Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
La masina cand merg cu ea normal cu ea nu se aude nimic. Adica adica treapta 1,2,3,4,5 pana la 4000 turati nu aud nimic. Cand o las pe liber si apas cateva ori acceleratia si o turez pana la 5000 si o las se aude un fasait, (aproape fluierat de la turbina) adica de la 5000 turatii cam pana la 3500 ( cand scade turatia se aude. Vroiam sa stiu cat de normal este? Si daca trebuie sa duc turbina la rectificat ? ( parca nu mi s-ar da 12 milioane ) masina merge in parametri, nu pierde putere,este la fel de fasneata si nici nu mananca ulei.
Skip ads

  • B64ZTV

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Motorul este ... ? Anul este ... ? Si daca e diesel eu zic sa numai ajungi la 5000 pe liber ca o sa ajungi la service pe platforma
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Anul 2009. Motor de 2 .160 cai
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Da ce are daca o duc in turatii mari ? Am vrut sa vad daca se aude turbina ( daca haraie, fluiera etc cand nu este motorul in sarcina ) eu am piticii mei ( nu suport sa aud zgomote straine la masina )
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Stai cuminte si lasa masina in pace. Nu cauta defecte acolo unde nu sunt.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii, insa eu sunt patit. Tot asa a inceput si la mine si din pacate am ignorat. Suieratul venea de la bucati plecate din clapete de la galerie.
Daca nu ai schimbat galeria sau anulat clapetele ar trebui sa iei in calcul asta.
Suieratul e f probabil sa fie de la geometria variabila a turbinei afectata de corpuri de la clapete.
O simpla reconditionare a turbinei nu face decat sa amani un eventual dezastru al motorului.
Fa mai bine un drum la service sa studiezi problema in detaliu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR