Marcous
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2015
- Mesaj Privat
*sven
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
Corcodel
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
Trecand peste faptul ca in orice unitate Service serioasa se face o fisa la preluarea masinii, in care sunt notate toate avariile vizibile ale masinii, tocmai pentru a fi evitate situatii de genul acesta, (ei nefãcând acest lucru) consider ca ar trebui sa aiba deschidere la cerintele clientului.
Am solicitat sa incercam sa rezolvam problema, si indiferent de cine este vinovat sa remediem intr-un fel defectiunea (cu plata sau fara) si am primit un raspuns care m-a lasat perplex: "Pentru faptul ca ne acuzati ca v-am lovit masina va rugam sa nu mai veniti in acest service", un fel de persoana non-grata in accea unitate. Nu credeam ca in anul 2022, intr-o economie care se vrea performanta voi mai auzi asa ceva. Vred ca nici in vremea comunismului nu int\lneai astfel de situatii. Probabil ca au prea multi clienti si de aceea isi permit sa isi bata efectiv joc de ei.
Deci ca sfat pentru viitori clienti EDS: asigurati-va bine masinile inainte de a le preda in acest service, pentru ca aveti toate sansele sa le luati lovite si veti fi si interzisi in aceasta unitate pe viitor.
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta si sper ca macar exista niste persoane responsabile in conducerea acestei unitati care sa previna astfel de atitudini pe viitor.
- bibu16v
- *******
- 7,131 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,131
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Într-un Dacia Service, spre sfârșitul anilor ”80, dupã o serie de lucrãri mai ample(rk motor și altele), la scoaterea din service nu s-a mai gãsit Certificatul de înmatriculare ptr a-mi fi returnat! A dispãrut pur și simplu. Toatã lumea ridica din umeri, au încercat sã spunã cã nici n-a fost la ei(vechiul truc!), dar cineva din personalul cu acces la Recepție a recunoscut cã îl vãzuse acolo, s-a declanșat o anchetã, a intervenit și Miliția și, pânã la urmã, s-a ales mușamalizarea cazului. Mobilul „crimei”? Ptr cã orice om normal la cap și-ar pune aceastã întrebare. Cota de benzinã: unul din șefii de secție intrase în concediu și plecase la mare și avea nevoie de amãrâta aia de cotã, cred cã 20l, cã era vara, iarna era de 5l, când nu era închisã circulația ptr 10cm de zãpadã(activiștii de mediu din zilelele noastre ar fi jubilat) . Toate astea s-au aflat ulterior, punându-se cap la cap informații disparate dela oameni de omenie, care au recunoscut, într-un fel sau altul, persoana implicatã. Nici nu era mare lucru într-un oraș mediu de provincie. De ce nu s-a luat nicio mãsurã împotriva persoanei în cauzã?! Foarte probabil cã individul avea protecție mai sus, la partid sau la Cooperativa Ochiul și Timpanul, e doar o speculație, dar era ceva ce se întâmpla destul de des în acele zile cu faptele unor indivizi de teapa asta, erau mai presus de lege. Eu am rãmas fluierând a pagubã, e un fel de a spune...prin faptul cã eram prieteni de familie cu șeful de service am primit, pe barba lui, cota de benzinã și Miliția m-a „ajutat” cu un duplicat la Certificat...
Cât despre faptul cã o mașinã care stãtea mai mult de câteva zile, cam în orice service, era o potențialã victimã la diverse descompletãri, dela accesorii pânã la piese, mai mari sau mai mici, care deseori se completau pa alte mașini care trebuiau sã iasã din service. Prin faptul cã piesele de schimb erau din ce în ce mai rare(baterii, curele, cauciucuri, kit ambreiaj, plãcuțe de frânã, etc), ãștia erau stat în stat (toatã lumea avea nevoie de ei) și, deseori, dacã nu aveai o lipealã, cât de mãruntã, erai tratat ca un nimeni. Sau dãdeai cu banii în stânga și-n dreapta!
Asta, așa, ca o frescã de istorie, pe care unii nu o știu, iar alții nu-și mai aduc aminte.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Va asiguram ca tratam cu responsabilitate orice reclamatie pertinenta primita din partea clientilor, sens in care regasiti mai jos raspunsul nostru.
Unitatea noastra este prevazuta cu echipamente de monitorizare, asa cum este afisat la intrare si in concordanta cu reglemantarile in vigoare confirmate atat de RAROM cat si de ANPC, tocmai pentru a evita orice fel de discutii privind stadiul in care masinile intra/ies din unitatea noastra si a nu creste inutil costurile prin intocmirea pe hartie a unui PV detaliat de primire. Masinile sunt inregistrate de la intrare pana la iesire.
In ceea ce priveste comentariul Dvs privind filmarile, ati fost instalat la un birou si vi s-a permis accesul direct la NVR (device-ul care inregistreaza) si ati putut urmari secunda cu secunda parcursul masinii dvs, din mai multe unghiuri. Nu vedem ce anume ar putea lipsi!
Cat despre modul de tratare, in care moment v-ati simtit tratat "la misto"? Cand s-a verificat oglinda si s-a constatat ca, de fapt, era geamul zgariat PE INTERIOR (adica era necesara demontarea pentru o astfel de deteriorare), sau cand ati fost rugat, asa cum recunoasteti si Dvs, sa nu mai veniti in unitatea noastra, dupa ce ati tot insistat ca nu ne acuzati, in timp ce chiar acest lucru faceati?
Nu am inteles ce anume sa rezolvam, ati venit cu oglinda zgariata, ati dorit sa o schimbati pe costul nostru, desi nu aveam absolut nicio vina pentru ca, nu-i asa, clientul nostru - stapanul nostru! Versiunea 2022! Cine anume isi asuma costurile pentru timpul pierdut dand explicatii catre Dvs pentru o acuzatie nejustificata?
Politica firmei este sa repare imediat greselile (cand exista), astfel incat clientii sa fie multumiti si sa ne recomande in continuare, dar si sa raporteze la organele competente tentativele de inselaciune, defaimare si orice alte injurii aduse nesjustificat la adresa noastra.
Reclamatia Dvs a fost tratata cu maxima seriozitate chiar de catre proprietarul firmei, care v-a oferit tot suportul.
Suntem convinsi ca veti gasi intelegere la oricare alta unitate de service care va accepta sa inlocuiasca pe costurile proprii daunele aduse masinii de catre terti si veti fi tratat conform asteptarilor Dvs.
Pentru colegii forumisti - o poza face cat 1000 de cuvinte, nu-i asa? Analizati si dvs. Dl. corcodel n-a putut.



Later edit - chiar si motivul vizitei a fost fortat - "este drept ca din doua incercari, prima data montajul a fost defectuos, dar dupa ce am mai facut un drum si am mai pierdut o jumatate de zi, mi-au rezolvat problema". Stiti care era de fapt marea problema? Display-ul era cu o linie de pixeli (DA, UNA LINIE PIXELI, neutilizata) deplasat, lucru care se putea remedia cu oricare alta ocazie, ca sa nu piarda o jumatate de zi pentru acest fapt. Mai mult, desi a fost programat la ora 11, a adus-o cu o jumatate de ora inainte si a plecat! Desi masina era deja gata la 11:30, a revenit sa ridice abia la ora 14 din cauza noastra, bineinteles - ca avem tupeul sa ne luam pauza de masa de la 13 la 14.
Corcodel
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
Niste adevarati profesionisti in materie de relatii cu clientii ar fi putut inchide aceasta disputa intr-un mod mult mai elegant, dar pentru asta trebuie sa ai abilitatea de convinge clientul ca tu ai dreptate si nu a-l considera din start "infractor".
Toate cele bune.
- iulian1971
- *******
- 7,053 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,053
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- realnick81
- *
- 2 mesaje
- din 18 Dec 2022
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
realnick81
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2022
- Mesaj Privat
kristen69
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
EDS nu are nici tinichigerie, nici ITP, nici macar nu este service autorizat Opel.
Este doar un service autorizat RAR, care s-a specializat pe Opel dar care in ultimul timp accepta si alte marci pentru operatiuni de intretinere, deoarece Opel devine Peugeot si nu stim ce mai urmeaza.
- ToX
- ****
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
De mentionat ca , cureaua n-a sarit din loc, nu a fost rupta/slabita etc. Eu suspectez cuzinetii de la o biela dar e ciudat ca nu bate imediat ce o pornesti.
Nu mai vreau sa merg la respectivii, ci la cineva care e in stare sa desfaca motorul sa-mi spuna ce are, daca merita reparat cu un set de cuzineti si ce mai trebuie sau iau un motor de la dezmembrari si-l punem pe masina.
Daca aveti pe cineva cu o plaforma ieftina, o trimit si mai departe... Masina e in Corbeanca la momentul asta, de aici si cererea pt un service in nord.
- AVasile229
- **
- 165 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
Dgaina
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2024
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 165 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
Ce service recomandati pentru un schimb de ulei la cutie automata? I-am gasit pe cei de la reviziecutie.ro si am vazut ca la cutia asta Aisin folosesc ulei Ravenol,ma gandeam ca e vreun service care foloseste ulei GM.Dic cate am citit pe aici pe forum e bine ca uleiul sa fie schimbat cu unul tot GM.
- corsablue
- ****
- 2,955 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,955
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 165 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat