Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara dragi colegi.
Vin in intampinarea voastra cu o problema cred eu delicata.
De o saptamana am devenit posesorul unui Opel Astra 1.9 cdti, 2006, motor Z19DT, 120 cp.
Dupa ce am mers 50 km cu ea deja a inceput sa imi faca probleme dupa cum urmeaza:
- pornesc masina, totul e ok, motorul trage, acceleratie normala pt 120 cp, apoi dupa cativa kilometri nu vrea sa se mai tureze. Apas pedala de acceleratie la fund, nimic, nu se mai accelereaza, pana cand am observat ca daca tin pedala de acceleratie intr-un anumit punct ea se accelereaza dar foarte greu si nu mai mult de 1800 turatii.
- am tras masina pe dreapta, oprit motorul, dau cheie, merge perfect inca 30 km apoi apar aceleasi simptome.
- acum nu mai merge 500 m fara sa imi faca aceasta problema.
Precizez ca masina a avut filtru de particule si din cate mi-a spus fostul proprietar, acesta a fost scos atat fizic cat si din soft.
Am fost la 2 testere si nu au gasit nicio eroare, desi primul dintre ele l-am facut in mers, si au aparut simptomele mai sus descrise cu testerul pus.
Ba mai mult atunci cand eram cu testerul pus am incercat sa o forjez putin mai tare si mi s-a oprit motorul in mers de 2 ori.
Va rog sa ma ajutati cu pareri sau orice mi-ar fi de folos sa o fac sa mearga.
Va multumesc.
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sunt multe posibilitati, cel mai bine du-te la intalniri clubopel in Bucuresti si te ajuta cineva acolo cu o testare profesionista.
Nu trebuie neaparat sa ai erori ca masina sa aiba probleme, trebuie sa fie cineva care stie sa citeasca cum trebuie parametrii.
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mad2max. Am vazut ca intalnirile sunt in fiecare zi de joi dupa ora 18. Sper sa ajung acolo daca programul imi permite joia asta.
Inca o chestie, am observat ca atunci cand nu se mai accelereaza, nici pilotul automat nu se mai activeaza, chiar daca ajung cu greu la 80 km/h in treapta a 5-a sau 90 km/h intr-a 6-a.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cand nu se accelereaza cel mai probabil ai eroare. Ce eroare e?
De fapt, daca DPF OFF a fost facut prost, nu ai nici eroare....
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare colegi.
Am fost astazi la cineva care mi-a pus masina pe tester. Dupa cum ziceam mai sus, nici o eroare nu a aparut sau sa fie stocata in computerul de bord, desi cand am ajuns la el masina mergea in safe mode, si nu se tura decat pana la 1800 RpM. Omul mi-a zis clar ca nu e problema din soft si ca filtrul de particule a fost anulat corespunzator. Mi-a spus insa ca sigur problema e de la turbina, ca are nu stiu ce tija care se blocheaza, ca sa nu creeze presiune foarte mare si din cauza asta nu ma lasa computerul sa o turez.
Oricum o sa ajung cu ea intr-un service si sper ca aia sa poata repara turbina sau ce o fi pe acolo.
Revin cu o alta postare cand sper ca voi fi rezolvat problema.
Va salut cu respect.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu tija cu problema (tija swirl) e la modelul de 150cp....tind sa cred ca ai o problema cu vreun senzor....oricum tine-ne la curent, poate vor avea si altii problema ta.
Bafta
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut mad2 max.
I-am spus si lui ca s-ar putea sa fie un senzor de vina. Dar mi-a spus ca daca un senzor ar fi defect ar fi trebuit sa-i apara pe tester. Inca o chestie...ala de la care am cumparat masina a zis ca s-ar putea sa fie de la senzorul de temperatura gaze care, desi DPF-ul a fost anulat, senzorul inca il mai am. Am scos senzorul ala, care practic face legatura intre motor si filtru de particule, dar care in cazul meu leaga motorul de o sonda lambda care trebuia sa intre in filtru de particule si care acum e ascunsa pe dupa vasul de expansiune si masina intra in safe mode de la inceput. Adica cand il aveam pus masina mergea bine 1,2 chiar 25 km, dupa ce l-am scos mergea rau de la inceput. Asa ca l-am pus la loc si asta e.
O zi buna.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Probleme pot fi multe, inclusiv si de la filtru, cand se infunda dpf de regula nu poti trece de o anumita turatie, viteza. Ciudat e ca nu ai nici o eroare, deci nu e de parte electrica, e ceva mecanic si fara senzor. Mai insista cu testarile, desi cel mai recomandat ar fi sa te duci la fostul proprietar si sa vezi ce rezolvi cu vorba buna sau nu asa buna, in 50 de km pe care zici ca i-ai parcurs e imposibil sa se defecteze din senin.
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca omul a rezolvat cu acel senzor, acceiasi problema am avut si eu la motorul asta acum cativa ani, se accelera foarte greu dar fara sa decupleze sau intreruperi, relanti OK, imi dadea eroare ceva de genu gaze nearse, am desfacut clapeta de acceleratie ca era vizibil plina de ulei si surpriza era blocata pe deschis un dinte rupt al unui pinion intrase intre angrenaje si se intepenise incat daca incercai sa misti de pinionul motorasului angrenajul sarea si patina, ce nu-mi pot explica cum a putut functiona cu ea asa cum oare se mai putea accelera chiar si greu asa.
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut Mays. Nu am rezolvat nimic la masina. Am vazut sambata ca am o gramada de ulei scurs prin spatele motorului si nu stiu de unde. Am facut ieri un drum pana la Mogosoaia si la fel a mers foarte bine masina pana am turat-o putin mai tare intr-o depasire si gata iar a intrat in limpmode. Am mers cu ea asa pana acolo si inapoi acasa. Ca sa fac putin caz de necaz, masina e buna...de mers in oras ca mai mult de 70-80 km/h nu merge. Inca nu am fost sa-mi verifice turbina sau altceva ca nu am bani momentan. Ma gandeam in schimb sa incerc eu sa scot egr-ul, senzorul de turatie si clapeta de acceleratie si sa le curat ca din cate am vazut nu e asa greu.
O zi buna.
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi.
Maine am programare la o reprezentata Opel si sper sa imi spuna aia clar ce are masina. Sper sa nu fie un defect major sa ma coste o gramada de bani, ca in cazul asta o vand urgent chiar daca o am de doar 3 saptamani. Mi-ar parea rau ca e super masina dar asta e. Revin maine cu un update.
O zi buna.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca mergi la reprezentanta....ai mari sanse sa pleci cum ai venit ...de fapt scuze cu mai putini bani in buzunare.....cine te pune sa mergi la reprezentante? Nu citesti si tu forumul daca tot ai masina cu sigla...OPEL?//TREABA TA
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare colegi.
Tocmai am luat masina de la testare de la Erebus si urmatoarele erori le-au gasit.
P0100 Intake Air Temperature Sensor Circuit Malfunction
P0100 Mass air Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0002 Fuel entering solenoidal valve
P0002 Rail presure control range. Sensor performance.
Am inteles de la ei ca ar fi pompa de inalta presiune. Si m-au trimis la Radacini.
Ce pareri aveti? Stiti un service mai de Doamne ajuta ca am inteles ca astia sunt cam hoti.
O zi buna tuturor.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Incearca la Maiandrei sau la Autoa...sper sa nu se considere reclama
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Care dintre coduri sunt prezente?
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
Toate cele 4 coduri sunt prezente.
O zi buna
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
primele 2 se refera la debitmetru de aer....este ars
urmatoarele 2 sunt pe system de presiune CR...regulatorul de presiune de pe rampa comuna nu mentine presiunea de combustibil ceruta de ecu.....
  • bodo1985

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
Referitor la debitmetru. Daca ar fi ars, atunci cand scot mufa de la el si merg cu masina, n-ar trebui sa apara o imbunatatire? Eu am incercat asta si la fel de rau merge masina.
Iar referitor la celelalte 2 erori nu stiu ce sa zic. Sper sa nu fie stricata pompa de injectie ca din cate am vazut eu costa o gramada de bani.
Ieri am reusit cu un vecin sa scot egr-ul si senzorul de admisie. Le-am curatat cum am putut si le-am montat la loc. Acum nu stiu daca merge masina mai bine sau mai rau ca nu am plecat cu ea pe undeva.
O zi buna.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Vezi ca tu nu ai pompa de injectie iar pompa de inalta presiune nu cade asa usor.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
bodo1985 a scris:Salut.
Referitor la debitmetru. Daca ar fi ars, atunci cand scot mufa de la el si merg cu masina, n-ar trebui sa apara o imbunatatire? Eu am incercat asta si la fel de rau merge masina.
Iar referitor la celelalte 2 erori nu stiu ce sa zic. Sper sa nu fie stricata pompa de injectie ca din cate am vazut eu costa o gramada de bani.
Ieri am reusit cu un vecin sa scot egr-ul si senzorul de admisie. Le-am curatat cum am putut si le-am montat la loc. Acum nu stiu daca merge masina mai bine sau mai rau ca nu am plecat cu ea pe undeva.
O zi buna.


laun debitmetru bun daca ai scoate mufa ti-ar merge la fel de prost ca si cu cel ars cumufa bagata
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR