- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
B64ZTV
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2010
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Daca nu ai schimbat galeria sau anulat clapetele ar trebui sa iei in calcul asta.
Suieratul e f probabil sa fie de la geometria variabila a turbinei afectata de corpuri de la clapete.
O simpla reconditionare a turbinei nu face decat sa amani un eventual dezastru al motorului.
Fa mai bine un drum la service sa studiezi problema in detaliu