Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Buna seara,tuturor posesorilor de Opel am citit cu deosebit interes postarile cu aceste erori dar inca nu am rezolvat problema si anume atunci cand motorul se incalzeste imi apare masinuta cu cheita si motorul trage greu,asta dupa ce am curatat egr-ul care era blocat si plin de funingine si clapeta de acceleratie care avea un orificiu infundat,(cu spray de frana si sunt ca noi),dupa care am mers la tester si nu am putut sterge erorile P1120,P1122,P1550 iar prima eroare care a aparut a fost 17 care inca nu sunt lamurit ce este,ramanand sa mai testez si pedala de acceleratie dar inca nu am gasit una identica sa pot proba,mentionez ca astra mea este cu motor de 1,6 8v tip T98 DR 11 Z16SE din 2002 si as avea nevoie daca ma poate ajuta cineva care este din Craiova cu o pedala de proba sau o recomandare catre un specialist care sa poata rezolva problema sau chiar si reparat ECU daca se dovedeste a fi vinovatul
Mentionez ca intentionez sa schimb si sistemul complet de evacuare intrucat de cand am luat masina ambele tobe erau cam ruginite fiind cele originale,cu tot ce cupinde el daca imi puteti spune un cost estimativ si de unde le pot achizitiona mai ieftin eventual si un meserias bun ca de service-uri sunt cam...
Va multumesc anticipat,
Mentionez ca intentionez sa schimb si sistemul complet de evacuare intrucat de cand am luat masina ambele tobe erau cam ruginite fiind cele originale,cu tot ce cupinde el daca imi puteti spune un cost estimativ si de unde le pot achizitiona mai ieftin eventual si un meserias bun ca de service-uri sunt cam...
Va multumesc anticipat,
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Ieri am facut un drum scurt de 80km,am schimbat treptele numai pe la 3000rpm,apa 80grade rar a depasit putin spre 90 a functionat perfect fara sa se mai aprinda in bord masina cu cheita in conditiile in care afara erau undeva la 18,5 grade,am ridicat capota si ecu era foarte putin caldut comparativ cu motorul,am pus contactul si am folosit compresorul pe bricheta sa desfund diuza din dreapata care nu prea stropea parbrizul,dupa care la aproximativ 40min am pornit motorul sa plec la un drum de 45 km si surpriza martorul masina cu cheita a ramas aprins din prima cu toate ca motorul se mai racise intre timp si indicatorul la apa era in capatul din stg,sa fie oare din cauza ca am miscat eu usor mufele la ecu cand am desfundat diuza ...am mers asa cei 45km dus am alimentat cu 9 litri benzina de 95 si m-am intors 45km,am lasat masina oprita 4 ore dupa care am plecat iar la drum 80 km,a functionat perfect iar cand am intrat in oras iarasi becul masina cu cheita sa aprins....sa fie oare ecu problema?
Am uitat sa mentionez ca inainte sa plec la drum sa fac cei 80km am alimentat cu benzina de 98,10litri crezand ca poate o fi si din benzina...a era sa uit masina era echipata cu bujii beru cu patru electrozi iar cand am schimbat consumabilele am zis sa schimb preventiv si bujiile si negasind la magazin cu patru electrozi am pus tot beru dar cu un electrod,conteaza si as vrea sa stiu pe viitor de care benzina este indicat sa bag 95 sau 98?
Am uitat sa mentionez ca inainte sa plec la drum sa fac cei 80km am alimentat cu benzina de 98,10litri crezand ca poate o fi si din benzina...a era sa uit masina era echipata cu bujii beru cu patru electrozi iar cand am schimbat consumabilele am zis sa schimb preventiv si bujiile si negasind la magazin cu patru electrozi am pus tot beru dar cu un electrod,conteaza si as vrea sa stiu pe viitor de care benzina este indicat sa bag 95 sau 98?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Eroarea 17 nu iti bate capul cu ea...este lipsa semnalului de turatie pentru ca motorul este oprit. Si este cat se poate de normala!
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
catastefan a scris:Eroarea 17 nu iti bate capul cu ea...este lipsa semnalului de turatie pentru ca motorul este oprit. Si este cat se poate de normala!
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
ok,mc mult
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut,pana acum Ok cu exceptia ca la primul drum dupa montare,prin oras unde am incalzit bine motorul mi s-a aprins pentru scurt timp in bord dreptunghiul cu steluta in el,(inainte de reparatia ECU nu se aprinsese in mers nici o data)iar cand am schimbat in alta treapta s-a stins,mentionez ca antigelul este curat si la nivel,freonul este ok ca functioneaza bine climatronicul,doar ca uneori la pornire se aude un usor frecat la relanti pentru foarte scurt timp,ce sa fie oare am motive de ingrijorare?
- Amilo2727
- **
- 183 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Patania mea.
Erorile care le aveam si eu :
Limp Home - Ecu intra in protectie
m-a ajutat enorm interfata ELM 327 la momentul acela cand masina nu avea viata in ea,apasam pedala si nimic,nimic,sters erorile cu ELM 327 masina si-a revenit,ajungand acasa am pus op-com pe ea am sters erorile din pozat,cam o saptamana am mers asa cu ea,si aveam inima cat un purice sa nu ma lase indrum spre servici Sad
Ecu-ul vechi l-am pastrat ( imi mergea masina bine si nu prea,adica ma refer ca masina nu erea puturoasa,insa deterioram si mai mult ecu daca il mai tineam pe masina) insa cu ecu sh "noul transplant" merge super bine,fluctuatia de la turometru abia de abia o pot observa,este aproape nula,oare sa fie din cauza noului transplant ori a EGR-ului anulat din soft original.
Tipul care a lucrat la masina a lucrat onnline pe site GM/Opel bineinteles avand cont "vazut cu ochii mei" cu toate softurile necesare pentru puperea in functiune a noului transplant + anularea egr-ului,am ramas impresionat,acum cu egr-ul anulat masina are mai multa viata in ea,este mai sprintena.
Singura rezolvare este repararea a ECU,sau cine are bani 4000 ron pentru un ECU nou.
Parerea mea este sa nu duceti ECU nici in ruptul capului la cineva care "se pricepe" de priceput se pricep multi sa strice,cine repara cu adevarat ECU,dupa repararea lui il pune in teste cu MDI,pentru eventualele probleme nerezolvate.
Sa auzim numai de bine.
Erorile care le aveam si eu :
Limp Home - Ecu intra in protectie
m-a ajutat enorm interfata ELM 327 la momentul acela cand masina nu avea viata in ea,apasam pedala si nimic,nimic,sters erorile cu ELM 327 masina si-a revenit,ajungand acasa am pus op-com pe ea am sters erorile din pozat,cam o saptamana am mers asa cu ea,si aveam inima cat un purice sa nu ma lase indrum spre servici Sad
Ecu-ul vechi l-am pastrat ( imi mergea masina bine si nu prea,adica ma refer ca masina nu erea puturoasa,insa deterioram si mai mult ecu daca il mai tineam pe masina) insa cu ecu sh "noul transplant" merge super bine,fluctuatia de la turometru abia de abia o pot observa,este aproape nula,oare sa fie din cauza noului transplant ori a EGR-ului anulat din soft original.
Tipul care a lucrat la masina a lucrat onnline pe site GM/Opel bineinteles avand cont "vazut cu ochii mei" cu toate softurile necesare pentru puperea in functiune a noului transplant + anularea egr-ului,am ramas impresionat,acum cu egr-ul anulat masina are mai multa viata in ea,este mai sprintena.
Singura rezolvare este repararea a ECU,sau cine are bani 4000 ron pentru un ECU nou.
Parerea mea este sa nu duceti ECU nici in ruptul capului la cineva care "se pricepe" de priceput se pricep multi sa strice,cine repara cu adevarat ECU,dupa repararea lui il pune in teste cu MDI,pentru eventualele probleme nerezolvate.
Sa auzim numai de bine.
- Stanca Ionut
- *
- 6 mesaje
- din 24 Nov 2021
- Astra 2001
- Dambovita
Stanca Ionut
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Stanca Ionut
- *
- 6 mesaje
- din 24 Nov 2021
- Astra 2001
- Dambovita
Stanca Ionut
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Super! Exact ce trebuie...
La oarecare ghicealã:
-nivel ulei motor;
-nivel lichid rãcire;
-nivel lichid spãlat parbriz;
-bec ars(poziție, frânã, fazã scurtã/lungã);
-uzurã plãcuțe de frânã.
În zilele reci(sub 3grd C), se activeazã atenționarea, tot prin mesaj, de polei. Asta dispare dela sine, odatã cu creșterea temperaturii.
Cam cu asta te pot ajuta eu...dar poate ai noroc de vreun magician de pe-aici și-ți spune exact care-i baiul...Baftã.
La oarecare ghicealã:
-nivel ulei motor;
-nivel lichid rãcire;
-nivel lichid spãlat parbriz;
-bec ars(poziție, frânã, fazã scurtã/lungã);
-uzurã plãcuțe de frânã.
În zilele reci(sub 3grd C), se activeazã atenționarea, tot prin mesaj, de polei. Asta dispare dela sine, odatã cu creșterea temperaturii.
Cam cu asta te pot ajuta eu...dar poate ai noroc de vreun magician de pe-aici și-ți spune exact care-i baiul...Baftã.