Marcous
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
Corcodel
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
Imi pare rau de EDS, aveam o parere foarte buna despre ei, dar astazi am avut o experienta care mi-a schimbat total parerea. Am avut o problema cu ecranul GID pe care, intr-adevar mi-au rezolvat-o (este drept ca din doua incercari, prima data montajul a fost defectuos, dar dupa ce am mai facut un drum si am mai pierdut o jumatate de zi, mi-au rezolvat problema. Nu as avea nimic de reprosat chiar si asa, oricine poate face erori si atata timp cat le recunoaste si le rezolva este ok, Problema este ca mi-au predat din service masina cu una din oglinzile exterioare lovita, avand pe oglinda propriu-zisa urme care nu puteau fi curatate ( probabil va trebui sa incerc cu ceva solventi sa vedem daca se curata). Le-am adus imediat la cunostinta problema (inainte de a pleca cu masina din service) si bineinteles ca au fost foarte revoltati de faptul ca "ii acuz". Mi-au aratat niste imagini pe camere care sunt in favoarea lor (la care sunt destul de circumspect ca ar fi complete) si au zis ca asa le--am adus masina.
Trecand peste faptul ca in orice unitate Service serioasa se face o fisa la preluarea masinii, in care sunt notate toate avariile vizibile ale masinii, tocmai pentru a fi evitate situatii de genul acesta, (ei nefãcând acest lucru) consider ca ar trebui sa aiba deschidere la cerintele clientului.
Am solicitat sa incercam sa rezolvam problema, si indiferent de cine este vinovat sa remediem intr-un fel defectiunea (cu plata sau fara) si am primit un raspuns care m-a lasat perplex: "Pentru faptul ca ne acuzati ca v-am lovit masina va rugam sa nu mai veniti in acest service", un fel de persoana non-grata in accea unitate. Nu credeam ca in anul 2022, intr-o economie care se vrea performanta voi mai auzi asa ceva. Vred ca nici in vremea comunismului nu int\lneai astfel de situatii. Probabil ca au prea multi clienti si de aceea isi permit sa isi bata efectiv joc de ei.
Deci ca sfat pentru viitori clienti EDS: asigurati-va bine masinile inainte de a le preda in acest service, pentru ca aveti toate sansele sa le luati lovite si veti fi si interzisi in aceasta unitate pe viitor.
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta si sper ca macar exista niste persoane responsabile in conducerea acestei unitati care sa previna astfel de atitudini pe viitor.
Trecand peste faptul ca in orice unitate Service serioasa se face o fisa la preluarea masinii, in care sunt notate toate avariile vizibile ale masinii, tocmai pentru a fi evitate situatii de genul acesta, (ei nefãcând acest lucru) consider ca ar trebui sa aiba deschidere la cerintele clientului.
Am solicitat sa incercam sa rezolvam problema, si indiferent de cine este vinovat sa remediem intr-un fel defectiunea (cu plata sau fara) si am primit un raspuns care m-a lasat perplex: "Pentru faptul ca ne acuzati ca v-am lovit masina va rugam sa nu mai veniti in acest service", un fel de persoana non-grata in accea unitate. Nu credeam ca in anul 2022, intr-o economie care se vrea performanta voi mai auzi asa ceva. Vred ca nici in vremea comunismului nu int\lneai astfel de situatii. Probabil ca au prea multi clienti si de aceea isi permit sa isi bata efectiv joc de ei.
Deci ca sfat pentru viitori clienti EDS: asigurati-va bine masinile inainte de a le preda in acest service, pentru ca aveti toate sansele sa le luati lovite si veti fi si interzisi in aceasta unitate pe viitor.
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta si sper ca macar exista niste persoane responsabile in conducerea acestei unitati care sa previna astfel de atitudini pe viitor.
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu mã bag în cele relatate mai sus...dar comparația cu service-urile comuniste e total deplasatã(doar cineva care n-a avut de-a face poate sã creadã sincer așa ceva...).
Într-un Dacia Service, spre sfârșitul anilor ”80, dupã o serie de lucrãri mai ample(rk motor și altele), la scoaterea din service nu s-a mai gãsit Certificatul de înmatriculare ptr a-mi fi returnat! A dispãrut pur și simplu. Toatã lumea ridica din umeri, au încercat sã spunã cã nici n-a fost la ei(vechiul truc!), dar cineva din personalul cu acces la Recepție a recunoscut cã îl vãzuse acolo, s-a declanșat o anchetã, a intervenit și Miliția și, pânã la urmã, s-a ales mușamalizarea cazului. Mobilul „crimei”? Ptr cã orice om normal la cap și-ar pune aceastã întrebare. Cota de benzinã: unul din șefii de secție intrase în concediu și plecase la mare și avea nevoie de amãrâta aia de cotã, cred cã 20l, cã era vara, iarna era de 5l, când nu era închisã circulația ptr 10cm de zãpadã(activiștii de mediu din zilelele noastre ar fi jubilat) . Toate astea s-au aflat ulterior, punându-se cap la cap informații disparate dela oameni de omenie, care au recunoscut, într-un fel sau altul, persoana implicatã. Nici nu era mare lucru într-un oraș mediu de provincie. De ce nu s-a luat nicio mãsurã împotriva persoanei în cauzã?! Foarte probabil cã individul avea protecție mai sus, la partid sau la Cooperativa Ochiul și Timpanul, e doar o speculație, dar era ceva ce se întâmpla destul de des în acele zile cu faptele unor indivizi de teapa asta, erau mai presus de lege. Eu am rãmas fluierând a pagubã, e un fel de a spune...prin faptul cã eram prieteni de familie cu șeful de service am primit, pe barba lui, cota de benzinã și Miliția m-a „ajutat” cu un duplicat la Certificat...
Cât despre faptul cã o mașinã care stãtea mai mult de câteva zile, cam în orice service, era o potențialã victimã la diverse descompletãri, dela accesorii pânã la piese, mai mari sau mai mici, care deseori se completau pa alte mașini care trebuiau sã iasã din service. Prin faptul cã piesele de schimb erau din ce în ce mai rare(baterii, curele, cauciucuri, kit ambreiaj, plãcuțe de frânã, etc), ãștia erau stat în stat (toatã lumea avea nevoie de ei) și, deseori, dacã nu aveai o lipealã, cât de mãruntã, erai tratat ca un nimeni. Sau dãdeai cu banii în stânga și-n dreapta!
Asta, așa, ca o frescã de istorie, pe care unii nu o știu, iar alții nu-și mai aduc aminte.
Într-un Dacia Service, spre sfârșitul anilor ”80, dupã o serie de lucrãri mai ample(rk motor și altele), la scoaterea din service nu s-a mai gãsit Certificatul de înmatriculare ptr a-mi fi returnat! A dispãrut pur și simplu. Toatã lumea ridica din umeri, au încercat sã spunã cã nici n-a fost la ei(vechiul truc!), dar cineva din personalul cu acces la Recepție a recunoscut cã îl vãzuse acolo, s-a declanșat o anchetã, a intervenit și Miliția și, pânã la urmã, s-a ales mușamalizarea cazului. Mobilul „crimei”? Ptr cã orice om normal la cap și-ar pune aceastã întrebare. Cota de benzinã: unul din șefii de secție intrase în concediu și plecase la mare și avea nevoie de amãrâta aia de cotã, cred cã 20l, cã era vara, iarna era de 5l, când nu era închisã circulația ptr 10cm de zãpadã(activiștii de mediu din zilelele noastre ar fi jubilat) . Toate astea s-au aflat ulterior, punându-se cap la cap informații disparate dela oameni de omenie, care au recunoscut, într-un fel sau altul, persoana implicatã. Nici nu era mare lucru într-un oraș mediu de provincie. De ce nu s-a luat nicio mãsurã împotriva persoanei în cauzã?! Foarte probabil cã individul avea protecție mai sus, la partid sau la Cooperativa Ochiul și Timpanul, e doar o speculație, dar era ceva ce se întâmpla destul de des în acele zile cu faptele unor indivizi de teapa asta, erau mai presus de lege. Eu am rãmas fluierând a pagubã, e un fel de a spune...prin faptul cã eram prieteni de familie cu șeful de service am primit, pe barba lui, cota de benzinã și Miliția m-a „ajutat” cu un duplicat la Certificat...
Cât despre faptul cã o mașinã care stãtea mai mult de câteva zile, cam în orice service, era o potențialã victimã la diverse descompletãri, dela accesorii pânã la piese, mai mari sau mai mici, care deseori se completau pa alte mașini care trebuiau sã iasã din service. Prin faptul cã piesele de schimb erau din ce în ce mai rare(baterii, curele, cauciucuri, kit ambreiaj, plãcuțe de frânã, etc), ãștia erau stat în stat (toatã lumea avea nevoie de ei) și, deseori, dacã nu aveai o lipealã, cât de mãruntã, erai tratat ca un nimeni. Sau dãdeai cu banii în stânga și-n dreapta!
Asta, așa, ca o frescã de istorie, pe care unii nu o știu, iar alții nu-și mai aduc aminte.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Va asiguram ca tratam cu responsabilitate orice reclamatie pertinenta primita din partea clientilor, sens in care regasiti mai jos raspunsul nostru.
Unitatea noastra este prevazuta cu echipamente de monitorizare, asa cum este afisat la intrare si in concordanta cu reglemantarile in vigoare confirmate atat de RAROM cat si de ANPC, tocmai pentru a evita orice fel de discutii privind stadiul in care masinile intra/ies din unitatea noastra si a nu creste inutil costurile prin intocmirea pe hartie a unui PV detaliat de primire. Masinile sunt inregistrate de la intrare pana la iesire.
In ceea ce priveste comentariul Dvs privind filmarile, ati fost instalat la un birou si vi s-a permis accesul direct la NVR (device-ul care inregistreaza) si ati putut urmari secunda cu secunda parcursul masinii dvs, din mai multe unghiuri. Nu vedem ce anume ar putea lipsi!
Cat despre modul de tratare, in care moment v-ati simtit tratat "la misto"? Cand s-a verificat oglinda si s-a constatat ca, de fapt, era geamul zgariat PE INTERIOR (adica era necesara demontarea pentru o astfel de deteriorare), sau cand ati fost rugat, asa cum recunoasteti si Dvs, sa nu mai veniti in unitatea noastra, dupa ce ati tot insistat ca nu ne acuzati, in timp ce chiar acest lucru faceati?
Nu am inteles ce anume sa rezolvam, ati venit cu oglinda zgariata, ati dorit sa o schimbati pe costul nostru, desi nu aveam absolut nicio vina pentru ca, nu-i asa, clientul nostru - stapanul nostru! Versiunea 2022! Cine anume isi asuma costurile pentru timpul pierdut dand explicatii catre Dvs pentru o acuzatie nejustificata?
Politica firmei este sa repare imediat greselile (cand exista), astfel incat clientii sa fie multumiti si sa ne recomande in continuare, dar si sa raporteze la organele competente tentativele de inselaciune, defaimare si orice alte injurii aduse nesjustificat la adresa noastra.
Reclamatia Dvs a fost tratata cu maxima seriozitate chiar de catre proprietarul firmei, care v-a oferit tot suportul.
Suntem convinsi ca veti gasi intelegere la oricare alta unitate de service care va accepta sa inlocuiasca pe costurile proprii daunele aduse masinii de catre terti si veti fi tratat conform asteptarilor Dvs.
Pentru colegii forumisti - o poza face cat 1000 de cuvinte, nu-i asa? Analizati si dvs. Dl. corcodel n-a putut.
Later edit - chiar si motivul vizitei a fost fortat - "este drept ca din doua incercari, prima data montajul a fost defectuos, dar dupa ce am mai facut un drum si am mai pierdut o jumatate de zi, mi-au rezolvat problema". Stiti care era de fapt marea problema? Display-ul era cu o linie de pixeli (DA, UNA LINIE PIXELI, neutilizata) deplasat, lucru care se putea remedia cu oricare alta ocazie, ca sa nu piarda o jumatate de zi pentru acest fapt. Mai mult, desi a fost programat la ora 11, a adus-o cu o jumatate de ora inainte si a plecat! Desi masina era deja gata la 11:30, a revenit sa ridice abia la ora 14 din cauza noastra, bineinteles - ca avem tupeul sa ne luam pauza de masa de la 13 la 14.
Va asiguram ca tratam cu responsabilitate orice reclamatie pertinenta primita din partea clientilor, sens in care regasiti mai jos raspunsul nostru.
Unitatea noastra este prevazuta cu echipamente de monitorizare, asa cum este afisat la intrare si in concordanta cu reglemantarile in vigoare confirmate atat de RAROM cat si de ANPC, tocmai pentru a evita orice fel de discutii privind stadiul in care masinile intra/ies din unitatea noastra si a nu creste inutil costurile prin intocmirea pe hartie a unui PV detaliat de primire. Masinile sunt inregistrate de la intrare pana la iesire.
In ceea ce priveste comentariul Dvs privind filmarile, ati fost instalat la un birou si vi s-a permis accesul direct la NVR (device-ul care inregistreaza) si ati putut urmari secunda cu secunda parcursul masinii dvs, din mai multe unghiuri. Nu vedem ce anume ar putea lipsi!
Cat despre modul de tratare, in care moment v-ati simtit tratat "la misto"? Cand s-a verificat oglinda si s-a constatat ca, de fapt, era geamul zgariat PE INTERIOR (adica era necesara demontarea pentru o astfel de deteriorare), sau cand ati fost rugat, asa cum recunoasteti si Dvs, sa nu mai veniti in unitatea noastra, dupa ce ati tot insistat ca nu ne acuzati, in timp ce chiar acest lucru faceati?
Nu am inteles ce anume sa rezolvam, ati venit cu oglinda zgariata, ati dorit sa o schimbati pe costul nostru, desi nu aveam absolut nicio vina pentru ca, nu-i asa, clientul nostru - stapanul nostru! Versiunea 2022! Cine anume isi asuma costurile pentru timpul pierdut dand explicatii catre Dvs pentru o acuzatie nejustificata?
Politica firmei este sa repare imediat greselile (cand exista), astfel incat clientii sa fie multumiti si sa ne recomande in continuare, dar si sa raporteze la organele competente tentativele de inselaciune, defaimare si orice alte injurii aduse nesjustificat la adresa noastra.
Reclamatia Dvs a fost tratata cu maxima seriozitate chiar de catre proprietarul firmei, care v-a oferit tot suportul.
Suntem convinsi ca veti gasi intelegere la oricare alta unitate de service care va accepta sa inlocuiasca pe costurile proprii daunele aduse masinii de catre terti si veti fi tratat conform asteptarilor Dvs.
Pentru colegii forumisti - o poza face cat 1000 de cuvinte, nu-i asa? Analizati si dvs. Dl. corcodel n-a putut.
Later edit - chiar si motivul vizitei a fost fortat - "este drept ca din doua incercari, prima data montajul a fost defectuos, dar dupa ce am mai facut un drum si am mai pierdut o jumatate de zi, mi-au rezolvat problema". Stiti care era de fapt marea problema? Display-ul era cu o linie de pixeli (DA, UNA LINIE PIXELI, neutilizata) deplasat, lucru care se putea remedia cu oricare alta ocazie, ca sa nu piarda o jumatate de zi pentru acest fapt. Mai mult, desi a fost programat la ora 11, a adus-o cu o jumatate de ora inainte si a plecat! Desi masina era deja gata la 11:30, a revenit sa ridice abia la ora 14 din cauza noastra, bineinteles - ca avem tupeul sa ne luam pauza de masa de la 13 la 14.
Corcodel
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
Chiar am vrut sa nu mai intervin in aceasta discutie fara rost, dar imi pare rau sa constat ca maiandrei este focusat total pe discreditarea clientilor si pe o autoaparare agresiva. Sunt acuzat ca am adus masina cu o jumatate de ora mai inainte. Nu vad nimic rau in asta. Ca masina era gata de la 11.30 si m-ati anuntat la ora 14 - inteleg ca in opinia dvs. tot eu sunt de vina. Ca puneti niste poze care arata intr-adevar oglinda zgariata nu inteleg unde ar fi vina mea, cumva nu era posibil sa fi fost zgariata in service?. Ca mi-ati trimis un email in care ma acuzati ca incerc sa fac inselatorii si ca va bag pe gat reparatii de care nu sunteti raspunzatori, asta va descalifica total. Nu vreau sa comentez referitor la profesionalismul lucratorilor din acest service, dar cand conducerea are o asa atitudine artagoasa, care se simte super ofensata numai pentru faptul ca mi-am permis sa le spun ca masina pe care am adus-o prezinta un defect despre care din cate stiu eu nu exista inainte - spune multe despre superioritatea cu care isi trateaza clientii.
Niste adevarati profesionisti in materie de relatii cu clientii ar fi putut inchide aceasta disputa intr-un mod mult mai elegant, dar pentru asta trebuie sa ai abilitatea de convinge clientul ca tu ai dreptate si nu a-l considera din start "infractor".
Toate cele bune.
Niste adevarati profesionisti in materie de relatii cu clientii ar fi putut inchide aceasta disputa intr-un mod mult mai elegant, dar pentru asta trebuie sa ai abilitatea de convinge clientul ca tu ai dreptate si nu a-l considera din start "infractor".
Toate cele bune.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- realnick81
- *
- 2 mesaje
- din 18 Dec 2022
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
realnick81
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2022
- Mesaj Privat
Salutare. Exista vreun service sau baiat priceput pe Astra 1.4 T in zona sect.1 ? Chiar nu am cum sa ajung la EDS (care inteleg ca-s meseriasi). Vreau o constatare mecanica la niste zgomote ciudate la role/motor si o verificare legat de pornirea cu tremurat la prima cheie.De tester nu mai zic, ala se gaseste greu. Stiti pe cineva in zona Nord..Otopeni..Mogosoaia..Damaroaia,Straulesti..etc?
kristen69
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bunã ziua. Am pus 20 litri de benzinã în loc de motorinã. Becul din bord încã nu clipea dar era aprins de ceva timp. Am servisat mașina mereu acolo de unde am cumpãrat-o: GTT. Acum nu se mai ocupa de Opel. Nu erau extraordinari, cã atenția la detalii conteazã cel mai mult. Mai lãsau coliere nestrânse, au uitat sa puna siguranța de la balamaua haionului si a iesit bolțul de la balama... etc. Acum cã am necazul ãsta mã intereseazã sã gãsesc un service la care sã merg constant și sã facã treaba de calitate, cu atenție la detalii. Am citit aici multe chestii bune de cei de la EDS, care sunt cam în aceeași zonã cu GTT. O voi aduce pe platformã, asta e clar. M-ar interesa dacã au acces la baza de date Opel și pot adãuga acolo ca la un service autorizat Opel și dacã au și electricã/tinichigerie. Am de ex oglinda din stânga care nu se mai mișcã electric, a ieșit cumva din bumbii ce o fixeazã pe suport, de asemenea cei de la GTT au schimbat un furtun de cauciuc de la antigel de prin mijlocul motorului, unde sunt mai multe, și e clar ca nu l-au pus bine cã tot se pierde antigel pe acolo. Au și ITP cei de la EDS? Ca sã nu bat alte drumuri. Ce pãrere aveți? Mulțumesc anticipat pentru rãspuns.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut, imi pare rau pentru problemele cu care te confrunti.
EDS nu are nici tinichigerie, nici ITP, nici macar nu este service autorizat Opel.
Este doar un service autorizat RAR, care s-a specializat pe Opel dar care in ultimul timp accepta si alte marci pentru operatiuni de intretinere, deoarece Opel devine Peugeot si nu stim ce mai urmeaza.
EDS nu are nici tinichigerie, nici ITP, nici macar nu este service autorizat Opel.
Este doar un service autorizat RAR, care s-a specializat pe Opel dar care in ultimul timp accepta si alte marci pentru operatiuni de intretinere, deoarece Opel devine Peugeot si nu stim ce mai urmeaza.
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Un service bun mai spre nordul Bucurestiului stie cineva ? La madam Vectra C a mea exista o bataie in motor, nu imediat la pornire, ci dupa 5-10 min. Distributia a fost schimbata pentru ca lipseau niste dinti din curea (refacuta acum 20000km) , iar boltzul blocant de la roata axei cu came era mancat, roata avea joc 2-3 pasi fara sa miste axa. S-a facut totul cu kit de pus distributia la punct (nu la ochi), s-au verificat culbutorii, nu par sa fie probleme dar mecanicul a zis ca era sarita de la punct cam 5 dinti. Din experienta mea,asta inseamna damage la supape si/sau culbutori sparti.
De mentionat ca , cureaua n-a sarit din loc, nu a fost rupta/slabita etc. Eu suspectez cuzinetii de la o biela dar e ciudat ca nu bate imediat ce o pornesti.
Nu mai vreau sa merg la respectivii, ci la cineva care e in stare sa desfaca motorul sa-mi spuna ce are, daca merita reparat cu un set de cuzineti si ce mai trebuie sau iau un motor de la dezmembrari si-l punem pe masina.
Daca aveti pe cineva cu o plaforma ieftina, o trimit si mai departe... Masina e in Corbeanca la momentul asta, de aici si cererea pt un service in nord.
De mentionat ca , cureaua n-a sarit din loc, nu a fost rupta/slabita etc. Eu suspectez cuzinetii de la o biela dar e ciudat ca nu bate imediat ce o pornesti.
Nu mai vreau sa merg la respectivii, ci la cineva care e in stare sa desfaca motorul sa-mi spuna ce are, daca merita reparat cu un set de cuzineti si ce mai trebuie sau iau un motor de la dezmembrari si-l punem pe masina.
Daca aveti pe cineva cu o plaforma ieftina, o trimit si mai departe... Masina e in Corbeanca la momentul asta, de aici si cererea pt un service in nord.
- AVasile229
- **
- 163 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
Dgaina
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2024
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 163 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
Stiu ca am intrebat si anul trecut,dar m-am luat cu altele si nu am mai cautat.
Ce service recomandati pentru un schimb de ulei la cutie automata? I-am gasit pe cei de la reviziecutie.ro si am vazut ca la cutia asta Aisin folosesc ulei Ravenol,ma gandeam ca e vreun service care foloseste ulei GM.Dic cate am citit pe aici pe forum e bine ca uleiul sa fie schimbat cu unul tot GM.
Ce service recomandati pentru un schimb de ulei la cutie automata? I-am gasit pe cei de la reviziecutie.ro si am vazut ca la cutia asta Aisin folosesc ulei Ravenol,ma gandeam ca e vreun service care foloseste ulei GM.Dic cate am citit pe aici pe forum e bine ca uleiul sa fie schimbat cu unul tot GM.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 163 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat