauna jos).
Valy03
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Sunt noul posesor al unei Zafira 1.7 adj de câteva zile și am schimbat filtrul de motorina dar fãrã sã umplu cu motorina filtrul ,pentru ca vãzusem un tutorial in care se punea de 3 ori contactul si se amorsa singur. Nu a pornit motorul pânã nu am umplut filtrul cu motorina. Am scos furtunul de la filtru (turul) ,am pus contactul si nu curgea motorina. Va intreb daca masina are pompa de motorina în rezervor (nu se aude cand pun contactul) si daca are, unde se afla releul si siguranta ei.
Sper ca am postat unde trebuie, e prima datã.
Sper ca am postat unde trebuie, e prima datã.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat