Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- uskt2005
- ****
- 2,090 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,090
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
aalew ce nu'ti este clar? se adauga o turbina...u la diesel ai deja una la care ai putea sai adaugi maxim 25 cai parca prin remap....si pt Eus...pai inainte de turbina ai putea sai faci alte modificari pe care sigur ai sa le simti...admisie sport din inox, filtru sport, evacuare din inox , finala sport , remap, suspensii...astea pt viteza....iar ca sa te opresti iti mai trebuie si frane ))
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
aalew a scris:Daca castiga 75-100 de cai, eu ii dau foc la masina mea de 80CP cu turbo cu tot, mama supararii de turbo diesel, mi-a spus "nea Vasile" i-ati 1.6 aspirat si pune-ti turbo dupa aceea dar eu nu batman batman ...
dbilas-dynamic.de a scris:Fahrzeugtyp
Opel/Vauxhall Astra H, Vectra C, Zafira B Z16XER
Komplett-Kit kW/PS: 158/215 TÜV: Ja
Einbau des Turboladersystems
Opel/Vauxhall Astra H, Vectra C, Zafira B Z16XER
Komplett-Kit kW/PS: 158/215 TÜV: Ja
Einbau des Turboladersystems
Te asteptam joia viitoare la intalniri cu cate o canistra de benzina.
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Calculele pe care le fac pentru reparatii capitale nu mizilicuri ...nu deviaza mai mult de 10-15% din suma prevazuta la 20-25% consider ca e catastrofa si ajustez din manopera ...unii oameni chiar stiu ce fac ,problema modificarilor de motoare nu este calculul initial ci nehotararea si dorinta de a obtine cati mai multi armasari nervosi din sume cat mai mici,in detrimentul fiabilitatii aproape mereu net-ul este izvor nesecat de dezinformare iar ca sa poti selecta minciuna de adevar trebuie sa stii bine o meserie care nu se invata de pe youtube si se slefuieste in ani,munca,incercari,bani investiti.
Raspunsul strict la intrebare este POSIBIL restul depinde .... singura satisfactie cand iese un asemenea proiect este ca e facut de tine atat ceilalti parametri de genul,eficienta,cost/rezultate..nu mai conteaza altfel situatia se schimba cu 180 de grade.
Raspunsul strict la intrebare este POSIBIL restul depinde .... singura satisfactie cand iese un asemenea proiect este ca e facut de tine atat ceilalti parametri de genul,eficienta,cost/rezultate..nu mai conteaza altfel situatia se schimba cu 180 de grade.
VRM
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat
Uite un site si fati o imagine Dbilas Dynamic si o imagine . Pret destul de mare, dar daca te scot bani din casa atunci spor la cumparaturi.
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut ma ajuta cineva , as vreau sami spuneti care dintre cele douo chituri se pot monta pe astra g 2001 1.6 8 v (z16se)
asta http://www.dbilas-shop.com/...-Vauxhall:77.html
sau asta http://www.dbilas-shop.com/...XE-X16XEL-:5.html
eu as prefera prima daca se poate , sper sa nu se considere publicitate .
Multumesc!
asta http://www.dbilas-shop.com/...-Vauxhall:77.html
sau asta http://www.dbilas-shop.com/...XE-X16XEL-:5.html
eu as prefera prima daca se poate , sper sa nu se considere publicitate .
Multumesc!
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
ftw
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu ce modificari fac cei care monteaza kit-uri TURBO pe motoare proiectate sa fie atmosferice si multe din ele ies mutanti care bubuie la prima incercare de a folosi cei X cai putere promisi,in primul rand se decomprima exact cat este nevoie pentru presiunea de aer si cantitatea de benzina la care va functiona motorul,intercoolerul este vital pe timp de vara sau la o forja mai hotarata,supapele au alte compozitii pentru temperaturi mai mari la care are loc arderea in motorul supraalimentat,profilul si avansul deschiderii e altul la axa cu came pentru turbo,alte injectoare pompa de benzina regulator presiune ...etc alt sistem de ungere ma refer la pompa de ulei racirea uleiului adica schimbator de caldura apa/ulei..ori aer/ulei racirea pistoanelor cu ulei (la unele atmosferice exista) admisie/evacuare corespunzatoare ... multe modificari de adus si tot atatea motive de a da gres ,realizarea lor cu aproximatie ori deloc nu are efect imediat,dar te alegi cu un motor distrus in care tocmai ai bagat 2000-3000E la prima forja...si daca nu-i dau forja atunci de ce l-am mai modificat?
Ca o incercare pentru cei care promit conversii de la sareta la racheta ....intrebati cu ce incepe modificarea ...daca au omis pe primul loc verificarea/reconditionarea motorului e clar vorbesc din filme de pe youtube ,spor la cumparaturi iar pentru cei care reusesc sa faca asemenea modificari sa nu se uite faptul ca masina tasneste ,trebuie sa se inscrie pe o traiectorie ...si sa se opreasca in deplina siguranta exemplu despre orice nefunctionalitate a ceea ce trebuie sa fie siguranta este un promotor al curselor legale si ilegale care nu trebuia sa plateasca cu viata faptul ca a experimentat mai multa viteza cu acelasi sistem de franare.
Ca o incercare pentru cei care promit conversii de la sareta la racheta ....intrebati cu ce incepe modificarea ...daca au omis pe primul loc verificarea/reconditionarea motorului e clar vorbesc din filme de pe youtube ,spor la cumparaturi iar pentru cei care reusesc sa faca asemenea modificari sa nu se uite faptul ca masina tasneste ,trebuie sa se inscrie pe o traiectorie ...si sa se opreasca in deplina siguranta exemplu despre orice nefunctionalitate a ceea ce trebuie sa fie siguranta este un promotor al curselor legale si ilegale care nu trebuia sa plateasca cu viata faptul ca a experimentat mai multa viteza cu acelasi sistem de franare.
Eus
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Merge la orice motor ...conditia e sa si merite iar rezultatul sa fie pe masura asteptarilor si a banilor investiti,calcule pe care le poate face numai proprietarul masinii in cauza
la o astfel de masina:
Motor Opel Astra 1.6 TWINPORT ECOTEC 115 CP:
- Capacitate cilindricã (cmc): 1598
- Cutie de viteze: 5 M/T [6 A/T]
- Putere maximã (CP@RPM): 115@6000
- Cuplu maxim (NM@RPM): 155@4000
- Viteza maximã (km/h): 188 [182]
- Acceleraþie 0-100 km/h (s): 11.7 [13.3]
- Carburant: benzinã
ce recomanzi? cam ce ar face un turbo pus ok? si cam cat ar costa cu tot? eu unu nu gasesc pe net nik sa zica se potriveste pt opel astra j cutie automata...
marius.marius.2013- Suspendat
- 334 mesaje
- din 26 Aug 2012
- Gorj
marius.marius.2013- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2012
- Mesaj Privat
aalew a scris:Daca castiga 75-100 de cai, eu ii dau foc la masina mea de 80CP cu turbo cu tot, mama supararii de turbo diesel, mi-a spus "nea Vasile" i-ati 1.6 aspirat si pune-ti turbo dupa aceea dar eu nu batman batman ...
))) nota 10 pentru texte!
Dar nu uita... de optiunea "o vand" ... o pui la vanzare.. o vinzi si-ti iei alta 1.6 benzina.
bafta.
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
ca sa montati un kit turbo trebuie cel putin, pe langa ce a scris colegul mecaNIK si: biele forjate, pistoane forjate, alti segmenti, galerie de evacuare modificata, harta pentru ecu, sa stie ce sa faca cu turbo, pompa ulei cu debit marit, sa se faca racirea turbo, o gramada de mataraie de fire si conducte. operatia costa prea mult, iar daca vreti o masina sa se infiga,cum se zice, cel mai bine ii dati talpa la ce aveti, cu benzina buna si reviziile facute la timp, sau chiar un pic mai devreme, sau va luati alta mai puternica si ati terminat discutia.
ca sa scoateti 100cp trebuie sa mergeti cu rpesiune destul de ridicata in turbo, iar ceva facut pe principiul lasa ba ca merge va duce la un motor facut varza in mijlocul drumului. ca sa nu mai vorbesc ca au existat cazuri in care nu au mai putut opri motorul, de la turbo montat aftermarket.
o varianta mai ieftine este cumpararea unei masini din partea ailalta busita, cu motorul dorit, adica cu turbo, si schimbarea tuturor internelor in motorul vostru. astfel veti sti ca aveti ceva facut sa reziste, si calculat de ingineri care s-au chinuit ceva sa faca acel lucru.
ca sa scoateti 100cp trebuie sa mergeti cu rpesiune destul de ridicata in turbo, iar ceva facut pe principiul lasa ba ca merge va duce la un motor facut varza in mijlocul drumului. ca sa nu mai vorbesc ca au existat cazuri in care nu au mai putut opri motorul, de la turbo montat aftermarket.
o varianta mai ieftine este cumpararea unei masini din partea ailalta busita, cu motorul dorit, adica cu turbo, si schimbarea tuturor internelor in motorul vostru. astfel veti sti ca aveti ceva facut sa reziste, si calculat de ingineri care s-au chinuit ceva sa faca acel lucru.