Rog ajutor in urmatoarea chestiune: sunt la a 3-a schimbare de filtru motorina si, de fiecare data cand l-am schimbat, am observat ca nu se ''scufunda'' integral in motorina.
Masina este un Opel Astra H, an 2010, 1,7cdti, motor Z17DTJ.
Mentionez ca, prima data cand am facut schimbarea, dupa ce am adus-o din Germania, filtrul era negru total, ceea ce inseamna ca cei din Germania au facut corect schimbul si s-a ''scufundat'' total in motorina.
Metoda de schimb folosita de mine: scot filtrul vechi, scot motorina ramasa, sterg cu o carpa ansamblul, adaug motorina pana sus si introduc filtrul. Filtrul ramane ''scufundat'' pana sus in motorina, pana in ''buza'' si pe urma, insurubez capacul la loc. Masina porneste si functioneaza ok de fiecare data.
Problema este ca, in momentul cand vreau sa schimb filtrul din nou, observ ca nu a stat ''scufundat'' integral in motorina.
Fac ceva gresit in timp ce schimb filtrul?
Am atasat si o poza.
Va multumesc anticipat.
Mirel
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)