ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o Astra G din 2003 (Y17TD) si sambata am avut parte de o experienta nepalcuta. In mers (la circa 3000 de ture), in momentul in care am intentionat sa fac o depasire, s-a auzit un suierat puternic si am constatat o lipsa totala de putere. Am reusit sa ajung cu masina acasa si am verificat furtunele de la intercooler (in si out), Pe cel ce duce la turbina am gasit la capatul dinspre aceasta o pelicula subtire de ulei, in rest totul era uscat. Am facut pentru "linistea mea" 20 km si apoi am verificat din nou furtunele. Surpriza! De data aceasta furtunele sunt pline de ulei si nu este doar o pelicula subtire. Am facut testul cu pedala, dar nu mi-a gasit nici o eroare. Motorul merge frumos, dar daca atingi acceleratia, suna a supersonic. In acelasi timp fac precizarea ca nu scoate fum. Daca sunt printre voi, care au avut aceasta problema v-as fi recunoscator pentru un sfat, o idee. Intre timp masina se odihneste in parcare .
Multumesc
Am o Astra G din 2003 (Y17TD) si sambata am avut parte de o experienta nepalcuta. In mers (la circa 3000 de ture), in momentul in care am intentionat sa fac o depasire, s-a auzit un suierat puternic si am constatat o lipsa totala de putere. Am reusit sa ajung cu masina acasa si am verificat furtunele de la intercooler (in si out), Pe cel ce duce la turbina am gasit la capatul dinspre aceasta o pelicula subtire de ulei, in rest totul era uscat. Am facut pentru "linistea mea" 20 km si apoi am verificat din nou furtunele. Surpriza! De data aceasta furtunele sunt pline de ulei si nu este doar o pelicula subtire. Am facut testul cu pedala, dar nu mi-a gasit nici o eroare. Motorul merge frumos, dar daca atingi acceleratia, suna a supersonic. In acelasi timp fac precizarea ca nu scoate fum. Daca sunt printre voi, care au avut aceasta problema v-as fi recunoscator pentru un sfat, o idee. Intre timp masina se odihneste in parcare .
Multumesc
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Scoate si tu pentru linistea ta furtunul de iesire din turbina si misca de ax....s-ar putea sa fie vreun furtun spart nu neaparat turbina dusa,daca nu ai joc in ax mergi pe traseul de presiune aer si gasesti ceva in neregula.Dupa simptom...adica pierdere instantanee de putere pare ca pierde pe undeva presiune ,turbina moare de obicei in timp de la lipsa de ungere si da ceva semne inainte.
ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pentru prima eroare, cel mai probabil debitmetrul e dus....fa o proba cu unul care e functional(adica sa dea pe tester o valoare de macar 25kg/h la temperatura de functionare a motorului) si vezi diferenta. Sau scoate mufa de la al tau si da-i o tura, ar trebui sa traga mai bine.In orice caz daca e busit trebuie schimbat si neaparat cu unul Bosch.
Ar trebui sa cureti si EGR-ul.
Pentru a doua eroare, cred ca e vorba de senzorul de temperatura de pe galeria de admisie, la fel incearca sa gasesti o masina identica fara erori si sa faci o proba.
Ar trebui sa cureti si EGR-ul.
Pentru a doua eroare, cred ca e vorba de senzorul de temperatura de pe galeria de admisie, la fel incearca sa gasesti o masina identica fara erori si sa faci o proba.
ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
Vin cu o intrebare, poate hilara, dar nu sunt meserias si intreb si eu. Este posibil ca cele 2 erori, daca se dovedesc a fi intradevar defecte de functionare sa aiba legatura cu fluieratul asurzitor in momentul in care ating acceleratia si cu uleiul de se regaseste mai nou din belsug pe furtunele de la si din intercooler?
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu, fluieratul de obicei e de la faptul ca-ti freaca palele compresorului de carcasa exterioara a compresorului. N-o mai porni, sau fii pregatit sa o opresti repede daca se tureaza singura la 5.000rpm (degeaba scoti cheia, o opresti doar din cutia de viteze frana si ambreiaj, eu unul sunt patit cu o VW Bora si chiar nu mai vreau sa mai traiesc experienta asta inca odata ).
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
Se pare ca pana la urma a fost vorba de turbina. 2 palete sparte si axul stramb, ceea ce a facut-o sa urle ca din gura de sarpe si sa nu mai aiba deloc putere, Turbina a fost reconditionata, s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, iar acum merge ceas.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri.
Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri.
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
ag58pys
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2013
- Mesaj Privat
1.050 ron - reconditionat turbina, 200 ron - ulei si filtre, 250 ron - manopera (demontat / montat turbina + schimb ulei). In total 1.500 ron.
Reconditionarea s-a facut la in Bucuresti (nu dau nume atelier pentru a nu se face reclama, dar cine este interesat, sa lase PM), iar partea de montare / demontare si schimb ulei, s-a facut in Buzau (pentru info, PM).
Toate cele bune !
Reconditionarea s-a facut la in Bucuresti (nu dau nume atelier pentru a nu se face reclama, dar cine este interesat, sa lase PM), iar partea de montare / demontare si schimb ulei, s-a facut in Buzau (pentru info, PM).
Toate cele bune !
- corsicanul_albastru
- *
- 3 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2007
- Bucuresti
corsicanul_albastru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat