De aproximativ 3 saptamani sunt proprietarul unui Opel Insignia 2.0 CDTI, 160.000 km in bord, 190.000 reali (romanii nu se desmint 😭 ) an fabricatie decembrie 2010, 160cp, cutie automata, scaune RECARO 😎, provenienta Germania, adusa si inmatriculata in august 2016. Pretul de achizitie a fost de 10.300 €. Consumul este de 10-11 80% oras, 20% centura.
Dupa achizitie i-am cumparat cauciucuri de iarna si jante de 18 second hand, masina era dotata cu cauciucuri de vara si jante de 20 (din punct de vedere estetic sunt superbe, dar pentru Bucuresti nu sunt recomandate ~le-am pus la vanzare~). Am bagat-o in service pentru a schimba distributia, filtre, ulei, discuri frana, placute frana, oringul de la baia de ulei si conducta de servo (avea o fisura si nu a mers lipita). Nu am schimbat uleiul in cutie si nu stiu ce sa fac, am citit pe forum si pe alte site-uri si parerile sunt impartite, unii spun ca trebuie schimbat la 30.000 km, altii spun ca nu trebuie umblat la el daca cutia schimba bine, mecanicul de la service-ul unde am dus masina mi-a zis sa nu-l schimbam momentan.
Ce ar trebui sa mai verific/schimb pentru a pleca cu a mea noua achizitie la un "drum" lung si frumos impreuna?
As vrea, daca se poate si sunt doritori, sa ma vad cu cineva care are experienta cu acest tip de masina, ma gandesc ca poate sesiza, datorita experientei, anumite probleme (gen cum schimba cutia, cum se aude motorul, etc.) si sa imi prezinte viciile masinii.
Va multumesc!


