Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salut baieti!

De aproximativ 3 saptamani sunt proprietarul unui Opel Insignia 2.0 CDTI, 160.000 km in bord, 190.000 reali (romanii nu se desmint Crying or Very sad ) an fabricatie decembrie 2010, 160cp, cutie automata, scaune RECARO Cool, provenienta Germania, adusa si inmatriculata in august 2016. Pretul de achizitie a fost de 10.300 €. Consumul este de 10-11 80% oras, 20% centura.

Dupa achizitie i-am cumparat cauciucuri de iarna si jante de 18 second hand, masina era dotata cu cauciucuri de vara si jante de 20 (din punct de vedere estetic sunt superbe, dar pentru Bucuresti nu sunt recomandate ~le-am pus la vanzare~). Am bagat-o in service pentru a schimba distributia, filtre, ulei, discuri frana, placute frana, oringul de la baia de ulei si conducta de servo (avea o fisura si nu a mers lipita). Nu am schimbat uleiul in cutie si nu stiu ce sa fac, am citit pe forum si pe alte site-uri si parerile sunt impartite, unii spun ca trebuie schimbat la 30.000 km, altii spun ca nu trebuie umblat la el daca cutia schimba bine, mecanicul de la service-ul unde am dus masina mi-a zis sa nu-l schimbam momentan.

Ce ar trebui sa mai verific/schimb pentru a pleca cu a mea noua achizitie la un "drum" lung si frumos impreuna?

As vrea, daca se poate si sunt doritori, sa ma vad cu cineva care are experienta cu acest tip de masina, ma gandesc ca poate sesiza, datorita experientei, anumite probleme (gen cum schimba cutia, cum se aude motorul, etc.) si sa imi prezinte viciile masinii.

Va multumesc!


Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos alexsoare, faina masina!
Avand in vedere ca ai varianta de 160 de cai A20DTH din 2010, ar fi indicat sa verifici oringul de la pompa de ulei (De obicei iti apare pe display "Stop the Engine, Low Oil Pressure") si clapetele de admisie sa vezi in ce stare sunt.Nu vreau sa te sperii, dar cauta topicul cu motoare de Insignia si vezi ce experiente au avut alti useri.E foarte ok ca vrei sa fii preventiv, masina e ca si omul, e bine sa te duci la dentist cand nu te doare vreo masea sau vreun dinte, altfel daca te duci cand nu mai poti de durere, e prea tarziu.
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Oringul de la pompa de ulei l-am schimbat, am vãzut asta pe forum si am acționat, o sa verific si clapetele. Mulțumesc pentru rãspuns.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos, arata f bine.
Atentie si la dpf, vezi ca e un topic dedicat montarii unui led care sa ti semnaleze regenerarile, te sfatuiesc sa actionezi si aici.
Daca vrei eu iti mai pot impartasii din experienta mea insignia din ultimii 4 ani

Bafta
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Dacã poți, mi-ar face plãcere.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ai PM
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Datorita userului Avram Adrian, de astazi, Insignia mea isi va face regenerarea filtrului de particule corect, mi-a instalat ledul puntru atentionarea regenerarii. Ii multumesc pentru ajutor!
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai normal ,putina atentie si n-o sa mai ai probleme.sa ai parte de ea.
  • prismatrade

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Si eu am un Sport Tourer de 160 cai a20dth break cu cutie manuala cumparat recent second hand. As dori si eu niste informatii despre masina. Tocmai nu mi s a mai deschis portbagajul. Acum ma documentez si ptr. alte probleme.
  • catalin4u24

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Frumoasa masina!
Jantele pe 20 cred ca ti le-am vazut la vanzare pe olx Smile
Canapelele sunt superbe!

Vreau si eu PM cu LED'ul pentru DPF.
S-o stapanesti sanatos!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
frumoasa masina. sa ai km multi fara belele.
Eu recomand sa schimbi uleiul si filtrele fix cum zice in manualul masinii nu cum zice mecanicul.
bafta!
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
frumoasa jucarie !
pacat ca n-avem drumuri pentru jante de 20... Smile

in functie de utilizare si regenerari, eu merg pe schimburi de ulei/filtre - adica revizii tot la 10.000km.
cat despre ulei cutie, cam toti recomanda schimbarea uleiului pana in max 100.000km ( preferabil undeva pe la 60-80k km ). daca circului mult prin oras, cu schimburi dese, si ulei rece in cutie, cu atat ar fi mai avantajos un schimb mai rapid al uleiului.
eu am astra j, tot automata, si cu siguranta spre 80k, voi face schimbul de ulei in cutie.
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
O sa fac schimbul de ulei in cutie, sunt programat la service`ul EDSauto pe data de 15.12.2016 si sper ca dupa ce fac si acest schimb sa ma pot bucura de masina, fara vizite prin service-uri.....
Amintesc interventiile efectuate dupa achizitionarea masinii:
- schimbat distributie, cu toate cele;
- schimbat conducata servo, era fisurata;
- schimbat discuri si placute de frana;
- schimbat oringul de la baia de ulei, cu spalat si toate cele;
- schimbat ulei, filtre;
- schimbat ulei in cutia de viteze, fiind automata;
- montat led pentru atentionarea regenerarii filtrului de particule.

Cam atat...
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Revin cu o intrebare, probabil s-a mai discutat pe aceasta tema, dar nu am gasit pe forum. Referitor la folosirea franei de mana pe timpul iernii, la fosta masina aveam problema cu inghetatul si ramaneau rotile blocate, la actuala masina am frana de mana electrica si cutie automata, sa trag sau nu frana de mana in conditii de inghet?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si eu am la fel pe astra j ( automata + frana de mana electronica ), si sincer nu-i vad rostul. eu din aprilie de cand o am, nu cred ca am folosit-o de 2 ori Smile
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
http://www.4tuning.ro/ghidu...tomata-29755.html

" 1. Frana de mana inainte de pozitia PARK
Incepem cu felul in care trebuie parcata o masina dotata cu o cutie automata. In momentul in care punem levierul in pozitia P, adica Park, transmisia este blocata de un pin metalic. Nu de putine ori se intampla, atunci cand vrem sa plecam si scoatem masina din P, ca miscarea levierului se face mai greu si se aude o bruscare zgomotoasa. Asta pentru ca dupa ce a fost pusa in Park, masina si-a schimbat cativa centimetri pozitia, fie de la o panta, fie de la o groapa. Pentru a nu forta cutia, trebuie sa oprim si sa parcam masina astfel: cu piciorul pe frana incetam miscarea masinii, dupa care tragem frana de mana, dupa care punem in Park si abia la final scoatem cheia din contact. Frana de mana preia toata sarcina pe care altfel, un pin metalic minuscul ar fi preluat-o prin cutie. "

Eu zic ca dupa ce te documentezi putin o sa ii vezi rostul....
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ok. Voi studia pb. Merci
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos. Cu mult drag sa iti fie de folos ledul.
  • alexsoare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Avram Adrian, noi o sa mai vorbim pe whassapp Razz, in seara asta duc masina la eds auto, maine se lucreaza la ea....ps pana acum nu s-a aprins ledul, astept cu nerabdare. In legatura cu frana de mana ce ma sfatuiesti?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos si multe rumuri fara probleme!
Sa revenim la ale noastre...ca si posesor de Insignia, pot sa zic ca din 2012 pana in 2015, am tot folosit frana de mana cu actionare electrica fiind convins ca nu o sa am probleme cu inghetarea. "Marea bucurie" a venit fix pe 31.12.2015, cand am vrut sa plec din Bucuresti catre provincie...roata staga spate era blocata...si uite asa am pierdut aprox, 1 ora sa pot sa plec cu masina. Am reusit i cele din urma, insa cu o roata mai blocata...drept urmare, plactele de roata respectiva au zis PA!
De atunci, ca si invatatura, NU am mai incercat sa o folosesc, chiar daca pana in acel moment nu mi-a crea probleme
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR