Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Mentionez ca intentionez sa schimb si sistemul complet de evacuare intrucat de cand am luat masina ambele tobe erau cam ruginite fiind cele originale,cu tot ce cupinde el daca imi puteti spune un cost estimativ si de unde le pot achizitiona mai ieftin eventual si un meserias bun ca de service-uri sunt cam...
Va multumesc anticipat,
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca inainte sa plec la drum sa fac cei 80km am alimentat cu benzina de 98,10litri crezand ca poate o fi si din benzina...a era sa uit masina era echipata cu bujii beru cu patru electrozi iar cand am schimbat consumabilele am zis sa schimb preventiv si bujiile si negasind la magazin cu patru electrozi am pus tot beru dar cu un electrod,conteaza si as vrea sa stiu pe viitor de care benzina este indicat sa bag 95 sau 98?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
Producatorul recomanda benzina de 95 pentru motorul tau.
Din pacate ai simptome de ECU care se ambaleaza termic.
Incearca sa faci ceva ca aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=116639
Oricum dupa departarea lui de motor sau izolarea termica trebuie reconditionat.....dar macar asa afli ca e 100% de vina!
ok,mc mult
- Marius Popescu
- ***
- 708 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 708
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Marius 8v
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 183 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Erorile care le aveam si eu :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Limp Home - Ecu intra in protectie
m-a ajutat enorm interfata ELM 327 la momentul acela cand masina nu avea viata in ea,apasam pedala si nimic,nimic,sters erorile cu ELM 327 masina si-a revenit,ajungand acasa am pus op-com pe ea am sters erorile din pozat,cam o saptamana am mers asa cu ea,si aveam inima cat un purice sa nu ma lase indrum spre servici Sad
Ecu-ul vechi l-am pastrat ( imi mergea masina bine si nu prea,adica ma refer ca masina nu erea puturoasa,insa deterioram si mai mult ecu daca il mai tineam pe masina) insa cu ecu sh "noul transplant" merge super bine,fluctuatia de la turometru abia de abia o pot observa,este aproape nula,oare sa fie din cauza noului transplant ori a EGR-ului anulat din soft original.
Tipul care a lucrat la masina a lucrat onnline pe site GM/Opel bineinteles avand cont "vazut cu ochii mei" cu toate softurile necesare pentru puperea in functiune a noului transplant + anularea egr-ului,am ramas impresionat,acum cu egr-ul anulat masina are mai multa viata in ea,este mai sprintena.
Singura rezolvare este repararea a ECU,sau cine are bani 4000 ron pentru un ECU nou.
Parerea mea este sa nu duceti ECU nici in ruptul capului la cineva care "se pricepe" de priceput se pricep multi sa strice,cine repara cu adevarat ECU,dupa repararea lui il pune in teste cu MDI,pentru eventualele probleme nerezolvate.
Sa auzim numai de bine.
- Stanca Ionut
- *
- 6 mesaje
- din 24 Nov 2021
- Astra 2001
- Dambovita
Stanca Ionut
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Stanca Ionut
- *
- 6 mesaje
- din 24 Nov 2021
- Astra 2001
- Dambovita
Stanca Ionut
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
La oarecare ghicealã:
-nivel ulei motor;
-nivel lichid rãcire;
-nivel lichid spãlat parbriz;
-bec ars(poziție, frânã, fazã scurtã/lungã);
-uzurã plãcuțe de frânã.
În zilele reci(sub 3grd C), se activeazã atenționarea, tot prin mesaj, de polei. Asta dispare dela sine, odatã cu creșterea temperaturii.
Cam cu asta te pot ajuta eu...dar poate ai noroc de vreun magician de pe-aici și-ți spune exact care-i baiul...Baftã.