Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Chiar dac stiu ca e un topic dedicat OPEL Vs. ... in esenta tot acelasi lucru se intampla si in topicul accesta.

Vreau cateva pareri despre motorul de la BMW 2.0i 150 CP an 2000+ ( maxim 2004/2005 ). Momentan detin un vectra B2 si ma gandesc de ceva vreme la acceasta varianta. Am decis sa deschid acceasta discutie pe clubopel deoarece sunt membru de ceva vreme si..opelul a fost prima mea masina. ( deci. EXCLUSIVITATE CLUB-opel.com).

As dorii pareri cat mai sincere si obiective. MULTUMESC CLUBOPEL.COM
Cool


Ultima modificare făcută de djkilla la Lun 02 Jul, 2012 7:58 am
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca masina arata si functioneaza bine si consideri ca e ok pentru tine ca si intretinere eu zic sa iei BMW-ul,totusi e cu mult peste Opel
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am inteles ca are distributie pe lant si ma incanta mult deoarece 100k km nu o sa il schimb (70.000 ..) in rest bucse..consumabile..vreua sa stiu dac are bube acest tip de motor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
BMW este o masina din gama premium, este peste Opel deci vei avea parte de un plus de fiabilitate, putere, confort, de imagine, etc... dar sa nu te astepti ca va fi ieftin la intretinere ca nu va fi.

Daca-ti permiti s-o intretii, 'go for it !'
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu este foarte scump bmw la intretinere.chiar e ok.dar e46 e un model invechit..in 2-3 ani va fi precum pisicutele acum.la aceiasi bani gasesti o vectra cu 2-3 ani mai noua mai dotata etc.bafta
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate cu anul de fabricatie. Cu dotarile, nu prea e asa. Un E46 slab dotat are cam ce are o Vectra foarte dotata. Un E46 foarte dotat are cam ce Vectra viseaza sa aiba.
Nu mai vorbim de celelalte atuuri ale BMW-ului cun ar fi; comfort, tren rulare, manevrabilitate si nu in ultimul rand placerea si distractia pe care le aduce o tractiune spate.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
in special iarna fara lanturi si greutate pe spate Laughing ( imi critic propria idee)..ma rog la sistemele gen ESP ASR si alte abrevieri de genu nu cred ca o sa fie o problema deoarece nu intentionez sa fiu ken block ( desi mi-ar palce ).

Ca buget viitor..vorbesc peste 1 an de zile..prevad sa am in jur de 5500E. DIn cate ma studiat anunturile vad ca pe acolo se invarte..3800-6500..
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am consus timp de aproape 5 ani un Ford Sierra din 86 cu tractiune spate si nu am avut absolut niciodata probleme iarna. Daca ai cauciucuri de iarna bune, poti sa mergi linistit, nu vei pati nimic. Totusi, trebuie sa fii constient de faptul ca o masina cu tractiune spate se conduce diferit fata de una cu tractiune fata. Si e al naibii de distractiv de condus daca prinzi un pic de experienta si esti ponderat in ceea ce faci.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ponderat e un cuvant mare...si asa ar trebuie sa fie fiecare sofer.
Acum revenind la discutie..vreua sa stiu dca ati dispune de 5500 de E ce v-ati achizitiona. vreua sa aud mai multe pareri si sa imi fac o idee..
pentru mine..oridinea e cam asa..:
bmw320i
Opel vectra C/GTS 1.8 16V( daca gasesc ceva bun in acceasta suma ma refer la GTS)
Audi A4 1.8T( cu un mare minus..pentru cost de intretinere.)

Toate AN 2000+
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
BMW All the way.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fi constient de un singur lucru. BMW este o masina care isi pastreaza foarte bine pretul de vanzare. La suma pe care ai prognozat-o, eu m-as uita foarte atent la ce BMW as cumpara.
Din punctul meu de vedere, nu marca ar trebui sa fie pe primul plan la cumparare ci starea tehnica si istoricul masinii.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E46 a fost de departe cel mai bun din clasa lui. E cam cu 2 clase peste tot ce misca la vremea lui.
Tractiunea spate nu prea pune probleme daca ai mereu gumele corespunzatoare si stii sa o tii din scurt de grumaz.
Singurul lucru unde m-am facut de ras mereu sunt sleaurile iarna. Unde nu prea mai iesi iarna daca esti in rampa. Bineinteles ca toata lumea se prapadeste de ras cand te vad.


