- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
La masina cand merg cu ea normal cu ea nu se aude nimic. Adica adica treapta 1,2,3,4,5 pana la 4000 turati nu aud nimic. Cand o las pe liber si apas cateva ori acceleratia si o turez pana la 5000 si o las se aude un fasait, (aproape fluierat de la turbina) adica de la 5000 turatii cam pana la 3500 ( cand scade turatia se aude. Vroiam sa stiu cat de normal este? Si daca trebuie sa duc turbina la rectificat ? ( parca nu mi s-ar da 12 milioane ) masina merge in parametri, nu pierde putere,este la fel de fasneata si nici nu mananca ulei.
B64ZTV
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2010
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- chiriac_cds
- OP
- 78 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Insignia 2009
- Constanta
chiriac_cds
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii, insa eu sunt patit. Tot asa a inceput si la mine si din pacate am ignorat. Suieratul venea de la bucati plecate din clapete de la galerie.
Daca nu ai schimbat galeria sau anulat clapetele ar trebui sa iei in calcul asta.
Suieratul e f probabil sa fie de la geometria variabila a turbinei afectata de corpuri de la clapete.
O simpla reconditionare a turbinei nu face decat sa amani un eventual dezastru al motorului.
Fa mai bine un drum la service sa studiezi problema in detaliu
Daca nu ai schimbat galeria sau anulat clapetele ar trebui sa iei in calcul asta.
Suieratul e f probabil sa fie de la geometria variabila a turbinei afectata de corpuri de la clapete.
O simpla reconditionare a turbinei nu face decat sa amani un eventual dezastru al motorului.
Fa mai bine un drum la service sa studiezi problema in detaliu