fys
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Multumesc anticipat.
vladutztm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
fys
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
La mine cind incepe compresorul sa faca figuri,ventilatoarele pornesc la turatie maxima(si cel de la radiatorul de racire si cel de la radiatorul de AC),ori cind functiona AC-ul acestea li si mareau turatia constant.
- georgelator
- *
- 28 mesaje
- din 22 Mai 2010
- Astra 2006 z17dth
- Olt
georgelator
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2010
- Mesaj Privat
astia de service au spus ca am presiune prea mare pe retur sau tur nu ma pricep prea bine ca,compresorul ar merge si ar fi instalatia infundata.nu stiu ce sa mai fac .voi ce spuneti sa fie de vina compresorul?
sa caut altul la dezmbr
multumesc
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
ECU primeºte informaþia de la senzorul de temperaturã exterioarã, ºi in funcþie de temperaturã comandã bujiile incandescente. Tot in funcþie de temperatura exterioarã ECU comandã mersul in gol al motorului. De asemenea sub -5 grade Celsius, nu mai porneºte AC. Aºadar - pe lângã multe alte lucruri - senzorul de temperaturã exterioarã "are legãturã" cu AC.
- pika1460
- ***
- 681 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
am si eu nevoie de info legate de:
1 un service bun si ieftin unde pot sa verific instalatia de AC in bucuresti
2 un magazin (online sau nu) de unde pot cumpara radiator AC astra g z17dtl cu climatronic.
3 niste preturi la care sa ma astept pentru verificari
multumesc.
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
1. Eu fiind din BN nu iti pot recomanda un service bun in Bucuresti, rugãm colegii din Bucureºti sã te ajute.
2 . Radiatorul este in jur de 450Ron, eu iþi recomand bãieþii de la "Publicitate", cere o ofertã de preþ, ºi alegi cea mai bunã variantã pentru tine.
3. Preþul pentru o verificare este in jur de 50 Ron, incarcarea cu freon cca, 150Ron. Montarea radiatorului o poþi face ºi tu ( este destul de simplu ) astfel mai economiseºti cel puþin 100Ron.
Succes
fys
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
ECU primeºte informaþia de la senzorul de temperaturã exterioarã, ºi in funcþie de temperaturã comandã bujiile incandescente. Tot in funcþie de temperatura exterioarã ECU comandã mersul in gol al motorului. De asemenea sub -5 grade Celsius, nu mai porneºte AC. Aºadar - pe lângã multe alte lucruri - senzorul de temperaturã exterioarã "are legãturã" cu AC.
Ok, am inteles,dar la problema mea descrisa mai sus ai vreo solutie?
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut! Poate iti este de folos urmatoarea informatie!Ma refer la opel Astra.
Tu intrebi ,,are freonu senzor de temperatura?"-Eu m-am confruntat cu ceva probleme la aerul conditionat si am observat ca radiatorul de racire al freonului are 2 circuite; jumatatea de jos un circuit si jumatatea de sus al doilea circuit! Deci freonul in prima faza este racit pe jumatate de radiator, apoi pe masura ce se incalzeste este dublata racirea si pe cea de-a doua jumatate.Concluzie, freonul are senzor de temperatura, altfel cine comanda deschiderea celei de-a doua jumatati a radiatorului?Si ventilatorul de racire are 2 trepte, in mementul cand temperatura freonului creste atunci va creste si turatia ventilatorului (am inteles ca turatia ventilatorului creste in functie de tensiunea de alimentare, 9 sau 12 v.).Ventilatoarele pornesc amandoua atunci cand pornim aerul conditionat!
Sfat final; mergi in service, fa o diagnoza la aerul conditionat, in doua componente: partea de comanda cu relee senzori...si testul pe standul de freon! Este doar o parere!
iar senzorul de temperatura exterioara nu poate avea legatura cu circuitul A.C.!
Spun acest lucru pentru ca exista sfatul ca odata pe timp de iarna sa pornesti instalatia de aer conditionat sa se unga compresorul de aer conditionat! am facut acest lucru si compresorul a cuplat, l-al lasat vreo 10 secunde si am inchis A.C.!
Vezi ca exista raspuns pe aici pe undeva la problema ta,am citi anul trecut cand m-am confruntat cu ele, dar nu am, retinut chiar tot!
- nedeianu
- **
- 212 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
asta iarna am schimbat un robinet vacumatic cel de duce la termoflot si nu stiu daca e pus bine are o sageata pe el dar nu am mai stiut cu varful incotro sa o pun, poate fi de la acest robinet defectiunea?
- Edwin
- *******
- 5,913 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,913
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Climatizarea nu porneºte dacã temperatura exterioarã este mai micã de -5 grade Celsius, aºadar la 24 grade Celsius trebuie sã meargã. Insã nu porneºte compresorul de AC, dacã presiunea agentului de rãcire ( freon ) este prea micã, sau inexistentã, adicã nu ai freon in instalaþie. Trebuie sã verifici dacã ai scurgeri in instalaþie si astfel ai rãmas fãrã freon. Acel robinet vacuumatic nu are treaba cu climatizarea. Pãrerea mea este cã nu ai agent de rãcire in instalaþie. Verificã la un service specializat ºi spune-ne rezultatul. Dar tot aici, nu deschide alt topic. Mulþumesc pentru inþelegere.
- nedeianu
- **
- 212 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- RolyB
- **
- 133 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Galati
RolyB
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
La un Astra G din 2001 Z14XE s-a aprins martorul din bord cu "steluta"
La o testare a dat urmatoarea eroare :
P1530 - A/C Clutch Relay Voltage Low (Air Conditioning)
(04) - Present
Aerul conditionat nu functioneaza?Ce trebuie verificat?Am citit o parte din topic si am inteles ca motivele pot fi multiple dar nu stiu la ce sa ma uit prima data.
Multumesc anticipat!
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca esti sigur ca ti au incarcat sistemul de AC cusolutie uv si nu ti au dat baieti vreo teapa..atunci pierderea este in bord..la vaporizator."mia spus cineva ca ar putea sa fie vb de radiatorul de clima,ceva pori f mici pe unde scapa freon" cum poti sa crezi asa ceva..ti a zis cineva ca radiatorul are pori foarte mici..da u ai mentinoat mai sus un pic ca pierzi freonul la 2 zile 😊)..regula este simpla..daca instalatia de ac este ncarcata cu uv si ulei si nu se vede nimika la test nu poate sa fie decat la vaporizator care se afla in bord.
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
Problema comuna la multe masini fabricate dupa 2005. SE DISTRUGE FILETUL FULIEI DIN CAPUL COMPRESORULUI. Chiar daca tie ti se pare ca se invarte, el merege continuu la majoritatea masinilor moderne. Eu am avut problema asta la opel astra H, se blocase surubul de la fulie dupa ce se desfacuse putin in prealabil. Am avut mereu impresia ca compresorul meu cupleaza dar niciodata nu m-am uitat sa vad ca surubul nu se misca o-data cu fulia. Rezolvare: schimbat filet fulie, facut din material dur la strung si sudat de restul fuliei. RECOMAND TUTUROR, o sa va tina multi ani.
frate te rog eu nu mai da sfaturi...😊)) nu stiu apucate de altceva si la AC fara suparare
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
pai daca asi incepe cu presupuneri nu cred ca mai termin in seara asta 😊) pot fi o gramada de motive..cel mai simplu este sa afli de la ce este problema si dupa aia sa o rez..mai exact..afli daca este de la compresor sau pe parte electrica..bafta..daca ai nevoie de Help te pot ajuta..vb
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
Strunfi;x
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat