Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • rotaru sebastian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am cumparat un opel astra g din 2000 motor 2000 cc si am o gramada de probleme ,la inceput nu tragea motorul,mam dus la un servis si au rezolvat sepede ,au schimbat debitmetrul, dupa care miam dat seama ca scoate fum cam mult doar la motorul rece si consuma ulei 1l la 1000 km,mam tot interesat pe la servisuri si pana la urma mau convins cei de la dacia servis ca motorul trebuie segmentat,am segmentat motorul am mers 2000 km si nici o schimbare consuma la fel, mam intors la servis si au demontat turbosuflanta au spus ca sigur asta e problema si am reconditionato la bucuresti ,am montat turb.sufl. la loc dar problema a ramas la fel nici o rezolvare , mam intors la servis ca doar aveam gerentie ,au desfacut iar motorul si au segmentat din nou pe bani lor au schimbat si garnit. de pe supape ,acum am facut vreo 4000 km si nici o schimbase consuma la fel si coate fum la motor rece ,sunt disperat nu mai stiu ce sa mai fac cu masina asta ,nu vrea sa garanteze nici un servis de aici din zona ca ma poate rezolva ,la dacia servis miau zis ca au verificat si blocul motor si era ok , poate ma ajuta cineva cu arice sfat unde sa merg sau ce poate avea acest motor ,oare daca trimit motorul la rectificat (bucsat) se rezolva! Sad
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
strici banii aiurea fara rezolvare..turbina trebuia facuta doar daca scoatea ulei in admisie...daca in admisie nu e ra ulei n-aveai de ce lucra la ea...tie iti intra ulei in cilindri pe undeva...de segmentat ai segmentat dar cilindri aveau uzura erau ovali?eu zic ca ai ceva la chiuloasa si iti patrunde pe undeva ulei in camera de ardere si il consuma...trebuia sa se uite maestrii din service..
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sebi la cati bani si nervi ai dat mai bine cumparai un alt motor si scapai mult mai ieftin si mai linistit . Cu maxim 400 E luai motor bun .
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Verificã cât ulei ai în intercooler. Dacã e turbo defect, intercoolerul se umple de ulei.
  • geobh

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@moroshanu cum se verifica daca ai ulei in intercooler? pur si simplu il dai jos sau este si alta metoda?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Il dai jos si-l versi, alta metoda nu prea ai.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica si sa nu ai vreo scurgere pe unde mai ales pe la fulia ce antreneaza cureaua de accesorii...
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Sebi la cati bani si nervi ai dat mai bine cumparai un alt motor si scapai mult mai ieftin si mai linistit . Cu maxim 400 E luai motor bun .

Si-ti ramaneau bani si pentru o carte de romana.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
E buna cartea acum, in sezonul rece, s-o bagi in fata la radiator Smile
  • cata florin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel astra G motor 2000 diesel am bagat-o pe tester si mi-a zis ca am senzorul de la presiune ulei dus l-am cumparat dar nush unde este ma poate ajuta cineva?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.daca te bagi sub masina si dai scutul jos o sa vezi in partea din fata a baii de ulei o mufa cu un senzor.ptr schimbare cauta mai multe pe forum nu am umblat pe acolo si nu vreau sa te induc in eroare.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca scoate fum la rece , ai verificat turbina ? ulei nu "papa " doar pe la segmenti !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ar mai putea sa consume ulei si pe o-ringurile de la talpile injectoarelor desi este putin probabil pentru ca presiunea acestora este mult mai mare decat a vaporilor de ulei din zona respectiva...
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare.
Daca scoti busonul de umplere de la ulei iese fum mult? daca da, atunci se vorbeste despre segmenti, eventual pistoane si honuit bloc motor.
Ai fost de fata cand s-a demontat?
Cum arata blocul in partea de sus a cilindrilor?
Aveau cumva umar cilindri?
Compresia a masurat-o cineva inainte sau/si dupa reparatie?

Ulei se poate pierde si pe la chiulasa pe la cozile supapelor, pe la semeringuri sau daca sete uzura mare chiar si pe la ghidurile supapelor in cazuri exceptionale.
De asemenea trebuie verificata chiulasa de fisuri(daca motorul a fiert exista posibilitatea sa fie crapata, dar ar trebui sa consume si antigel)

Daca zici ca turbina ai dus-o la reconditionat poate ca trebuie sa elimini aceasta cauza, dar trebuia verificat jocul inainte pentru ca cei din service abia asteapta sa te prinda.

Pe dedesubt nu curge nimic?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR