rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Intru in al 11-lea an de Zafira . Pe aceasta am luat-o in 2008 la zero km . Sunt extrem de multumit . Acum am o problema pe care am remarcato si anul trecut si numai cand este foarte cald afara +32 ...+ 33 grade .
Folosesc climatizarea pe automat tot timpul vara-iarna . In momentul cand afara sunt + 32 grade si in interior setez la 20-21 A.C. in anumite momente cand am viteza si trebuie sa franez mai bursc la stop sau sa ofer prioritate unui pieton , turometrul scade putin sub 800 , balbaie o fractiune de secunda si se opreste motorul si asta nu totdeauna .
Cu A.C. oprit merge superb si nu se opreste . Atentie , face asa numai cand afara este foarte cald . Daca setez tempratura interiora la 24-25 si afara sunt 32-33 ...iar nu mai face .
Am cutie automata si manuala secvential .
1. Unii spun ca ar fi de vina EGR-ul si trebuie curatat sau schimbat ( autocuratarea filtrului de particule merge ceas cu toata ca se face automat cam la 2 plinuri )
2. Unii spun ca am in plus circa 100 grame de freon in instalatia de AC si asta ar genera o suprapresiune !?
3. Unii spun ca ar fi cutia de viteze ( merge brici )
4. Unii spun ca ar fi din softul masinii ( pe la 30.000 km m-au chemat la Opel Service sa introduca un alt soft ) si ca trebuie resoftata
Voi ce spuneti ?
Multumesc
- tavi_73_tax
- *
- 9 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Zafira 2006 Z 19 DTL
- Tecuci
tavi_73_tax
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Tecuci
- Masina: Zafira 2006 Z 19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu problema mea . A venit caldura - a revenit si problema .
O sa incerc sa fiu ca t mai coerent :
1. In momentul cand prind viteza si o scot din drive pe neutral si pun frana - nu se mai opreste ;
2. La relanti in neutral , in anumite momente de timp aleatorii face o fractiune de secunda o balbaire care se aude si se si vede la nivel de miscare a acului de la turometru cu 1 mm in jos sau in sus ;
3. Pa parking face la fel ca pe neutral ;
4. Toate acestea se intampla numai cand afara sunt peste 27-28 de grade si aerul il tin permanent pe automat;
5. Am cu ea 149.000 reali ( o am de noua) si abia acum cei de la Opel DiBas la insistenta mea mi-au schimbat uleiul din cutie;
6. La o masurare a curentului de incarcare aveam 12,5 si mi-au dat jos nu stiu de cabluri , le-au sunat , le-au zapacit ....le-au remonatat si acum incarca 13,6 - 13,8 ;
7. Mi-au resoftat la zi motorul ......cutia nu a vrut !
8. Uneori masina imi arata ca temperatura de la cooling este pana la 108-109 ;
9. Un amic mecanic , cu un aparat ca un pistol , mi-a masurat temperatura la vasul de expansiune , la ceva furtune , la chiuloasa si la tot ceea ce inseamna piese prin fata la motor si mi-a spus ca-i arata o temperatura foarte mare 136 -148 ....nu mai retin exact ;
10 . Sunt nervos si mi-am pierdut orice speranta . Nimeni nu stie nimic .
11. Acum vor sa spele bine toate cele 3 radiaotoare , sa curete EGR-ul si sa controleze injectoarele ;
Va rog sa ma indrumati catre cineva foarte competent
Va multumesc anticipat
rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mi-am notat ceea ce mi-ai spus .
Daca afata sunt 30 de grade si las masina oprita 24 de ore si plec cu ea a doua zi ....si afara sunt tot 28-30 de grade ....o perioada de 30 de minute nu-mi face problema .
Dupa 30-40 de minute atunci cand incetinesc brusc la trecere pietoni sau la stop sau din varii motive .....uneori se opreste motorul si primul bec care se aprinde este de la baterie . Daca ridic capota este extrem de fierbinte totul acolo ........
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
In alta ordine de idei, atunci cand motorul este incins ECU reduce debitul de carburant pt. a micsora turatia motorului si a-l raci.
Un alt motiv pt. oprirea motorului "la cald" ar putea fi functionarea defectuoasa a senzorului de volanta (crankshaft), insa de regula da eroare P0335.
Verifica daca ventilatoarele functioneaza pe cele 3 trepte si daca alternatorul incarca corect (peste 14 V). Asta ar fi trebuit sa faca mecanicii care s-au uitat la masina. Parerea mea.
Bafta.
rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cu respect Iulian !
Alternatorul incarca la mine maxim 13,8 - 13, 9
Nu am avut si nici nu am pana acum vreaun martor aprins si nu-mi da nici-o eroare . Face asta doar cand afara este cald .
Astazi la Oltenita au fost 34 de grade . Am mers cu ea putin turata la drum de 5 km si am reintrat in oras . Am franat brusc si sa oprit imediat .
Am refacut operatiunea dar imdeiat ce am avut in intentie sa incetinesc , am scos-o din DRIVE si am pus maneta pe NEUTRAL ....si nu sa mai oprit .
In schimb daca o tin incalzita la relanti - ori in neutral ori pe parking face o balbaire scurta de fractiune secunda .....
rugby15
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina: Zafira CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,201 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat