Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua !
Intru in al 11-lea an de Zafira . Pe aceasta am luat-o in 2008 la zero km . Sunt extrem de multumit . Acum am o problema pe care am remarcato si anul trecut si numai cand este foarte cald afara +32 ...+ 33 grade .
Folosesc climatizarea pe automat tot timpul vara-iarna . In momentul cand afara sunt + 32 grade si in interior setez la 20-21 A.C. in anumite momente cand am viteza si trebuie sa franez mai bursc la stop sau sa ofer prioritate unui pieton , turometrul scade putin sub 800 , balbaie o fractiune de secunda si se opreste motorul si asta nu totdeauna .
Cu A.C. oprit merge superb si nu se opreste . Atentie , face asa numai cand afara este foarte cald . Daca setez tempratura interiora la 24-25 si afara sunt 32-33 ...iar nu mai face .
Am cutie automata si manuala secvential .
1. Unii spun ca ar fi de vina EGR-ul si trebuie curatat sau schimbat ( autocuratarea filtrului de particule merge ceas cu toata ca se face automat cam la 2 plinuri )
2. Unii spun ca am in plus circa 100 grame de freon in instalatia de AC si asta ar genera o suprapresiune !?
3. Unii spun ca ar fi cutia de viteze ( merge brici )
4. Unii spun ca ar fi din softul masinii ( pe la 30.000 km m-au chemat la Opel Service sa introduca un alt soft ) si ca trebuie resoftata

Voi ce spuneti ?
Multumesc
Skip ads

  • tavi_73_tax

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tecuci
  • Masina: Zafira 2006 Z 19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De la freon nu e sigur...daca ar fi 100 gr. freon in plus ai vedea conductele de la climatizare cu gheata pe ele(si in interior nu ar mai da randamentul normal), iar daca ar fi in minus nu ar porni compresorul de aer.
Deci o cauza ai eliminat-o!
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua prieteni !

Revin cu problema mea . A venit caldura - a revenit si problema .
O sa incerc sa fiu ca t mai coerent :
1. In momentul cand prind viteza si o scot din drive pe neutral si pun frana - nu se mai opreste ;
2. La relanti in neutral , in anumite momente de timp aleatorii face o fractiune de secunda o balbaire care se aude si se si vede la nivel de miscare a acului de la turometru cu 1 mm in jos sau in sus ;
3. Pa parking face la fel ca pe neutral ;
4. Toate acestea se intampla numai cand afara sunt peste 27-28 de grade si aerul il tin permanent pe automat;
5. Am cu ea 149.000 reali ( o am de noua) si abia acum cei de la Opel DiBas la insistenta mea mi-au schimbat uleiul din cutie;
6. La o masurare a curentului de incarcare aveam 12,5 si mi-au dat jos nu stiu de cabluri , le-au sunat , le-au zapacit ....le-au remonatat si acum incarca 13,6 - 13,8 ;
7. Mi-au resoftat la zi motorul ......cutia nu a vrut !
8. Uneori masina imi arata ca temperatura de la cooling este pana la 108-109 ;
9. Un amic mecanic , cu un aparat ca un pistol , mi-a masurat temperatura la vasul de expansiune , la ceva furtune , la chiuloasa si la tot ceea ce inseamna piese prin fata la motor si mi-a spus ca-i arata o temperatura foarte mare 136 -148 ....nu mai retin exact ;
10 . Sunt nervos si mi-am pierdut orice speranta . Nimeni nu stie nimic .
11. Acum vor sa spele bine toate cele 3 radiaotoare , sa curete EGR-ul si sa controleze injectoarele ;

Va rog sa ma indrumati catre cineva foarte competent
Va multumesc anticipat
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la testarea de la opel n u apare nici o anomalie si nici nu am avut vreodata vreun martor aprins .
este oare posibil ca sa fie ceva la radioator ?
imi aduc aminte ca l-am schimbat in garantie in martie 2010 si vara cum a venit caldura au inceput problemele
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Electroventilatoarele au fost verificate ? Functioneaza pe cele 3 trepte de viteza fiecare ?
Alternatorul trebuie sa scoata 14,1-14,3 V cu motorul pornit. Daca nu incarca bine, orice consumator poate influenta mersul motorului.
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian !
Mi-am notat ceea ce mi-ai spus .
Daca afata sunt 30 de grade si las masina oprita 24 de ore si plec cu ea a doua zi ....si afara sunt tot 28-30 de grade ....o perioada de 30 de minute nu-mi face problema .
Dupa 30-40 de minute atunci cand incetinesc brusc la trecere pietoni sau la stop sau din varii motive .....uneori se opreste motorul si primul bec care se aprinde este de la baterie . Daca ridic capota este extrem de fierbinte totul acolo ........
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca electroventilatoarele nu functioneaza corect temperatura ridicata poate sa arda garniturile de la motor, in special cea de chiulasa.
In alta ordine de idei, atunci cand motorul este incins ECU reduce debitul de carburant pt. a micsora turatia motorului si a-l raci.
Un alt motiv pt. oprirea motorului "la cald" ar putea fi functionarea defectuoasa a senzorului de volanta (crankshaft), insa de regula da eroare P0335.
Verifica daca ventilatoarele functioneaza pe cele 3 trepte si daca alternatorul incarca corect (peste 14 V). Asta ar fi trebuit sa faca mecanicii care s-au uitat la masina. Parerea mea.
Bafta.
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut Prieteni
Cu respect Iulian !

Alternatorul incarca la mine maxim 13,8 - 13, 9

Nu am avut si nici nu am pana acum vreaun martor aprins si nu-mi da nici-o eroare . Face asta doar cand afara este cald .
Astazi la Oltenita au fost 34 de grade . Am mers cu ea putin turata la drum de 5 km si am reintrat in oras . Am franat brusc si sa oprit imediat .
Am refacut operatiunea dar imdeiat ce am avut in intentie sa incetinesc , am scos-o din DRIVE si am pus maneta pe NEUTRAL ....si nu sa mai oprit .

In schimb daca o tin incalzita la relanti - ori in neutral ori pe parking face o balbaire scurta de fractiune secunda .....
  • rugby15

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Zafira CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata ....in sfarsit !

1 . Alternatorul nu incarca niciodata mai mult de 13.4 si avea sincope ...cand incarca -cand nu .....schimbat cu alternator nou 14,4 constant !
2. Schimabat termostatul si curatat radiatoarele ;
3. Curatat EGR-ul ;
4. Schmbat uleiul la cutie ;
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
1 . Alternatorul nu incarca niciodata mai mult de 13.4 si avea sincope ...cand incarca -cand nu .....schimbat cu alternator nou 14,4 constant !

Nu era mai simplu sa schimbi carbunii si diodele ? decat sa dai banii pe un alternator nou ? cat te-a costat alternatorul ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR