Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
- uskt2005
- ****
- 2,079 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,079
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,073 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,073
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Opel/Vauxhall Astra H, Vectra C, Zafira B Z16XER
Komplett-Kit kW/PS: 158/215 TÜV: Ja
Einbau des Turboladersystems
Te asteptam joia viitoare la intalniri cu cate o canistra de benzina. 😉
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,399 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,399
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Raspunsul strict la intrebare este POSIBIL restul depinde .... singura satisfactie cand iese un asemenea proiect este ca e facut de tine atat ceilalti parametri de genul,eficienta,cost/rezultate..nu mai conteaza altfel situatia se schimba cu 180 de grade.
VRM
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat

- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
asta http://www.dbilas-shop.com/...-Vauxhall:77.html
sau asta http://www.dbilas-shop.com/...XE-X16XEL-:5.html
eu as prefera prima daca se poate , sper sa nu se considere publicitate .
Multumesc!
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
ftw
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca o incercare pentru cei care promit conversii de la sareta la racheta ....intrebati cu ce incepe modificarea ...daca au omis pe primul loc verificarea/reconditionarea motorului e clar vorbesc din filme de pe youtube ,spor la cumparaturi iar pentru cei care reusesc sa faca asemenea modificari sa nu se uite faptul ca masina tasneste ,trebuie sa se inscrie pe o traiectorie ...si sa se opreasca in deplina siguranta exemplu despre orice nefunctionalitate a ceea ce trebuie sa fie siguranta este un promotor al curselor legale si ilegale care nu trebuia sa plateasca cu viata faptul ca a experimentat mai multa viteza cu acelasi sistem de franare.
Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
la o astfel de masina:
Motor Opel Astra 1.6 TWINPORT ECOTEC 115 CP:
- Capacitate cilindricã (cmc): 1598
- Cutie de viteze: 5 M/T [6 A/T]
- Putere maximã (CP@RPM): 115@6000
- Cuplu maxim (NM@RPM): 155@4000
- Viteza maximã (km/h): 188 [182]
- Acceleraþie 0-100 km/h (s): 11.7 [13.3]
- Carburant: benzinã
ce recomanzi? cam ce ar face un turbo pus ok? si cam cat ar costa cu tot? eu unu nu gasesc pe net nik sa zica se potriveste pt opel astra j cutie automata...
marius.marius.2013- Suspendat
- 333 mesaje
- din 26 Aug 2012
- Gorj
marius.marius.2013- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2012
- Mesaj Privat
😊))) 😂 nota 10 pentru texte!
Dar nu uita... de optiunea "o vand" ... o pui la vanzare.. o vinzi si-ti iei alta 1.6 benzina.
bafta.
- AIin
- ***
- 552 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 552
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
ca sa scoateti 100cp trebuie sa mergeti cu rpesiune destul de ridicata in turbo, iar ceva facut pe principiul lasa ba ca merge va duce la un motor facut varza in mijlocul drumului. ca sa nu mai vorbesc ca au existat cazuri in care nu au mai putut opri motorul, de la turbo montat aftermarket.
o varianta mai ieftine este cumpararea unei masini din partea ailalta busita, cu motorul dorit, adica cu turbo, si schimbarea tuturor internelor in motorul vostru. astfel veti sti ca aveti ceva facut sa reziste, si calculat de ingineri care s-au chinuit ceva sa faca acel lucru.