gangxta
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ai sincron (buna intrebare )! Subscriu celor spune mai sus shi... un sfat daca tzii neaparat sa foloseshti tr.I - inainta de a calca ambreiajul dai un mic "shpritz" shi p'orma schimbi. Tre' un pic de exercitziu, am invatzat asta cand lucram pe bascule "Raba" shi cutia era AK 6, fara sincroane...
Succes
Succes
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
si la mine e la fel, si la alte opeluri pe care le-am condus. nu ai nici o problema(asa e la Opel- poate e si un fel de protectie ca sa nu bagi la viteze mai mari din 2 in 1 in loc sa dai 3). Oricum chestia asta difera in funtie de masina - de ex la Golf, cutia nu opune atata rezistenta cand bagi din 2, 1 (ma refer in mers 15-20h).
gangxta
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
Merci pt raspunsuri...intr-adevar...pot sa spun ca sunt un pic maniac! Dar stiti ma enerveaza cand vad ca la VW intra I ca si celelate...Eu folosesc pt intersectii in general cand am o viteza prea mica si in acelasi timp am nevoie de un cuplu sa plec dintre ei...Pt cazurile de aderenta scazuta datorata suprafetei acoperite cu zapada sau gheata folosesc tehnica sugerata...
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
cred ca mariusradu vroia sa zica sa dai sprit inainte de a baga in viteza, cu ambreiajul _calcat_
A, si chestia cu treapta superioara la aderenta scazuta e de fapt o "auto-limitare" a soferului - adica daca nu esti in stare sa calci doar putin acceleratia, si o calci mai tare, bagi a 3-4 ca masina sa _nu poata_ trage, oricat ii dai tu in bot
Acelasi efect il obtii in orice treapta accelerand cu grija (usor)
A, si chestia cu treapta superioara la aderenta scazuta e de fapt o "auto-limitare" a soferului - adica daca nu esti in stare sa calci doar putin acceleratia, si o calci mai tare, bagi a 3-4 ca masina sa _nu poata_ trage, oricat ii dai tu in bot
Acelasi efect il obtii in orice treapta accelerand cu grija (usor)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
wtf
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Calin
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Mures
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
Lasa-i pe astia care spun ca este normal sa intre greu intr-a I-a din mers. Suie-te intr-o masina "brand new" si o sa vezi ca intra intr-a I-a cand vrei si in orice anotimp.
Si eu am aceeasi problema la Omega (tot din 95). Agata si intr-a I-a si intr-a doua. Cand se incalzeste merge usor. E varsta si uzura "furcii" sau uleiul necorespunzator in cutie sau lipseste ulei. Sau daca vrei o explicatie pe care o dau "mecanicii din fundu curtii": e boala de Opel domle.
Calin
Si eu am aceeasi problema la Omega (tot din 95). Agata si intr-a I-a si intr-a doua. Cand se incalzeste merge usor. E varsta si uzura "furcii" sau uleiul necorespunzator in cutie sau lipseste ulei. Sau daca vrei o explicatie pe care o dau "mecanicii din fundu curtii": e boala de Opel domle.
Calin
- florin_dtb
- *
- 5 mesaje
- din 21 Dec 2004
- Bucuresti
florin_dtb
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2004
- Mesaj Privat
La mine intra in treapta I pana la 15 km/h destul de usor, nu opune mare rezistenta. Oricum, la reprezentanta cand am fost o data si am predat masina mecanicului sa o duca in atelier nu reusea sa o bage in I-a. S-a enervat, a tras de husa ce acopera schimbatorul si s-a uitat acolo...mi-a zis ca s-a uzat o "bucsa" (nu ce este propriu-zis, dar are legatura cu precizia cu care intra schimbatorul in viteza), a schimbat-o si intra usor in viteza. Din cauza "bucsei" uzate, uneori imi intra in a treia in loc de I-a, dar ma obisnuisem si ajutam schimbatorul cu podul palmei sa intre fortat.
De curand, le-am schimbat din nou pentru treapta I si a II a si intra lejer si cu precizie. Cred ca se uzeaza din cauza utilizarii frecvente a acestor trepte.
De curand, le-am schimbat din nou pentru treapta I si a II a si intra lejer si cu precizie. Cred ca se uzeaza din cauza utilizarii frecvente a acestor trepte.