- rotaru sebastian
- OP
- 1 mesaje
- din 30 Mar 2012
- Astra 2000
- Bacau
rotaru sebastian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2012
- Mesaj Privat
am cumparat un opel astra g din 2000 motor 2000 cc si am o gramada de probleme ,la inceput nu tragea motorul,mam dus la un servis si au rezolvat sepede ,au schimbat debitmetrul, dupa care miam dat seama ca scoate fum cam mult doar la motorul rece si consuma ulei 1l la 1000 km,mam tot interesat pe la servisuri si pana la urma mau convins cei de la dacia servis ca motorul trebuie segmentat,am segmentat motorul am mers 2000 km si nici o schimbare consuma la fel, mam intors la servis si au demontat turbosuflanta au spus ca sigur asta e problema si am reconditionato la bucuresti ,am montat turb.sufl. la loc dar problema a ramas la fel nici o rezolvare , mam intors la servis ca doar aveam gerentie ,au desfacut iar motorul si au segmentat din nou pe bani lor au schimbat si garnit. de pe supape ,acum am facut vreo 4000 km si nici o schimbase consuma la fel si coate fum la motor rece ,sunt disperat nu mai stiu ce sa mai fac cu masina asta ,nu vrea sa garanteze nici un servis de aici din zona ca ma poate rezolva ,la dacia servis miau zis ca au verificat si blocul motor si era ok , poate ma ajuta cineva cu arice sfat unde sa merg sau ce poate avea acest motor ,oare daca trimit motorul la rectificat (bucsat) se rezolva!
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
strici banii aiurea fara rezolvare..turbina trebuia facuta doar daca scoatea ulei in admisie...daca in admisie nu e ra ulei n-aveai de ce lucra la ea...tie iti intra ulei in cilindri pe undeva...de segmentat ai segmentat dar cilindri aveau uzura erau ovali?eu zic ca ai ceva la chiuloasa si iti patrunde pe undeva ulei in camera de ardere si il consuma...trebuia sa se uite maestrii din service..
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 249 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- geobh
- **
- 477 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bihor
geobh
- Mesaje scrise: 477
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cata florin
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2012
- Astra 1999
- Dolj
cata florin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salutare.
Daca scoti busonul de umplere de la ulei iese fum mult? daca da, atunci se vorbeste despre segmenti, eventual pistoane si honuit bloc motor.
Ai fost de fata cand s-a demontat?
Cum arata blocul in partea de sus a cilindrilor?
Aveau cumva umar cilindri?
Compresia a masurat-o cineva inainte sau/si dupa reparatie?
Ulei se poate pierde si pe la chiulasa pe la cozile supapelor, pe la semeringuri sau daca sete uzura mare chiar si pe la ghidurile supapelor in cazuri exceptionale.
De asemenea trebuie verificata chiulasa de fisuri(daca motorul a fiert exista posibilitatea sa fie crapata, dar ar trebui sa consume si antigel)
Daca zici ca turbina ai dus-o la reconditionat poate ca trebuie sa elimini aceasta cauza, dar trebuia verificat jocul inainte pentru ca cei din service abia asteapta sa te prinda.
Pe dedesubt nu curge nimic?
Daca scoti busonul de umplere de la ulei iese fum mult? daca da, atunci se vorbeste despre segmenti, eventual pistoane si honuit bloc motor.
Ai fost de fata cand s-a demontat?
Cum arata blocul in partea de sus a cilindrilor?
Aveau cumva umar cilindri?
Compresia a masurat-o cineva inainte sau/si dupa reparatie?
Ulei se poate pierde si pe la chiulasa pe la cozile supapelor, pe la semeringuri sau daca sete uzura mare chiar si pe la ghidurile supapelor in cazuri exceptionale.
De asemenea trebuie verificata chiulasa de fisuri(daca motorul a fiert exista posibilitatea sa fie crapata, dar ar trebui sa consume si antigel)
Daca zici ca turbina ai dus-o la reconditionat poate ca trebuie sa elimini aceasta cauza, dar trebuia verificat jocul inainte pentru ca cei din service abia asteapta sa te prinda.
Pe dedesubt nu curge nimic?