Ultima modificare făcută de pirvu_daniel la Lun 02 Jul, 2012 5:56 pm
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""Un E46 slab dotat are cam ce are o Vectra foarte dotata""

nu sunt de acord cu asta, am fost foarte aproape de a lua un x3 nou, de pe stoc, reducere 9 mii euro, ajungea cam 30 mii in final. la dotari avea doar senzori pneuri si senzor becuri arse.
am luat pana la urma tot insignia, la 10 mii mai putin e ozn fata de x3 de mai sus: bixenon adaptiv, navi, frana electrica, jante, tapiterie etc.
ca nu am aceeasi prestanta cu opelul, e altceva, am alte teluri in viata:)).
LE: si la devalorizare, chiar si procentual bmw-ul pierde mai mult ca opelul.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bine ca ajunseram sa comparam la raport preturi/dotari masini din clase total diferite.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
@sever iulian sefu, crede-ma ca daca aveam bani de insignia nici nu stateam pe ganduri.
imi place x3/x5.. acu ce vrei sa fac am doar 20 de ani.si nu produc chiar la capacitate maxima ca sa imi pot permite sa imi cumpar insignia, insa imi permit sa il intretin Laughing Multuemsc pentrru comentariu, mi-a placut tare de tot.

Deci un BMW la 5500 trebuie sa fiu atent..dar se merita oare sa iau unul la 3500 un 318i il inscriu pe BGnu e roblema si sa ma tin cu 1000E DE EL SA il fac "AL MEU"?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa tragi sa iti iei facelift-ul la E46 si motorul de 143 CP de pe 318i. E un model mult mai reusit, iar motorul desi a pierdut 7 CP a devenit mult mai econom(in urban chiar cu 2 l %).
Cat despre inmatricularea pe BG, la un moment dat nu se va mai putea circula cu ele in Romania decat o perioada de timp. Ca asa e normal si e peste tot in EU.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""sefu"" nu am postat aici ca sa iti spun sa iti iei insignia, ma deranjeaza doar afirmatia ca un bmw chel e la fel de dotat ca un opel full, tocmai de asta am dat exemplul meu.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Daca se va adopta acceasta lege. O sa inscriu masina pe o firma nu e problema deoarece UE nu poate interzice traficul si libra circulatie a agentilor economici. nu e o problema asta..ORicum poate o iau imatriculata dac am noroc si chiar acum ma pun si caut informatii despre 1.8 143CP, st icumva consumul doar ca idee..nu e asa relevant dar dac il sti as f foarte curios
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am de aproximativ un an un E46, 320d-150cp, 6 trepte, 2004. Cand l-am condus prima oara mi-a scapat un "uau!". Pozitia la volan e una incredibila. Puterea motorului plus tractiunea spate face toti banii. Are o dinamica "interesanta". La inceput am fost si eu circumspect in ceea ce priveste siguranta pe drumuri cu zapada, insa DSC-ul isi face foarte bine treaba. La viteze decente e destul e greu sa-l scoti de pe trasa. Daca nu esti teribilist se comporta ca o masina cu tractiune fata, stabila si docila. Evident ca electronica din DSC are limitele ei. DSC-ul se poate dezactiva pentru mai mult "fun".
Ca fiabilitate poate fi pe alocuri peste alte marci, dar nu exceleaza. Ca si costuri de intretinere e ceva mai scumpa. Inevitabil, au si ele problemele lor specifice, unele cu rezolvari facile altele mai putin facile. BMW sta foarte bine la calitatea materialelor (mult peste Opel) si solutile tehnice mult mai elaborate (si evident, mai scumpe). Insonorizarea m-a dat pe spate. Dau doar un exemplu, bun si rau in acelasi timp: difuzoarele nu comunica cu volumul interior al portierelor, adica nu exista decupaj in tabla pentru difuzor. Difuzorul rezoneaza doar cu volumul creat de tapiteria portierei... ceea ce e de rau pentru sunet, in schimb, insonorizarea in habitaclu e mult mai buna si, in plus, vecinii nu-si vor da seama cat de tare e urla Gutza-Putza in masina ta. Un efect e faptul ca portiera este foarte grea.
Caroserie galvanizata - va rugini destul de greu spre imposibil, suspensie destul de rigida (brate turnate, din aluminiu).

Inainte de E46 am avut un Astra G, 1.7dti-75cp... deci trecerea la 150cp a fost cam... dura.
Consecinte: BMW-ul te schimba ca om, incepand de la talpa piciorului drept.
Consecinte nefaste: poti sa ai doctorat pe bune, invariabil esti judecat ca un cocalar.
In caz de accident, stiristele de la TV iti vor denumi masina: "bolidul de lux".


Ultima modificare făcută de djtaotao la Lun 02 Jul, 2012 7:49 pm
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:ma deranjeaza doar afirmatia ca un bmw chel e la fel de dotat ca un opel full, tocmai de asta am dat exemplul meu.

Exemplul cu Insignia ta de 20.000 de euro e foarte prost ales. Tu compari o masina medie cu un SUV premium. Uite ce dotari primeai daca dadeai 24350 de euro pe un Antara de 2.2 CDTi si tractiune doar pe fata. Laughing Cheala e putin spus.

http://www.opel.ro/content/...elists/Antara.pdf


Ultima modificare făcută de pirvu_daniel la Lun 02 Jul, 2012 7:49 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR