Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • adept2ska

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Taabla de aluminiu care ofera protectie termica, s-a corodat in jurul piulitelor cu care a fost prinsa si a cazut pe toba finala. M-am gandit sa pun alte piulite, cu saibe mai mari. Dupa un lung prooces de degripare, am reusit sa desfac doar unul din cele 3 suruburi, celalalte doua rupandu-se la baza sasiului (piulita si surubul au ruginit pana s-au sudat intre ele). Acum tabla sta prinsa intr-un singur surub, cel situat sub "oala" rotii de rezerva. As dori sa stiu daca exista vreo zona de acces la celalate suruburi pentru a le putea inlocui.
Cautand eventuale posibilitati de a inlocui suruburile, am bagat telefonul in zona de acces a stopului, si am fotografiat "podeaua".Pare a fi o garnitura care protejeaza ceva. Acea garnitura se regasste si sub roata de rezerva. Sa fie suruburi sub ea?
Multumesc
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asta este defect general la Has. Cu elevator sau canal la indemana demontezi toba finala pentru a putea lucra si cu trei suruburi lungi, saibe late si piulite refaci montajul. Ce se pune din fabrica nu rezista!
Daca ai nevoie de detalii da semne! Spor!
  • alinutzu18

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am patit acelasi lucru in August. S-a remediat cu niste surububele "de tabla" prinse cu autofiletanta, in apropierea gaurilor originale. Nu m-a costat nimic pt ca am schimbat discurile frana fata la ei.

Nu am dat toba finala jos deloc. Este spatiu suficient.

Spor.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu e doar la Astra H. Si la mine se intampla, la Vectra C. Daca demontam tabla se intampla ceva?
  • adept2ska

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Prima idee a fost sa lipesc tabla cu adeziv bison (rezistent la 300 grade), a doua idee a fost sa incerc sa scot suruburile rupte cu un tarod (asta daca as sti daca suruburile ar fi cu dublufilet), a treia idee a fost cea cu suruburi autofiletante/autoforante si saiba mare. M-am gandit si la varianta renuntarii la tabla de protectie si a izolarii tobei cu folie de protectie termica dar costurile sunt mari.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Suruburile "originale" sunt sudate pe caroserie.
Se da jos toba finala, se ridica mocheta din portbagaj si se scoate roata de rezerva. Se executa 3 gauri, pe unde erau vechile prinderi, si se rezolva problema cu niste suruburi mai lungi (eventual cu cap ingropat) saibe de ambele parti si, daca sunteti speriati ca o sa rugineasca, ceva silicon sau adeziv termorezistent (ca sa etansati gaura
  • adept2ska

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am dat gauri la cativa cm distanta de cele originale, iar suruburile au iesit in diverse locuri prin portbagaj. Nu ma asteptam ca tabla sa fie atat de subtire. In portbagaj am pus saiba si am acoperit capatul surubului cu un petec rotund de pasla cu adeziv (5 lei setul in baumax), iar la tabla de aluminiu cu saiba cu garnitura (saibele le aveam de la vechile suruburi, cele autofiletante/forante) si piulita cu garnitura antidesfiletare.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine a cazut azi acel scut de protectie. Il are cineva dat jos permanent ?
  • andrei86g

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am dat-o jos de 2-3 ani si nu-i simt lipsa
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Da? daca imi spuneai ieri, nu ma oboseam sa o prind, oricum sa prins in 2 prinderi, nu in 3 cum era... se tine bine. Andrei , tot benzinar ai ?
Nu miroase incins caroseria nimic ? Laughing Laughing Laughing
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Prima problema de cand am masina si implicit prima postare in cautare de raspunsuri pe acest forum.
Nu stiu sigur daca vorbesc de aceeasi problema, dar cel putin relationat tot e: ducand masina la spalatorie si urmarind-o din spate am observat ca "atarna" ceva. Uitandu-ma sub masina, am constatat ca e o tabla care probabil protejeaza de propagarea caldurii de la toba, nu-mi dau seama. Practic s-a corodat in jurul suruburilor si atarna.liber. Nu cade pentru ca o tin toba si rezervorul, altfel as fi pierdut-o probabil pe drum.
Acum, ca la carte ar insemna sa o schimb cu una noua. Din ce se scrie pe aici e cam degeaba. O alta alternativa ar fi sa desfac piulitele si sa o prind cu niste saibe mai late decat zona corodata.
Nu prea inteleg ideea cu gauri noi, cel putin in cazul meu, poate nu e totusi aceeasi problema.

Pareri?

Merci

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Colegu, asa am zis si eu ... ca imi cumpar una noua, dar 300+ ron nu prea am vrut sa dau pe o tabla sub masina... Nu am facut gauri in caroserie, sa prins in 2 prinderi, nu in 3 cum era cu saibe de diametru mai mare ( mai mari de 50 bani ) ... se tine foarte bine !
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ti-ai raspuns singur.
O alta alternativa ar fi sa desfac piulitele si sa o prind cu niste saibe mai late decat zona corodata.
sau
Si daca nu se mai poate face nimic il tai.
Tai capul la niste suruburi cu piulita (si le sudezi in service cu Argon)
Cu stingatorul langa tine in caz ca... (indepartata mocheta din masina sa nu se aprinda.)
Plus saibe mai mari poate mai groase sau pui doua sa ajunga la filet...
Si GATA.



Ultima modificare făcută de T.ion la Dum 14 Dec, 2014 6:34 pm, modificat de 6 ori în total
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Merci frumos de raspunsuri.
O sa vad daca se pot desface piulitele existente, sigur vor avea nevoie de ceva degripant la cum arata.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
100% ai nevoie de el ! Si cel mai bine lasi 5 minute dupa ce aplici degripant. Dupa ce termini dai cu ceva anti rugina pentru protectie. Spor la treaba !
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Saptamana care a trecut am reusit sa ajung la un garaj si sa rezolv problema.
La surubul de pe "oala" rotii de rezerva s-a desfacut piulita, celelalte doua nici o sansa, s-au rupt imediat.
3 saibe late, pus piulita la loc la cel care nu s-a rupt si 2 autofiletante pentru celelalte in lipsa de alta solutie.

Nu mai atarna, nu mai zdrangane Smile
Multumesc pentru suportul oferit si Sarbatori Fericite!
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat ! Sarbatori Fericite!
  • ador13

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu tot cu "negrese"autofiletante am rezolvat, la masina mea nu doar tabla de la toba finala era desprinsa ci si cea de la intermediara.
Timp de lucru, 1-2 min, dar ai nevoie de rampa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR